بازی دراکولا در مقابل ون هلسینگ Dracula vs Van Helsing

بازی دراکولا در مقابل ون هلسینگ Dracula vs Van Helsing

بازی دراکولا در مقابل ون هلسینگ
نسخه ایرانی بازی خارجی Dracula vs Van Helsing
یک بازی کارتی و دونفره فوق العاده جذاب
مقابله و جنگ تمام عیار دراکولا و ون هلسینگ
آیا "وَن‌هِلسینگ" خواهد توانست "دراکولا" را به اعماق دوزخ بفرستد؟!
کیفیت بالای ساخت
کاندید چندین جایزه بین المللی
طراحی تصویری بی نظیر
تعداد نفرات: 2
زمان بازی: حدود 30 دقیقه
تولید گروه مانترا

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

329,800 تومان

388,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی دراکولا در مقابل ون هلسینگ Dracula vs Van Helsing

"دراکولا / وَن‌هِلسینگ"

یک روز، سال‌ها پس از رویارویی "دراکولا" و "وَن‌هِلسینگ"، سر و کله‌ی کشتی بادبانی دیگری در سواحل "ویتبی" -در انگلستان- پیدا شد. در سرتاسر کشتی -که حتی یک سرنشین زنده نیز نداشت- لکه‌های خون و در کابین کشتی، تابوت‌های پر-شده از خاک به چشم می‌خوردند. اَهالی "ویتبی"، از ترس حضور مجدد "دراکولا" در انگلستان، سریعاً دست به دامان شکارچی حرفه‌ای خون‌آشامان، "پروفسور وَن‌هِلسینگ" شدند...
امشب، در همین مکان، آخرین نبرد آن‌ها به وقوع خواهد پیوست! آیا "وَن‌هِلسینگ" خواهد توانست پیش از آن که همه‌ی اَهالی "ویتبی" مُبدّل به خون‌آشام شوند، "دراکولا" را به اعماق دوزخ بفرستد؟!

هدف بازی
یکی از بازیکنان به هیأت "دراکولا" در می‌آید و دیگری، نقش "وَن‌هِلسینگ" را بازی می‌کند! ون‌هلسینگ، با کشتن دراکولا -یعنی با گرفتن همه‌ی "جان"های دراکولا- بازی را خواهد برد. دراکولا، در صورتی بازی را می‌برد که یا هر 4 شهروند یک منطقه را به خون‌آشام مُبدّل کند یا تا آخر بازی "زنده" بماند!

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی دراکولا در مقابل ون هلسینگ Dracula vs Van Helsing

اجزاء بازی
32 کارت (در 4 رنگ مختلف؛ از هر رنگ، 8 کارت با شماره‌های 1 تا 8)
2 پایه‌ی نگهدارنده‌ی کارت‌ها
20 توکن انسان / خون‌آشام
1 صفحه‌ی رتبه‌بندی رنگ‌ها /// 1 صفحه‌ی شهر
12 توکن "جان" /// 1 نشانگر کشتی /// 4 توکن رنگ

روش بازی
بازی -نهایتاً- در 5 دور انجام می‌شود. در هر دور، بازیکنان نوبت به نوبت، یک کارت می‌کشند و یکی از کارت‌های خود را می‌سوزانند تا قدرت یا قابلیت‌اش را در بازی اعمال کنند.
در نوبت خود، یک کارت بکشید؛ بعد، یا این کارت را بسوزانید یا جایگزین یکی از 5 کارت خود کرده و کارت خود را بسوزانید؛ قدرت یا قابلیت کارت سوخته را در بازی اعمال کنید. در این‌جا نوبت شما به پایان رسیده و نوبت به حریف شما می‌رسد.
* شما همواره و در طول هر دور از بازی، 5 کارت دارید و هر کارت شما -بسته به موقعیت‌اش در پایه‌ی نگهدارنده- روبه‌روی یکی از مناطق صفحه‌ی شهر قرار دارد.
* کارت‌های داخل پایه‌ی نگهدارنده‌تان باید در دیدرس خودتان باشند. اگر کارتی -تحت تأثیر قدرت یا قابلیت یکی از کارت‌ها- "رو" شود، باید "به‌رو"، دقیقاً جلوی جای قبلی‌اش در پایه‌ی نگهدارنده، گذاشته شود؛ بنابراین "کارت رو-شده" نیز کماکان روبه‌روی همان منطقه قرار دارد و جایش نیز در پایه‌ی نگهدارنده خالی می‌ماند.
* "کارت رو-شده" تا زمانی که سوزانده شود، "به‌رو" باقی می‌ماند. اگر کارتی با کارتی دیگر جابه‌جا شود، هر دو کارت، "وضعیت" خود را حفظ می‌کنند.

