بازی هزارتوی جادو The Magic Labyrinth

بازی هزارتوی جادو The Magic Labyrinth

بازی ایرانی هزارتوی جادو

برگردانی از بازی خارجی The Magic Labyrinth

از بهترین بازی های رده سنی کودک

برنده جوایز بین المللی بسیار

جستجوی جادوگران در هزارتوی جادویی

مکانیزم جالب آهن ربایی

مناسب 2 تا 4 بازیکن

محصولی از گروه پلی مگنت

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

331,500 تومان

390,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی هزارتوی جادو The Magic Labyrinth

بنگ! آخ! شعبده باز کوچک با تعجب چشمانش را می‌مالد: اِ؟ اینجا دیوار است؟! جادوگران جوان با کنجکاوی هزارتوی جادو را جستجو می‌کنند. آنها امروز کار مهمی در پیش دارند: جستجوی نشانه‌های جادویی! اگر جادوگران بزرگ هر از گاهی با بچه‌ها شوخی نمی‌کردند، این کار آسانی بود! امّا جادوگر بزرگ بعضی از راه‌ ها را با جادو بسته است و برای عبور، باید تونل‌های پنهانی را کشف کرد. برای فتح هزارتوی جادو، باید تلاش کنید تا اولین نفری باشید که 5 نماد جادویی را جمع‌آوری می‌کنید. با این حال اگر به دیواری برخورد کنید، باید به ابتدای پیچ و خم برگردید.

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی هزارتوی جادو The Magic Labyrinth

اجزاء بازی: صفحه‌ی بازی چندلایه، 24 دیواره‌ی چوبی، 24 کاشی گِرد کوچک با نشانه‌های جادویی، یک کیسه‌ی پارچه‌ای، یک تاس با وجه‌های 1، 2، 2، 3، 3 و 4، چهار جادوگر با رنگ‌های قرمز، آبی، زرد و سبز، چهار گوی فلزی و دفترچه‌ی قوانین بازی. 

داستان بازی: "عجب!" جادوگر کوچولو با تعجّب چشم‌هایش را می‌مالد! "این‌جا دیواری هست؟!" جادوگران جوان با دقّت همه‌جای هزارتو را جستجو می‌کنند. آن‌ها امروز کار بسیار مهمّی در پیش دارند: پیدا کردن نشانه‌های جادویی! شاید این کار، خیلی سخت نبود اگر جادوگر بزرگ هوس نکرده بود سربه‌سرشان بگذارد! امّا جادوگر بزرگ بعضی از راه‌ها را با نیروی جادویی‌اَش بسته است و برای عبور، باید تونل‌های پنهانی را کشف کرد. هر بازیکنی تلاش می‌کند با استفاده از آدمک‌اَش، هزارتوی جادویی را فتح کرده و اوّلین نفری باشد که 5 نشانه‌ی جادویی به دست بیاورد. 

پیش از نخستین دور بازی: نشانه‌ های جادویی یا کاشی‌ها را از جایشان خارج کرده و همه را در کیسه‌ی پارچه‌ای بریزید.

آماده‌سازی: جعبه‌ی بازی را در وسط میز گذاشته و هزارتوی جادویی را داخل آن قرار داده، سپس دیواره‌ها را در آن جای بدهید. تصویر A (19 دیواره، حالت ساده‌تر!) و تصویر B (24 دیواره، حالت کمی سخت‌تر!) شما را در این زمینه راهنمایی میکنند. نکته‌ی مهم: هر بخش باید دست‌کم یک "ورودی" داشته باشد. دیواره‌های اضافی را از بازی بیرون بگذارید. وقتی‌که هزارتوی شما آماده شد، صفحه‌ی مخصوص بالایی را بر روی آن قرار دهید. کیسه‌ی حاوی نشانه‌های جادویی را کنار جعبه‌ی بازی بگذارید. یکی‌از کاشی‌ها (نشانه‌ها) را از کیسه بیرون آورده و به‌رو در کنار جعبه‌ی بازی بگذارید به‌شکلی‌که همه بتوانند آن را ببینند. سپس جعبه را چند بار بچرخانید و با صدای بلندبگویید:

"هزارتو می‌چرخد! دیوارها پنهان می‌شوند! راه‌ها را باید یافت!" 

