بازی ایرانی خدمه: مأموریت در اعماق اقیانوس (The Crew: Mission Deep Sea )

بازی ایرانی خدمه: ماموریت در اعماق اقیانوس (The Crew: Mission Deep Sea )

یک بازی کارتی همکاری مشترک - مرحله ای

نسخه بازطراحی شده با تصویرسازی عالی و متفاوت

تعداد نفرات: 2 الی 5 نفر

زمان بازی: حدود 20 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال

تولید کننده: گیم باز

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

327,250 تومان

385,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی خدمه: مأموریت در اعماق اقیانوس  (The Crew: Mission Deep Sea)


تا کنون، تنها بخشی بسیار بسیار کوچک از اقیانوس‌های سیّاره‌ی ما مورد اکتشاف قرار گرفته‌است! حالا فرصتی به شما داده شده تا این وضع را تغییر دهید! اینک نوبت شما و "خدمه"ی شماست که در آب‌های ناشناخته غوطه‌ور شوید! به نظر می‌رسد که حامیان مالیِ سفر اکتشافیِ شما می‌دانند چه چیزی در اعماق اقیانوس انتظارِ شما را می‌کِشد امّا اطلاعات دقیقی در اختیار شما نمی‌گذارند! آیا برای شیرجه زدن به عُمقِ ناشناخته‌ها و کشف حقایق تازه آماده‌اید؟!
"خدمه: مأموریت در اعماق اقیانوس"، دنباله‌ای است بر بازی بسیار جذّاب "خدمه" -که در سال 2020، موفق به دریافت جایزه‌ی بسیار معتبر "Kennerspiel des Jahres" شد. 96 کارت وظیفه‌ی مختلف، شما را با چالش‌هایی متنوع و تجربه‌ای چندوجهی و منحصربه‌فرد روبه‌رو می‌کنند. در این‌جا، برقراری ارتباط با سایرین، امری است ضروری... امّا برقراری ارتباط در زیر آب، از آن‌چه شما فکر می‌کنید، دشوارتر است!

اجزاء بازی
40 کارت بزرگ (کارت‌های بازی):
36 کارت رنگی (در 4 رنگ مختلف، با شماره‌های 1 تا 9) - 4 کارت زیردریایی (با شماره‌های 1 تا 4)
5 کارت بزرگ یادآوری
96 کارت کوچک (کارت‌های وظیفه) / 6 توکن: 5 توکن "سونار" (ردیاب آوایی) - 1 توکن سیگنال دیسترس
1 توکن کاپیتان / 1 کتابچه‌ی قوانین بازی / 1 کتابچه‌ی گزارش سفر

* برای تماشای ویدیوی آموزش بازی، این کُد رو اسکن کنین! (بخش‌های چکیده با زبان عامیانه نوشته شده‌اند.)
* قبلاً بازی "خدمه" (The Crew) رو بازی کردین؟ اگه بازی کردین، این توضیحات رو وِل کنین و یک‌راست برین سراغ بخش "رَوند مأموریت"


"خدمه: مأموریت در اعماق اقیانوس"، بازی‌ای است "مأموریت-محور" با مکانیزم "تریک-تِیکینگِ مُشارکتی"... امّا این یعنی چه؟!


بازی مأموریت-محور
سفرِ شما، آمیزه‌ای است از چندین مأموریت مختلف که شرایط موفقیت در هر کدام، کاملاً با دیگری متفاوت است و شما آن‌ها را به ترتیب و پُشت سرِ هم -مثل یک داستان منسجم- به انجام می‌رسانید. البته مجبور نیستید این ترتیب را رعایت کنید و اگر دوست داشته باشید، می‌توانید هر مأموریتی را که دوست داشتید، پیش از سایر مأموریت‌ها، به انجام برسانید! مأموریت‌ها در کتابچه‌ی گزارش سفر (در پایان همین کتابچه؟؟) مشخّص شده‌اند!
احتمالاً نخواهید توانست در یک نشست، از پسِ همه‌ی مأموریت‌ها بر بیایید؛ بنابراین بهترین کار، این است که در مواقع مناسب -و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی- دورِ هم جمع شده و مأموریت‌ها را یکی پس از دیگری به انجام برسانید. انجامِ چند مأموریتِ نخست، نهایتاً پنج دقیقه از وقت شما را می‌گیرد امّا هرچه که جلوتر بروید، مأموریت‌ها دشوارتر و دشوارتر شده و برای به انجام رساندن‌شان به زمان بیش‌تری نیاز خواهید داشت!

مکانیزم مُشارکت
رقابتی در کار نیست؛ یا همه با هم می‌بَرید یا همه با هم می‌بازید! شما فقط در صورتی موفق به انجامِ مأموریت‌ها و پیروزی در بازی می‌شوید که به یکدیگر کمک کرده و یکدیگر را به موفقیت برسانید!

رَوند انجام مأموریت (روش بازی)
در بیش‌ترِ مأموریت‌ها، شما باید وظیفه‌هایی را با درجات دشواری مختلف -که با کارت‌های وظیفه مشخّص می‌شود- انجام بدهید. در هر مأموریت، اعضای گروه، وظیفه‌ها را بین خودشان تقسیم می‌کنند مگر آن که متن مأموریت صراحتاً دستور دیگری بدهد! تعداد وظیفه‌های هر مأموریت، با مجموع درجه‌ی دشواریِ آن مأموریت تعیین می‌شود -که با این نماد می‌شناسیم‌اَش: @
در پُشت هر کارت وظیفه -بسته به این که سه، چهار یا پنج بازیکن در بازی باشند- 3 درجه‌ی مختلفِ دشواری ذکر شده‌است. مثلاً در یک بازی 4 نفره، فقط درجه‌ی دشواریِ ذکر-شده در قسمتِ میانیِ کارت، اهمّیت دارد و بقیه، نادیده گرفته می‌شوند!
برای این که برای انجامِ مأموریت آماده شوید، آن‌قدر از دسته‌ی کارت‌های وظیفه کارت بکِشید که مجموع درجات دشواریِ آن‌ها با مجموع درجه‌ی دشواریِ مأموریت برابر شود؛ این دو عدد باید دقیقاً با هم برابر شوند بنابراین ممکن است مجبور شوید بعضی از کارت‌ها -ی وظیفه- را نادیده گرفته یا رد کنید!
پیشنهاد می‌شود که کارت‌های وظیفه‌ی بازی‌شده را -پس از هر مأموریت- به دسته‌ی کارت‌های وظیفه بر نگردانید -و با آن‌ها بُر نزنید- تا وظیفه‌هایی که به شما محوّل می‌شوند، همیشه جدید و تازه باشند! اگر دسته‌ی کارت‌های وظیفه، خالی شد، کارت‌های وظیفه‌ی بازی‌شده را بُر زده و یک دسته‌ی جدید تشکیل بدهید!

فرض کنید که 4 نفرید و دارید برای انجام مأموریت پنجم تلاش می‌کنید -که درجه‌ی دشواری‌اَش 5 است. شما تاکنون 2 کارت وظیفه کشیده‌اید با درجات دشواریِ 2 و 1. درجه‌ی دشواریِ کارت بعدی که می‌کِشید، 3 است؛ این باعث می‌شود مجموع درجات دشواریِ کارت‌های شما به 6 (3+1+2) برسد -که زیاد است و غیر قابل قبول! باید آن‌قدر کارت وظیفه بکِشید تا به کارتی برسید که درجه‌ی دشواری‌اَش دقیقاً 2 باشد؛ اگر قبل از رسیدن به چنین کارتی، کارتی با درجه‌ی دشواری 1 کشیدید، باید آن‌قدر کارت بکِشید تا به یک کارت 1 دیگر برسید!

آموزش بازی ایرانی خدمه ماموریت در اعماق اقیانوس (THE CREW: MISSION DEEP SEA )

 
برگه اطلاعات
دسته بندیهمکاری مشترک
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out