اربابان سیاهچال: نسخه ویژه سالگرد (Dungeon Lords Happy Anniversary)

اربابان سیاهچال: نسخه ویژه سالگرد (Dungeon Lords Happy Anniversary)

کاهش قیمت !
نو

1,782,000 تومان

1,980,000 تومان

-10%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

این بازی شامل بازی اصلی، توسعه دهنده ی Festival Season، برچسب هایی برای توکن های غذا، سکه های فلزی، یک مینی توسعه دهنده جدید "Dungeon Set-up" و موارد دیگری می شود.

در این بازی شما در نقش یک ارباب شیطانی سیاه چاله بوده و تلاش می کنید تا بهترین سیاه چاله را بنا کنید. پس هیولاهایی به خدمت گرفته، اتاق هایی بنا کرده، تله هایی خریداری کرده و از خود در برابر کسانی که می خواهند شما را از پای در بیاورند، دفاع کنید. اکشن های بازی شامل استخراج طلا، خرید تله، به خدمت گرفتن هیولاها و ... است. هر اکشن دارای سه مرحله است - هر مرحله دارای اثرات متفاوتی است (به عنوان مثال ، استخراج طلا به شما امکان می دهد در هر مرحله طلای بیشتری استخراج کنید). در هنگام استفاده از کارت ها ، دو کارت قفل شده و قادر نخواهید بود در نوبت بعدی از آن ها استفاده نمایید.

کل بازی دو "سال بازی" طول می کشد و هر سال از چهار فصل تشکیل می شود (نوبت های a.k.a.). در شروع هر فصل، بازیکنان شاهد قهرمانان و اتفاقاتی هستند که در آن فصل با آن ها مواجه می شوند. در پایان هر فصل پس از اولین فصل ، قهرمانان با توجه به سطح شرارت بازیکنان به هر بازیکن اختصاص می یابند. هر کدام از قهرمانان، از قهرمانان قدرتمند گرفته تا سارقان موذی، قدرت خاص خود را دارند که بازیکن باید برای آن ها آماده شود. در پایان هر سال ، قهرمانان برای جنگیدن به داخل سیاه چاله ها می روند.

امتیازی که در بازی کسب می کنید، به آنچه ساخته اید، هیولاهایی که به خدمت گرفته اید و قهرمانانی که به دست آورده اید بستگی دارد.







مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out