جای‌گذاری آدمک‌ها (جادوگرها): هر بازیکن، یک جادوگر و یک گوی فلزی برای خود برمی‌دارد. هر یک از بازیکن‌ها، آدمکِ خود را در یکی‌از گوشه‌های صفحه‌ی بازی قرار می‌دهد. در بازی دو نفره، حتماً آدمک‌ها را در دو سر یک قطر جای‌گذاری نمایید. آدمک (جادوگر) خود را در گوشه‌ای از صفحه‌ی بازی - که انتخاب کرده‌اید  بگذارید و گوی فلزی را به‌آرامی، از زیر، به صفحه نزدیک کنید تا آهنربای داخل آدمک، گوی را جذب کند و گوی به صفحه بچسبد.  - چگونگی بازی: بازی به‌نوبت انجام می‌شود. هر بازیکنی باید سعی کند نخستین نفری باشد که آدمک‌اَش را به خانه‌ای می‌رساند که نشانه‌اَش با نشانه‌ی جادوییِ روی کاشیِ بیرون‌آمده از کیسه، یکسان است.  در نوبت خودتان تاس بریزید و به‌اندازه‌ی عددی که تاس نشان می‌دهد (یا کم‌تر، به‌واسطه‌ی گام‌های ازدست‌رفته)، جادوگرتان را در هر جهتی که می‌خواهید، حرکت بدهید. حرکت‌های عمودی و افقی و تغییر مسیر، مُجاز و حرکت اُریب، ممنوع است. باید آدمک خود را سریع حرکت بدهید. اجازه ندارید امتحان کنید که آیا دیواره‌ای در مسیرِ شما هست یا نه! نکته‌ی مهم: ممکن است بقیه‌ی جادوگرها از بازی خارج شده و فقط یک جادوگر (آدمک) در بازی باقی بماند. 

دیواره‌های نامریی: اگر به یک دیواره‌ی نامریی برخورد کنید، گوی فلزی از آهنربا جدا شده و به درونِ یکی از گوشه‌های جعبه‌ی بازی می‌غلتد. گام‌های باقی‌مانده‌ی شما از دست رفته و بی‌ارزش می‌شوند. گوی فلزی و جادوگر خود را برداشته و - به‌ همان‌ شکل که قبلاً گفته شد - به همان نقطه‌ی شروع‌تان برگردانید. نکته: برای برداشتنِ گوی فلزی، از آهنربای داخل آدمک‌تان استفاده کنید.  سپس نوبت به بازیکن بعدی می‌رسد.  - نشانه‌های جادویی: هروقت به نشانه‌ی جادویی مورد نظر روی صفحه‌ی بازی رسیدید، کاشی هم‌شکل با آن نشانه، مال شما می‌شود. گام‌های باقی‌مانده‌تان از دست می‌روند.سپس یک کاشی نشانه‌ی دیگر را از کیسه خارج کرده و کنارجعبه ی بازی بگذارید. اگر آدمک یکی‌ از بازیکن‌ها به‌طور اتفاقی از قبل روی همان نشانه‌ای باشد که کاشی نشان می‌دهد، کاشی مورد نظر مفت‌ومجانی به او می‌رسد! سپس کاشی بعدی را از کیسه خارج کنید...

- پایان بازی: اگر یکی‌از بازیکنان، موفق به جمع کردن 5 نشانه‌ی جادویی بشود، بازی را بُرده است. 

Bonk! Ouch! The little magician rubs his eyes in surprise.
Is there a wall here? The magician's apprentices curiously explore
the magical labyrinth. They have an important task to solve today - the search
for the magic symbols! This would be quite easy if the big magicians
didn't play a prank on the children now and then. Ways remain
closed as if by magic, and hidden tunnels
are revealed.

Each player tires to conquer the magic labyrinth
by being the first to collect 5 symbols. Bump
into a wall, however, and you will have to go
back to the start of the maze.

* لابیرنت جادویی (هزارتوی جادویی) (The Magic Labyrinth) با طراحی کم‌نظیر...
"جادوآموزان جوان"، شاگردان تازه‌کارِ استاد بزرگ، برخی از اشیاء سحرآمیز را در "هزارتوی جادویی" گم کرده‌اند! آن‌ها باید پیش‌از آن‌که استاد متوجه چیزی بشود، اشیاء گم‌شده را پیدا کنند... اما "هزارتوی جادویی" با "دیواره‌های نامریی" تله‌گذاری شده‌است و این، کارِ جادوآموزان جوان را بسیار سخت و دشوار می‌کند! تنها چیزی که در این تلاش سخت (بجُز کمی شانس!) به آن‌ها کمک می‌کند، "حافظه"ی آن‌هاست: آن‌ها باید پس‌از برخورد با دیواره‌های نامریی، جای آن‌ها را به خاطر بسپارند تا دیگر با آن‌ها برخورد نکنند! زیرا هر بار برخورد با یک دیواره‌ی نامریی، یعنی پنبه شدنِ هرچه که بازیکن رشته‌است...
* گونه و گروه بازی: بازی کودکانه / خانوادگی / فانتزی / حافظه‌ای * امتیاز: 9/6 از 10
* سطح پیچیدگی: ساده * تعداد و سن بازیکنان: 2 تا 4 بازیکن، 5 سال به‌بالا * مدت زمان بازی: 15 تا دقیقه
* مکانیزم‌ها: پرتاب تاس /  حافظه / حرکت شبکه‌ای

 
برگه اطلاعات
دسته بندیکودک
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۶ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيندارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out