بازی ایرانی زورخانه

بازی ایرانی و فکری زورخانه
تعداد بازیکن: 3-5 نفر
مدت زمان بازی : 30 الی 60 دقیقه
رده سنی : 12 سال به بالا

سبک بازی خانوادگی استراتژی

طراحی شده توسط تیم اصل بازی

بازی اورجینال ایرانی

تماتیک با تصویرسازی جذاب

ادامه مطلبنمایش کمتر
پیشنهاد ویژه محدود
688,500 تومان 765,000 تومان
‎−10%
موجود در انبار
مرجع:
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها(2)
توضیحات

بازی ایرانی زورخانه

روایت

داستان از آنجایی نقل میشود که حول ۷۲۰ سال قبل در کوچه پس کوچه ها مشرق زمین که آکنده از ترس خاقان گشته بود ، مردم نای زندگی نداشتند. بدین علت که در آن زمان والی خوارزم برای تحت فشار قراردادن مردم در سر داشت تا خراج ماهانه شهر را دو برابر از چندی قبل مقرر کند همین موضوع موجب تحریک و تحسن کاسبان ، صنعتگران و بازرگانان شد جوانان و پیر دلان متفق در اندیشه ی به پا خواستن علیه ظلم شدند محمود پوریا (ولی از آن پیر دلان برنا بازو ، که در آئین مردانگی و مروت آوازه شهر بود و زین سبب مورد غضب خاقان خوارزم واقع گشته بود. خاقان تنها برای منصرف شدن از این تصمیم ظالمانه یک فرمان داد که برزگان و معتمیدن شهر محمود را طرد و مورد سب و لعن خود قرار دهند. اما بزرگان و معتمدین و جوانان شهر از این فرمان والی سر باز زدند و یاری محمود را انتخاب کردند. مردم نزد محمود رفتند و از او خواستند تا علیه جور والی خوارزم قیام کند. همین ها محمود را بر آن داشت تا از خام و پخته هر که مرد میدان است را دعوت به آموزش مهارت های رزم کند و فنون تقوای روح را در آنها تقویت دهد. از این رو بنایی که قبل ها جایگاه کشتی گیران بود را مرمت و پهلوانان را به آنجا فراخواند. محمود و یارانش که روز به روز خود را چالاک تر از قبل می دیدند از خاقان درخواست بر پا کردن زور آزمایی با قدر ترین مبارز دربار کردند تا سرنوشت این مبارزه تکلیف این فرمان ظالمانه را مشخص کند تا روز زور آزمایی چندی فاصله نداشت و پهلوان بر آن شدند تا دلاورترین فرد گود را به مبارزه گسیل کنند از این رو تمام تلاش خود را برای انتخاب شدن برای مبارزه با پهلوان درباری کردند.

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی زورخانه

 

هدف بازی

 

شما در بازی زورخانه بعنوان یکی از پهلوانان رسالت دارید تا خود را برای زور آزمایی با پهلوان خاقانی مهیا کنید و شرط انتخاب شدن پیشی گرفتن از سایر پهلوانان در گرفتن ۱۲ امتیاز پهلوانی یا ۷۰ کسوت قهرمانی است.

 

زورخانه در یک نگاه

در این گود جمع اند برنایان جوانان و پیران و یلان که در سعی اند تا شوند قهرمان و یا پهلوان

که لایق ترین انتخاب شود تا رود به مصاف نالایق ترین روزگار خوارزم پس اگر که خواهید به مقام قهرمانی رسید باید به کسب ۷۰ کسوت روی آورید که نشان قدرت است

و عزت و اگر که خواهید شوید پهلوان باید انجام دهید آئین مرشدان که این آئین بر دو قسم است اول ۱۲

کسوت پهلوانی و دوم دست کم ۲۰ کسوت قهرمانی حال که پای بر این گود نهاده اید باید ابتدا بدانید که اینجا رکن بر ۵ قسم است اول برداشتن ابزار دوم اجرای فن سوم زور آزمایی ، چهارم مدد گرفتن و پنجم فتوت . بدانید و بیاموزید که برای انجام هر فعالیتی در زورخانه باید از مرشد و صاحب زنگ کسب اجازه کنید و رخصت بگیرید تا فرصت انجام حضور فعالیت بیابید. پس از کسب رخصت می رویم سراغ برداشتن ابزار که لازم است و ملزوم برای اجرای فن و زور آزمایی

ابزار نیز بر ۵ قسم است میل کباده، سنگ، شنا و چرخش در گوشه و کنار زورخانه در حجره ها پر است از ابزارهایی که

برداشتن آن یک همت میخواهد و اجرای

آن یک نیت پس از عزم همت وارد میشویم به مرتبه ای که پای بر گود نهادگانی (بازیکن) چون شما باید در گود آن عرض اندام کنند با ابزارهایی که در دست دارند هر چه میزان اجرای فن بیشتر باشد کسوت فزون تر گردد. پس از اجرای فن میرویم سراغ زور آزمایی که آوردگاهی است برای یلان از آنچه که از ابزار در اختیار دارید کمک بگیرید تا توان خود را به حریفان نشان دهید .

سر آخر میرسیم به مدد گرفتن که تدبیر امور است و تجدید قوا یلان و برنایان به هوش باشید که رسم گلریزان و فتوت کردن فراموش نگردد چون که آئین مردانگی بر این دو اصل است.

اجزا بازی

گود سه بعدی زورخانه

۵ عدد مهره میل زورخانه

۱۰۵ عدد کارت ابزار زورخانه

۳۲ عدد کارت ضرب مرشد

۸ عدد کارت فتوت نامه

۴۰ عدد توکن رخصت

۱۵ عدد توکن جوانمردی

۱ عدد توکن میاندار

۵ عدد کارت شخصیت پهلوانان

۱ عدد دفترچه قوانین بازی

۱ عدد دفترچه مروت نامه

۱ عدد جا میلی

۱ عدد توکن راند شمار

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم