لباس حاضری (Prêt-à-Porter)

لباس حاضری (Prêt-à-Porter)

کاهش قیمت !
نو

1,674,000 تومان

1,860,000 تومان

-10%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

Prêt-à-Porter

Prêt-à-Porter یک بازی استراتژی اقتصادی است که در دنیای مُد طراحی شده است. بازیکنان در نقش مدیران شرکت های پوشاک بوده و در طول نمایش های مُد برسر شهرت بیشتر می جنگند.

در طول بازی بازیکنان شعبه ها ی جدیدی را باز می کنند ، کارگران تازه نفس را استخدام می کنند و سعی می کنند قابلیت های جدیدی به دست آورند. آژانس های طراحی، فروشگاه های برند یا سالن های آماده سازی افتتاح وحسابداران، مدل ها و طراحان استخدام می شوند، قراردادهای سودآور امضا می شوند تا سود کوتاه مدت و زمینه های پیشرفت شرکت فراهم شود.

شرکت هر بازیکن ماهانه قابلیت های جدیدی کسب می کند.

هر فصل، نمایش های مُد برگزار می شود و هر بازیکن باید مجموعه ای از لباس ها را آماده کند و مجبور است آن را در این نمایش نشان دهد. عموم مردم ، رسانه ها و متخصصین، کارها را در 4 دسته ارزیابی کرده و جوایز را اختصاص می دهند. هرچه جوایز بیشتری (که با علامت "ستاره " در بازی نشان داده می شود) در نمایش خود جمع آوری کنید ، پول بیشتری برای فروش مجموعه ی خود کسب می کنید!

جایزه بهترین تِم ها را می گیرید؟ آیا موفق خواهید شد در روابط عمومی بهترین باشید و جایزه رسانه را کسب کنید؟ آیا شما بیشتر از حریفان خود "ستاره" کسب خواهید کرد؟

اگر برنده "ستاره ها" شوید ، رقیبان شما چیزی به دست نمی آورند.

اگر برنده "ستاره ها" شوید ، درآمد بیشتری کسب می کنید و رقیبان شما کسب نمی کنند.

اگر برنده "ستاره ها" شوید ، درآمد کسب می کنید ، بهترین ها را استخدام می کنید ، پیشرفت می کنید و رقیبان شما نمی کنند.

به همین دلیل است که در طول نمایش شما برای هر یک از ستاره ها ی خود را هلاک خواهید کرد. به جهنم خوش آمدید…

Prêt-à-Porter یک بردگیم 2تا4 نفره است، ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی اقتصادی و تعامل مستقیم. نقش شانس در این بازی بسیار کمرنگ بوده و این خود بازیکن است که با نوع تصمیمات و اتخاذ استراتژی های صحیح می تواند به پیروزی برسد. با وجود تنوع زیاد در استخدام، ساختمان ها و قراردادها، می توان در هر زمان بهترین کمپانی را تاسیس نمود.














مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out