مربای حروف (Letter Jam)

مربای حروف (Letter Jam)

کاهش قیمت !
نو

441,000 تومان

490,000 تومان

-10%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

Letter Jam

Letter Jam یک بازی مشارکتی با کلمات، برای 2تا6 بازیکن است که بازیکنان با ترکیب حروف نمایش داده روی میز به یکدیگر کمک می کنند. در این بازی کارت های حروف هر بازیکن فقط برای دیگران قابل مشاهده است.

در ابتدای بازی، هر بازیکن مجموعه ای از کارت های حروف را به صورت پشت رو دریافت می کند که می تواند برای تشکیل یک کلمه تنظیم شود. تعیین کلمات می تواند توسط اپلیکیشن بازی و یا خود بازیکنان انجام شود. سپس هر بازیکن بدون اینکه به کارت ها نگاه کند، اولین کارت خود را در جاکارتیش و مقابل سایر بازیکنان قرار می دهد و بازی شروع می شود.

بازی به نوبت انجام می شود. در هر نوبت، بازیکنان به طور همزمان حروف دیگر بازیکنان را جستجو می کنند تا ببینند چه کلماتی را می توانند هجی کنند (طول کلمه ای را که می توانند تشکیل دهند به دیگران می گویند). بازیکنی که می تواند طولانی ترین کلمه را ارائه دهد به عنوان راهنما انتخاب می شود.

راهنما با قرار دادن نشان های شماره گذاری شده در مقابل بازیکنان دیگر، سرنخ خود را هجی می کند. شماره ی یک مقابل بازیکنی قرار می گیرد که حرف اول سرنخ را دارد، شماره ی دو در مقابل بازیکنی که حرف دوم را دارد و... کارت ستاره نیز به جای هریک از حروف قابل استفاده است ولی راهنما نباید بگوید که آن را به جای چه حرفی گذاشته است.

بازیکنان از شماره های پیش روی خود باید حدس بزنند که چه حرف یا حروفی را دارند. اگر این کار را انجام دادند، قبل از آشکار کردن حرف بعدی، کارت را به صورت پشت رو قرار می دهند. در پایان بازی ، بازیکنان می توانند کارتها را مجددا چیده و سعی کنند کلمه موجود را تشکیل دهند. سپس همه ی بازیکنان کارتهای خود را آشکار می کنند تا ببینند که موفق بوده اند یا نه.





مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out