بازیکن می‌تواند به‌جای کارت کشیدن (و کارت سوزاندن)، پایان دور بازی را اعلام کند! فقط به شرطی می‌توانید چنین کنید که دست کم 6 کارت در "دک سوخته" موجود باشد. حریف‌تان آخرین نوبت‌اش را بازی می‌کند و دور بازی به پایان می‌رسد.

پایان دور بازی
دور بازی، وقتی به آخر می‌رسد که یا یکی از بازیکنان در نوبت‌اش، پایان دور را اعلام کند یا "دک" (دسته‌ی کارت‌ها) خالی شود. بعد، به وضعیت همه‌ی مناطق صفحه، یکی یکی، از چپ به راست، در جهت بادنما، رسیدگی می‌شود؛ در هر منطقه، کارت خود را با کارت حریف مقایسه کنید:
* اگر یکی از کارت‌ها، "کارت حُکم" باشد، "کارت حکم" برنده می‌شود!
* اگر هر دو کارت، "کارت حکم" باشند، "کارت بزرگ‌تر" برنده می‌شود!
* اگر هیچ کدام از کارت‌ها، "کارت حکم" نباشند، "کارت بزرگ‌تر" برنده می‌شود. اگر کارت‌ها هم‌شماره باشند، "کارتی که رنگ‌اش، در صفحه‌ی رتبه‌بندی، در جایگاه بالاتری قرار دارد"، برنده می‌شود!

هر وقت که دراکولا، منطقه‌ای را فتح کند، یکی از توکن‌های انسان آن منطقه را مبدل به خون‌آشام می‌کند!
هر وقت که ون‌هلسینگ، منطقه‌ای را فتح کند، یکی از توکن‌های جان دراکولا را می‌گیرد!
اگر یکی از شرایط پایان بازی (جمع شدن 4 خون‌آشام در یک منطقه یا از دست رفتن همه‌ی جان‌های دراکولا) در هنگام رسیدگی به وضعیت یکی از مناطق صفحه، محقق شود، بازی بلافاصله و درجا به پایان می‌رسد! نیازی به رسیدگی به وضعیت بقیه‌ی مناطق نیست!
در غیر این صورت، باید به وضعیت همه‌ی مناطق رسیدگی شود! وقتی که وضعیت همه‌ی مناطق مشخص شد، نشانگر کشتی را یک خانه به جلو برده و دور جدید بازی را آغاز کنید! بازی پس از 5 دور به پایان می‌رسد (اگر شرایط پایان بازی زودتر محقق نشده باشد)!

دور جدید
همه‌ی کارت‌های بازی-شده و بازی-نشده را بُر بزنید و "دک" (دسته‌ی کارت‌ها) را -مثل دور اول- در محوطه‌ی بازی بگذارید. بازیکنان -یکی یکی- 5 کارت می‌کشند و کارت‌ها را به همان ترتیب که کشیده‌اند، در پایه‌های نگهدارنده‌ی خود می‌گذارند؛ نخستین کارت کشیده-شده، روبه‌روی منطقه‌ی یک صفحه قرار می‌گیرد و...

پایان بازی
اگر دراکولا، آخرین توکن جان خود را از دست بدهد، "ون‌هلسینگ"بازی را می‌برد!
اگر دراکولا بتواند همه‌ی 4 انسان یک منطقه را به خون‌آشام مبدل کند یا اگر بازی به پایان دور پنجم برسد، "دراکولا" بازی را می‌برد!

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی و استراتژی
تعداد بازیکن۲ نفره
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out