بازی ایرانی بلاک آس دونفره جونیور (BLOKUS JUNIOR)

بازی ایرانی بلاک آس دونفره جونیور (BLOKUS JUNIOR)

تعداد نفرات: 2 نفر

زمان بازی: حدود 30 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 5 سال

 بازی محبوب و جذاب بلاک آس Blokus

 برنده جوایز متعدد بین المللی

 قوانین ساده و گیم پلی روان و جذاب

 کیفیت خوب ساخت

محصول پارس پرشان مدیا

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

178,500 تومان

210,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی بلاک آس دو نفره جونیور (BLOKUS JUNIOR)

بازی فکری بلاک آس 2 نفره | بلاک آس جونیور را می توان کامل ترین شیوه یادگیری استرتژی دانست. همانند نسخه کلاسیک بلاک آس ، در بازی سرعتی دو نفره بلاک آس نیز هدف ، جای دادن بیشترین تعداد قطعات ممکن در صفحه بازی ، بصورت گوشه به گوشه است. هر کدام از ۲ بازیکن یک ست ۲۱ عددی قطعه در اختیار دارد. بازی از دو نقطه مشخص شده روی صفحه آغاز می شود. هر بازیکن تلاش می کند تا با انجام یک بازی استراتژیک ، بیشترین تعداد قطعات خود را به گونه ای در صفحه جای دهد که قلمرو حریف را نیز تصرف کند! شیوه یک نفره این بازی نیز بصورت چیدمان متنوع قطعات و خلق تصاویر ذهنی و یا حل معماهای یک نفره با استفاده از قطعات پلی مینو می باشد.هر بازیکن یکی از دو رنگ را انتخاب نموده و تمام قطعات را در جلوی خود می چیند. بازیکنی که شروع کننده بازی است قطعه ابتدایی خود را روی نقطه شروع بازی که مربوط به خود اوست می گذارد. مهره گذاری اولیه باید به شکلی باشد که حتما نقطه شروع بازی توسط اولین مهره هر بازیکن پوشانیده شود.

 Blokus Junior  نسخه کوچکتر و 2 نفره Blokus است. این بازی فکری انتزاعی با قطعات شفاف شکل و رنگی است که بازیکنان سعی می کنند روی تخته بازی کنند. تنها اخطار برای قرار دادن یک قطعه این است که ممکن است در مجاورت قطعات دیگر شما قرار نگیرد، اما در عوض باید حداقل با یک گوشه از قطعات شما را که قبلا روی تخته قرار داده اید مجاور باشد. 

بازی فکری بلاک آس جونیور
Mattel نسخه دو نفره Blokus به نام Blokus Junior را ارائه می دهد. Blokus Junior دارای اندازه برد 14×14 است. این نسخه به نظر بسیاری از بازیکنان بسیار لذت بخش تر است. این بازی برای 2 بازیکن 7 سال به بالا است و معمولاً حدود 30 دقیقه در هر دور طول می کشد. با این حال ، اگر از قبل Blokus چهار رنگی دارید ، نیازی به خرید Blokus Junior نیست. می توانید با ایجاد یک شبکه 14×14 بر روی برد Blokus خود ، این بازی را انجام دهید .

تنظیم قبل از بازی
در نسخه چهار بازیکن اگر دو بازیکن باشد ، هر بازیکن دو رنگ می گیرد . اگر سه بازیکن باشد ، هر بازیکن یک رنگ می گیرد و رنگ چهارم کنار گذاشته می شود تا هر بازیکن به نوبت بازی کند.

انجام بازی فکری بلاک آس جونیور
تصمیم بگیرید که چه کسی اول می رود. اولین بازی هر رنگ باید در گوشه ای از صفحه بازی انجام شود. هر بازیکن بعد از بازی اول فقط باید گوشه های یک رنگ مشابه را انتخاب کنند، اما ممکن است در مجاورت هر رنگ دیگری باشند .بازی در جهت عقربه‌ های ساعت ادامه می‌ یابد و هر بازیکن در هر نوبت یک قطعه قرار می‌ دهد تا زمانی که هیچ بازیکنی نتواند بازی دیگری انجام دهد. اگر دو نفره بازی می کنید ، اینکه هر بازیکن به طور متناوب چه رنگی را بازی می کند. آنها همچنان باید به درستی بر روی رنگ های منطبق اجرا شوند.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی انتزاعی
تعداد بازیکن۲ نفره
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۵ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيندارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out