پازل سه بعدی گلدان (Puzzle Vase)

پازل سه بعدی گلدان (Puzzle Vase)

پازل سه بعدی 3D گلدان (Puzzle Vase)

- محصول کمپاني تایوانی Pintoo

- هم مانند گلدان هایی واقعی

- با لیوان های کوچکی در داخل آن

- جنس پلاستیکی مرغوب و چاپ ضد آب

- 160 قطعه - ابعاد 11*11*24 سامنتی متر

- مناسب برای 6 سال به بالا

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

369,750 تومان

435,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

 پازل های «گلدانی» (Puzzle Vases) محصولاتی بی نظیر از شرکت تایوانی «PiNTOO» است . شرکت «PiNTOO» از زیرمجموعه ها و تولیدکننده های سابق پازل های رَوِنزبرگِر بوده که مدتی است فعالیت مستقل خود را آغاز نموده و دست به تولید انواع و اقسام پازل های دو بُعدی و سه بُعدی زده است.

خلاقیت و ارائه ی ایده های نو و تازه، از اصلی ترین مشخصات پازل های «PiNTOO» است. این محصولات با طراحی فکر شده و خلاقانه شان، «پازل» را از یک شیء صرفاً تزیینی به یک شیء زیبای کاربردی تبدیل کرده اند؛ پازل های «گلدانی» پینتو، با لیوان های کوچکی که در داخل آن ها قرار می گیرد، هم لذتِ ساختن یک پازل جذاب را به شما می دهند و هم مانند گلدان هایی واقعی، با در بر گرفتن چند شاخه ی گل، زیبایی را به خانه ی شما می آورند.

برجسته ترین خصوصیت پازل های پینتو، جنس پلاستیکی مرغوب و چاپ ضد آب آن هاست که باعث می شود این محصولات، یک سر و گردن بالاتر از محصولات مشابه بایستند. جنس خاص این محصولات به شما امکان می دهد که در صورت نیاز، بتوانید با یک دستمال مرطوب آن ها را تمیز کنید، بدون این که نگران خراب شدن قطعات آن ها باشید. این قطعات ظریف و متناسب، بدون نیاز به قطره ای چسب، در کنار یکدیگر باقی می مانند و حتی در صورت حرکت داده شدن نیز استحکام و پایداری خود را از دست نمی دهند.


پازل های «گلدانی» با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بسیار بالای تولید، می توانند هدایایی ارزشمند برای کودکان، بستگان، دوستان و آشنایان شما باشند.

یکی از پازل‌های جذاب موجود در بازار؛ پازل سه بعدی پینتو است. این محصول مدل گلدان است و طرح‌های متنوع و جذابی دارد. این کالا 160 تکه ازجنس پلاستیک با قابلیت شستشو دارد، همچنین به دلیل داشتن مخزن مخصوص آب می‌توان در آن از گل‌های طبیعی نگهداری کرد. ابعاد پازل مدل گلدان پنیتو 11×11×24 سانتی متر است و به عنوان یک گلدان کارایی دارد

مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out