تاج محل taj mahal
شمالغرب هندوستان - آغاز قرن هجدهم. دوران حکومت مغولها به پایان رسیده و مهاریشیها و شاهزادههای هندو، شانس تصاحب قدرت را بهدست آوردهاند؛ آنها، با نفوذ در قدرتهای موجود، ساختنِ کاخهای پُرشکوه و جمع کردنِ ذخیرهای مطمئن از کالاها، قدرت خود را افزایش میدهند و در نهایت، پرقدرتترین و موفقترینِ آنها، بازی را خواهد بُرد. هدف بازی، بهدست آوردنِ بیشترین امتیاز (نفوذ) است؛ این مهم، با ساختنِ کاخهای باعظمت و تأمین کالاهای فراوان محقّق خواهد شد. یک کاخ میتواند پساز اطمینان از حمایت وزیر، ژنرال، راهب یا مغول بزرگ احداث شود. کالاها، با تصاحب مناطقی که کاخها بنا میشوند، فراچنگ میآیند. بازی در 12 نوبت با حراجِ قدرت تسلّط بر منطقه و حمایت وزیر، ژنرال، راهب یا مغول بزرگ -که هرکدام با یک سمبل ارائه میشوند- برگزار میشود. بازیکنان با کارتهایی در 4 رنگ مختلف، در حراجهای مختلف شرکت میکنند و هر بازیکن در هر نوبت فقط حق دارد از یک رنگ استفاده کند. در هر نوبت میتوانید پیشنهاد را بالاتر ببرید یا اینکه کنار بکشید. پساز آنکه آخرین منطقهی صفحه نیز به حراج گذاشته شد، بازی به پایان رسیده و بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برندهی بازی خواهد بود...