بازی دیسکی ریسکی

بازی دیسکی ریسکی


تعداد نفرات: 2 تا 6 نفر
زمان بازی: حدود 20 دقیقه
مناسب برای بازیکنان بالای 7 سال
محصول گروه : زینگو

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

369,750 تومان

435,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی دیسکی ریسکی یک مجموعه هیجانی و مهارتی است که برای دو بازیکن یا بیشتر طراحی شده و هدف آن حفظ تعادل و ایستایی تاب  است. این بازی رومیزی جذاب، مخصوص کودکان 6 سال به بالا بوده و می توان آن را با خانواده و یا در دورهمی های دوستانه انجام داد. زمان تقریبی برای انجام دیسکی ریسکی حدود 20 دقیقه می باشد.

محتویات داخل بسته بندی :

تاب دو طبقه با ابعاد 25 * 25 * 33
36 مهره در 4 رنگ شاد
تاس بازی
بروشور راهنما

نحوه انجام بازی :
با سرهم کردن قطعات بازی دیسکی ریسکی یک تاب دو طبقه با ابعاد 25 * 25 * 33 سانتی متر ساخته می شود. بر روی صفحات این تاب، شیارهای وجود دارد که محل قرار دادن مهره های بازی برای حفظ یا برهم زدن تعادل تاب می باشد.

داخل جعبه، 36 مهره گرد و رنگی به همراه تاس وجود دارد. ابتدا تمام مهره ها در شیارهای طبقه پایین چیده می شود. سپس از هر رنگ یک مهره برداشته شده و در طبقه بالا، هر جای دلخواه قرار داده می شود. برای شروع بازی، نفر اول تاس می ریزد و هر وجهی که رو شد طبق آن عمل می کند.

این تاس دارای سه حالت است :

یک رنگ رو شود: هر رنگی که تاس نشان دهد باید از همان رنگ یک مهره برداشته و آن را در طبقه بالا هر جای دلخواه قرار دهید.
کلمه " ریسک " رو شود: اول باید ببینیم که تاب به کدام سمت بیشتر تمایل دارد و - تنها با یک انگشت - زیر لبه طبقه پایینی را از سمتی که بیشتر خم شده و مهره ها در آن جمع شده اند ، بگیریم و آرام بالا ببریم تا مهره ها حرکت کرده و به طرف دیگر جمع شوند.
عبارت " حالا بر عکس " رو شود: بر عکس روال معمول بازی، در این حالت باید از طبقه بالا یک مهره را به دلخواه انتخاب کرده و در طبقه پایین بگذارید.
بدین شکل بازی ادامه پیدا می کند تا جایی که یک نفر باعث خرابکاری و چرخیدن بیش از حد تاب و همینطور ریختن مهره ها از طبقه بالایی شود. در اینصورت برنده بازی، نفر قبل از بازیکن خرابکار است.

مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out