بازی ایرانی حقه (Hoax)

بازی ایرانی حقه (Hoax)

حقه بازی ساده است، این رقبایتان هستند که پیچیده اند!
تعداد بازیکنان: 3-6 بازیکن
زمان بازی: حدود 30 دقیقه
مناسب برای بازیکنان بالای 14 سال
طراحان بازی: Bill Eberle , Ned Horn , Jack Kittredge , Peter olotka

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

71,400 تومان

84,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی حقه (Hoax)

بهترین دروغگو می‌تواند برنده شود
کارخانه دار ثروتمند و پلیدی مرده است، اما فقط فریب کار‌ترین عضو خانواده، ثروت او را به ارث خواهد برد. یک هویت مخفی به شما داده شده است،‌ اما می‌توانید ادعا کنید شخصیت های دیگر بازی هستید.
از ویژگی های یک شخصیت برای پیشبرد نقشه هایتان استفاده کنید. بازیکنان دیگر را بازجویی کرده و هویت واقعی آن‌ها را کشف کنید.
و در نهایت، به رقبایتان اتهام زده و آن‌ها را یکی یکی از بازی حذف کنید. اما مراقب باشید! کافی است زیاد دروغ بگویید و خود را گیر بیندازید، تا بازیکنان دیگر هویت شما را فهمیده و از بازی حذف‌تان کنند. یا یک اتهام اشتباه بزنید و به راحتی حذف شده و یا بدتر از آن،‌باعث پیروزی حریف خود شوید.

محتویات بازی :
7 کارت شخصیت
7 کارت سوءظن
1کارت حقه
6 برگه راهنما
27 توکن منبع
25 توکن فریب
1 دفترچه راهنما

هکتور ورگاس، تاجر و نجیب زاده‌ای افسانه‌ای بود. که ثروتش را از راه کلاهبرداری‌های مکارانه به دست آورده بود، زندگی شخصی و پیچیده ای هم داشت. زندگی فاسدانه او تا زمان مرگش در جشن تولد 56 سالگی‌اش ادامه داشت، هنگامی که چوب پنبه‌ی یک بطری نوشیدنی به چلچراغ تالار کمانه کرد و از دهان باز او،‌در گلویش فرو افتاد.
زندگی ورگاس پیش از این که بتواند از کسی کمکی بگیرد، به پایان رسید.
مهمان ها یک به یک در سکوت شومی از عمارت خارج شدند. تا جایی که فقط چند نفر در تالار عمارت باقی ماندند، حلقه‌ای از کسانی که مدعی بودند ثروت او، حق آن‌هاست.
همسر سابق سلطه جوی او، معشوقه خجالتی اش، پسر خوانده‌‌ی چاپلوس ورگاس، عموزاده‌‌ی مرموز، سرآشپز مغرور عمارت، باغبان حیله گیر و پیشخدمت کم حرف او.
چند مساله به سرعت برای این مدعیان آشکار شد. اول اینکه هیچ یک از آن‌ها از مکان آخرین وصیت نامه‌‌ی میزبانشان خبر نداشتند. دوم اینکه به علت زندگی رسوایی آور ورگاس، فقط تعداد کمی از آن‌ها تا این زمان همدیگر را دیده بودند و در نهایت، عمارت ثروت بادآورده درون خود را به بی‌شرم ترین آن‌ها تقدیم می‌داشت.
میان این افراد حریص و کلاهبردار، هیچ اعتمادی وجود ندارد.
مهمان ناخوانده و کلاهبرداران حرفه‌ای همیشه دور و بر این مایملک می‌پلکند. این مدعیان ثروت، فقط با یک شرط می‌توانند از اتهام خلاص شوند، فقط کسانی که زندگی واقعی با هکتور ورگاس را تحمل کرده باشند، باقی می‌مانند و دغل بازان شناخته شده و از عمارت بیرون انداخته می‌شوند.
پس مدعیان با انگشت‌های گره خورده، در سکوت دعا می‌کنند آخرین نفری باشند که باقی می‌ماند.

کلیت بازی :
بازی حقه، ‌برای 3-6 نفر طراحی شده است که همه‌ی آن‌ها به دنبال به ارث بردن ثروت یک سرمایه دار مشهور هستند. در این بازی، هویت بازیکنان مخفی می‌باشد. بنابراین بازیکنان باید از مهارت‌های فریبکاری و استنتاج خود استفاده کنند تا خودشان را در نقش های دیگران جا زده و همزمان، هویت بازیکنان دیگر را کشف کنند تا بتوانند آن‌ها را از بازی حذف کنند. آخرین بازیکنی که در بازی باقی بماند، برنده است.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی مهمانی
تعداد بازیکن۳ تا ۶ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۴ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out