سنکتم (Sanctum)

سنکتم (Sanctum)

کاهش قیمت !
نو

1,445,000 تومان

1,700,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

 

Sanctum یک بازی استراتژی رقابتی است که از بازی های ویدیویی RPGhack-and-slashالهام گرفته شده است. هر بازیکن یکی از چهار شخصیت منحصر به فرد را در هنگام سفر به قلب شهر سقوط کرده Sanctum کنترل می کند ، و مهارت ها و زرادخانه های خود را در طول راه ایجاد می کند تا برای نبرد نهایی در برابر Demon Lord آماده شود.

بازیکنان زیادی ممکن است از این نبرد جان سالم به در ببرند ، اما تنها یک نفر می تواند ادعای فتح کردن Sanctum را داشته باشد.

گیم پلی بازی سریع است و امکان همپوشانی نوبت ها وجود دارد. چهار شخصیت بازی همه یک مجموعه مهارتهای منحصر به فرد دارند و به سرعت پیشرفت می کنند فرصت های زیادی پیش پای بازیکنان قرار می گیرند تا بتوانند مهارت های جدیدی را انتخاب نمایند.

اگرچه این بازی رقابتی است ، اما هدف از بین بردن Demon Lord است ، نه یکدیگر. بنابراین تعامل بازیکنان یک مسابقه است نه یک مبارزه: چه کسی بهترین پیشروی در صفحه بازی را خواهد داشت؟ چه کسی اول از همه Demon Lord را نابود خواهد کرد؟ چه کسی آن گروه از شیاطین آبی را که همه می خواهند، به دست می آورد؟

 

در نوبت خود ، یک عمل را انتخاب کنید:

 

1) حرکت: در طول مسیر به سمت Demon Lord پیش بروید ، و تعدادی از مینیون های شیطان را استخدام کنید تا بعداً با آن ها بجنگید.

2) مبارزه: با همه مینیون های شیاطین که استخدام کرده اید مبارزه کنید. در صورت کشتن هر یک از شیاطین، مهارت های خود را ارتقا دهید.

3) استراحت: مقداری از غارتهایی که برنده شده اید را مجهز کنید ، منابعی را که برای جنگ استفاده می کنید ، شارژ کنید و با وسایل بی استفاده تجهیزات لازم را بخرید.

آنچه در بازی با آن روبه رو می شوید شامل موارد زیر است:

با چه شیاطینی باید بجنگید؟ شیاطین به سه رنگ آبی ، قرمز و سبز در مقابل شما قرار می گیرند. رنگ، مشخص می کند که در صورت برنده شدن در مبارزه ، در چه مهارتی می توانید ارتقا پیدا کنید. به علاوه ، هر شیطان هنگام ضرب و شتم ، وسیله ای خاص را رها می کند. باید ببینید به چه وسیله ای نیاز دارید.

هر شخصیت 9 مهارت دارد. آنچه شما انتخاب می کنید تا در یک بازی خاص به دست بیاورید به طور چشمگیری نحوه عملکرد شخصیت را تغییر می دهد.

- چه وسایلی را باید تجهیز کنید؟ برخی از وسایل به شما در جلوگیری از آسیب ها کمک می کنند. برخی به شما در تغییر تاس کمک می کنند. هرچه وسیله ای بهتر باشد ، تجهیز آن سخت تر است.

- چه موقع باید حرکت ، جنگ و استراحت کنید؟ شما می خواهید هر چه بیشترحرکت کرده و بجنگید ، اما خیلی استراحت را عقب نیندازید چرا که ممکن است خسارتی بیش از توانتان متحمل شوید. همچنین اگر اغلب اوقات استراحت کنید از سایرین عقب افتاده و برخی فرصت ها را از دست می دهید.

- آیا باید کاری را انجام دهید که در هر لحظه برای شخصیت شما مناسب ترین باشد ، یا باید بعضی اوقات برای پیروزی در رقابت برای به دست آوردن آنچه دیگران احتیاج دارند تلاش کنید؟

نبرد نهایی با Demon Lord سخت است. حتی زنده ماندن می تواند نوعی پاداش به حساب آید. اما فقط بازیکنی که بیشترین حد سلامتی را در پایان مبارزه داشته باشد ، می تواند مدعی پیروزی حقیقی باشد.

مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out