لباس حاضری (Prêt-à-Porter)

پیشنهاد ویژه محدود
1,674,000 تومان 1,860,000 تومان
‎−10%
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
مرجع:
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

Prêt-à-Porter

Prêt-à-Porter یک بازی استراتژی اقتصادی است که در دنیای مُد طراحی شده است. بازیکنان در نقش مدیران شرکت های پوشاک بوده و در طول نمایش های مُد برسر شهرت بیشتر می جنگند.

در طول بازی بازیکنان شعبه ها ی جدیدی را باز می کنند ، کارگران تازه نفس را استخدام می کنند و سعی می کنند قابلیت های جدیدی به دست آورند. آژانس های طراحی، فروشگاه های برند یا سالن های آماده سازی افتتاح وحسابداران، مدل ها و طراحان استخدام می شوند، قراردادهای سودآور امضا می شوند تا سود کوتاه مدت و زمینه های پیشرفت شرکت فراهم شود.

شرکت هر بازیکن ماهانه قابلیت های جدیدی کسب می کند.

هر فصل، نمایش های مُد برگزار می شود و هر بازیکن باید مجموعه ای از لباس ها را آماده کند و مجبور است آن را در این نمایش نشان دهد. عموم مردم ، رسانه ها و متخصصین، کارها را در 4 دسته ارزیابی کرده و جوایز را اختصاص می دهند. هرچه جوایز بیشتری (که با علامت "ستاره " در بازی نشان داده می شود) در نمایش خود جمع آوری کنید ، پول بیشتری برای فروش مجموعه ی خود کسب می کنید!

جایزه بهترین تِم ها را می گیرید؟ آیا موفق خواهید شد در روابط عمومی بهترین باشید و جایزه رسانه را کسب کنید؟ آیا شما بیشتر از حریفان خود "ستاره" کسب خواهید کرد؟

اگر برنده "ستاره ها" شوید ، رقیبان شما چیزی به دست نمی آورند.

اگر برنده "ستاره ها" شوید ، درآمد بیشتری کسب می کنید و رقیبان شما کسب نمی کنند.

اگر برنده "ستاره ها" شوید ، درآمد کسب می کنید ، بهترین ها را استخدام می کنید ، پیشرفت می کنید و رقیبان شما نمی کنند.

به همین دلیل است که در طول نمایش شما برای هر یک از ستاره ها ی خود را هلاک خواهید کرد. به جهنم خوش آمدید…

Prêt-à-Porter یک بردگیم 2تا4 نفره است، ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی اقتصادی و تعامل مستقیم. نقش شانس در این بازی بسیار کمرنگ بوده و این خود بازیکن است که با نوع تصمیمات و اتخاذ استراتژی های صحیح می تواند به پیروزی برسد. با وجود تنوع زیاد در استخدام، ساختمان ها و قراردادها، می توان در هر زمان بهترین کمپانی را تاسیس نمود.














ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم