بازی جوخه بمب Fuse جدید

بازی جوخه بمب Fuse

- بازی ایرانی جوخه بمب پلاس Bomb Squad

- برگردانی از بازی خارجی Fuse

- نسخه جدید بازی که دو حالت همکاری و رقابتی دارد!

- خنثی کردن بمب های خطرناک در سریع ترین زمان ممکن

اطلاعات بیشتر

نو

395,000 تومان

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

 بازی جوخه بمب Fuse

پس از درگیری‌های طولانی در سال‌های 2123 تا 2144، که به جنگ‌های 21 ساله یا جنگ جهانی ششم شناخته می‌شدند، طرفین به توافق رسیدند که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای را کنار بگذارند. به نظر می‌‎آمد که صلح جهانی دیگر رویایی دست نیافتنی نبوده و بشریت بالاخره خواهد توانست از میان ویرانه‌های جنگ شروعی تازه داشته باشد. تا اینکه در سال 2150، گروه‌های خودسر جنگ‌طلب شروع به بمب‌گذاری‌های پراکنده برای تحریک طرفین به ازسرگیری مبارزه کردند. تمامی این اقدامات تاکنون توسط جوخه‌های بمب تعلیم‌دیده خنثی‌سازی شده‌ و آتش جنگ زیر خاکستر نگه داشته شده. تمامی تیم‌های خنثی‌سازی، از جمله تیم شما، در حالت آماده‌باش دائم قرار دارند.
پیغامی فوری و فوق سری به قرارگاه شما رسیده. آیا از پس ماموریت محول ‌شده بر خواهید آمد؟
پیام محرمانه: با تیم خود فورا به موقعیت 51.3779993 و36.6995842 اعزام شده و از مافوق‌تان دستورات لازمه را دریافت کنید.

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی جوخه بمب Fuse


محتویات:
کارت بمب: 54 عدد کارت دستور: 11عدد تاس: 35 عدد در 5 رنگ کیسه تاس: 1 عدد
نرم‌افزار تایمر مخصوص بازی را می توانید در قسمت دانلود سایت dehkadebazi.com تهیه نمایید.

هدف بازی:
این بازی را می‌توانید در دو روش همکاری مشترک و رقابتی بازی کنید. شما باید تلاش کنید تا با استفاده از تاس‌هایی که از کیسه خارج می‌کنید و در وسط زمین بازی می‌ریزید کارت‌های بمب را خنثی کنید. اگر از سناریوی همکاری مشترک استفاده می‌کنید باید تلاش کنید با هماهنگی بقیه بازیکنان با برداشتن تاس از میان تاس‎های ریخته شده تمامی بمب‌های فعال در بازی را خنثی کنید. اگر سناریوی رقابتی را بازی می‌کنید باید سعی کنید تاس‌های مناسب خود را در دستتان جمع کنید و تلاش کنید از بقیه بمب‌های بیشتری خنثی کرده و بیشترین امتیاز را به دست آورید.

اجزای تشکیل دهنده هر کارت بمب:
نمادهای موجود روی کارت‌های بمب،‌ نشان دهنده‌ی تعداد، رنگ، عدد و نحوه چیدمان تاس‌هایی است که برای خنثی کردن بمب، به آن‌ها نیاز دارید.
در بالای هر کارت، در سمت راست درجه سختی کارت به معنای امتیازی که از خنثی کردن کارت بدست می‌آورید مشخص شده است.
نکته: تاس‌هایی که روی کارت‌های بمب گذاشته شده‌اند قابل جابه‌جایی یا حذف نیستند (مگر اینکه توسط کارت دستور یا به خاطر تاس‌های استفاده نشده، برداشته شوند).

آماده سازی سناریوی همکاری مشترک:
کارت‌های بمب را از کارت‌های دستور جدا کنید.
کارت‌های 5 امتیازی را از بازی خارج کنید و سپس کارت‌های بمب را بر بزنید و به هر بازیکن 2 کارت بدهید (برای بازی تک نفره 4 عدد کارت بردارید) هر بازیکن کارت‌های خود خود را به رو در مقابل خود قرار می‌دهد.
اگر اولین کارت هر بازیکن کارتی با امتیاز 3 یا 4 بود کارت دوم وی باید کارتی با امتیاز 1 یا 2 باشد (برای بازی تک نفره لازم است که حداقل 3 کارت با امتیاز متفاوت داشته باشید).
برای انتخاب تعداد کارت‌ها از جدول زیر استفاده کنید. با توجه به تعداد بازیکنان و سطح دشواری انتخابی خودتان، تعداد کارت‌های مشخص شده را جدا کنید و به پشت در وسط زمین بازی قرار دهید.


کارت‌های باقی‌مانده را داخل جعبه قرار دهید.اکنون از کارت‌های آماده‌شده برای بازی، پنج کارت را به رو، کنار یکدیگر قرار دهید.
از میان 11 کارت دستور، 6 کارت را به شکل تصادفی میان دسته کارت‌های بمب باقی مانده قرار دهید و آن دسته را بر بزنید. سپس همه تاس‌ها را داخل کیسه بریزید و کیسه تاس را به دست یکی از بازیکنان بسپارید. الان آماده بازی هستید.
نکته: شما می توانید برای سخت تر شدن بازی از کارت‌های 5 امتیازی به تعداد دلخواه جایگزین کارت‌هایی کنید که مطابق جدول برداشته‌اید.

روش بازی:
تایمر را فعال کنید. شما و تیمتان اکنون 10 دقیقه فرصت دارید تا همه بمب‌های فعال را خنثی کنید. هر کارت بمب برای خنثی شدن به ترکیب متفاوتی از تاس‌ها نیاز دارد. کسی که کیسه تاس را به دست دارد سرجوخه نامیده شده و به تعداد بازیکنان تاس می‌ریزد. هر بازیکن می‌تواند حداکثر یکی از این تاس‌ها را بردارد. بازیکنان باید به سرعت به نتیجه برسند تا هر بازیکن مناسب‌ترین تاس برای خودش را با توجه به کارت‌های بمب روبه‌روی خود برداشته و روی یکی از بمب‌هایش قرار دهد. بازیکنان باید تاس انتخابی خود را بر روی قسمتی از کارت بمب قرار دهند که با تاس هماهنگ است.
هرگاه بمبی خنثی شد، تاس‌های روی آن به کیسه‌ تاس‌ها برگشته و کارت بمب به پشت کنار گذاشته می‌شود. بازیکنی که بمب را خنثی کرده بمبی دیگر از کارت‌های وسط زمین برداشته و جلوی خود می‌گذارد و از دسته کارت‌های وسط، کارتی جایگزین بمبی که برداشته می‌کند.

سناریوی بازی رقابتی:

هدف بازی:
در این روش همانند روش قبل قواعد مربوط به خنثی شدن کارت‌های بمب پابرجاست.
در این روش بازی بدون تایمر انجام می‌شود و هر بازیکن در نوبت خود می‌تواند یک سری عملیات را انجام دهد.
هدف، کسب بیشترین امتیاز در میان اعضای جوخه و اثبات توانایی‌های فردی به فرمانده است.

چیدمان بازی:
کارت‌های 1 امتیازی را به جعبه بازی برگردانید. کارت‌های 4 و 5 امتیازی را جداگانه بر بزنید. از دسته کارت‌های 2 و 3 امتیازی 3 کارت جدا کرده به عنوان ماموریت‌های عمومی در وسط زمین قرار دهید و مابقی این کارت‌ها را به همراه تعدادی کارت دستور بر بزنید (به ازای هر بازیکن، 2 کارت دستور) و کنار ماموریت‌های عمومی بگذارید. این کارت‌ها مخزن بازی را تشکیل می‌دهند. سپس به هر بازیکن به صورت تصادفی 2 کارت از دسته کارت‌های بُر خورده‌ی 4 و 5 امتیازی بدهید. باقی این کارت‌ها را به عنوان دسته کارت‌های هدف شخصی به پشت در جایی قرار دهید. هر بازیکن از 2 کارت هدف شخصی دریافتی‌اش یکی را انتخاب کرده و دیگری را زیر دسته کارت‌های هدف شخصی قرار می‌دهد.

پیش از شروع بازی:
بازیکنی که بازی را آماده کرده یا سرجوخه، به تعداد بازیکنان تاس از کیسه بیرون آورده و کنار مخزن کارت‌ها قرار می‌دهد؛ از این تاس‌ها به عنوان تاس‌های کمکی استفاده می‌کنید. توجه داشته باشید که این تاس‌ها در طول بازی دیگر جایگزین نخواهند شد.
با شروع از سرجوخه، هر بازیکن به نوبت دو تاس از کیسه تاس‌ها ریخته و در مقابل خود نگه می‌دارد.

شروع بازی:
بازی از بازیکن اول شروع شده و در جهت عقربه‌های ساعت پیش می‌رود. هر بازیکن در نوبت خود کارهای زیر را به ترتیب انجام می‌دهد:
1. هر بازیکن یا از کیسه تاس، 2 تاس خارج کرده و می‌ریزد یا اگر به کمک یکی از تاس‌های کمکی می‌توانست بمبی را در همان نوبت با توجه به قوانین خنثی کند، تاس کمکی برداشته و از آن استفاده می‌کند یا در این نوبت تاسی دریافت نکرده و به جای آن کارت هدف شخصی خود را از بازی خارج کرده و از روی دسته کارت‌های هدف شخصی کارتی برمی‌‍دارد.
2. در صورت تمایل از روی کارت‌های مخزن و یا کارت‌های ماموریت عمومی‌ خالی، کارت بمبی را به عنوان ماموریت فردی برداشته و یک کارت جایگزین کارتی که از وسط برداشته است، می‌کند.(کارت‌های دستور که از قضا جایگزین کارت ماموریت عمومی شده‌اند نیز به همین منوال می‌توانند برداشته شوند).
3. در صورتی که بتواند به یکباره کارتی را خنثی کند، تمامی تاس‌های لازمه برای آن کارت را به کیسه برگردانده و کارت بمب را خنثی می‌کند. در غیر این صورت، باید روی کارت هدف شخصی 4 یا 5 امتیازی‌اش تاسی قرار دهد. اگر آن کارت نیز جا نداشت، بازیکن موظف است بر روی یکی از جاهای خالی کارت‌های ماموریت عمومی تاسی بگذارد.
نکته 1: هر بازیکن نهایتا 3 کارت بمب می‌تواند در دستش نگه دارد. (کارت‌های دستور محدودیتی ندارند و بمب نیز به حساب نمی‌آیند).
نکته 2: اگر پس از قرار دادن تاس بر روی کارت ماموریت عمومی آن کارت خنثی شد، تاس‌ها را به کیسه تاس برگردانید و آن کارت را به کارت‌های خنثی شده‌ی خود اضافه کنید. سپس یک کارت جایگزین کارت خنثی شده بکنید.
نکته 3: ممکن است در این دو مرحله قبل، کارت دستور در دست شما و یا وسط زمین قرار بگیرد؛ بنابراین به بخش کارت‌های دستور مراجعه کنید.
نکته 4: روی کارت‌های هدف شخصی حداکثر 2 تاس قرار می‌گیرد و در صورت تمایل به خنثی کردن بازیکنان باید باقی تاس‌های لازم را به صورت یک‌جا به تاس اضافه کنند.
نکته 5: تنها کارت‌های هدف شخصی آن هم در شرایطی که تاسی روی آن‌ها قرار نگرفته باشد قابل تعویض هستند.
در انتهای نوبت خود اگر رو‌به روی خود(روی کارت‌ هدف شخصی یا روی زمین) بیش از 5 تاس داشتید باید به انتخاب خود تاس‌های اضافه را به کیسه تاس برگردانید. (برای مثال بازیکنی که 2 تاس روی کارت هدف شخصی‌اش دارد می‌تواند حداکثر 3 تاس دیگر داشته باشد و بازیکنی که تاسی روی کارتش ندارد می‌تواند 5 تاس برای خود نگه دارد).


کارت‌های دستور:
در این سناریو، شما نقش اعضای همان جوخه‌های بمبی را ایفا می‌کنید که فرمانده در سناریوی همکاری مشترک قصد کمک و تجهیزات رسانی به آن‌ها را داشت. هر کارت دستور می‌تواند به عنوان یک تاس مورد استفاده قرار بگیرد و هر بازیکن در نوبتش می‌تواند هر تعدادی از آن‌ها را استفاده کند. اگر روی کارت دستور عدد بود،‌ به عنوان تاسی با آن عدد و رنگ دلخواه بازیکن در نظر گرفته شده و اگر روی کارت دستور یک رنگ بود آن را به عنوان تاسی با عددی دلخواه و همان رنگ در نظر بگیرید.
نکته 1: شما برای خنثی کردن یک کارت ماموریت عمومی می‌توانید ازحداکثر یک تاس و در صورت نیاز هر تعداد از کارت‌های دستور استفاده کنید.
نکته 2: تاس‌های کمکی هنگام خنثی کردن بمب همانند کارت‌های دستور هم‌رنگ همان تاس عمل کرده و می‌توان عدد آن‌ها را مطابق میل تغییر داد.
نکته 3: کارت‌های دستور و تاس‌های کمکی پس از استفاده شدن از بازی خارج می‌شوند.

پایان بازی:
لحظه‌ای که امتیاز فردی به 15 برسد، آخرین دور بازی فرا رسیده و پس از اتمام این دور، بازی به اتمام می‌رسد.
نکته: امتیاز شما جمع اعداد روی کارت‌های بمبی که خنثی کرده‌اید است. هر کارت خنثی نشده که در دست بازیکنی باقی بماند در انتهای بازی 1 امتیاز منفی خواهد داشت.
نکته: کارت‌های هدف شخصی در صورت عدم خنثی شدن در انتهای بازی امتیاز منفی نخواهند داشت.
اگر در بازی شما حالتی اتفاق بیفتد که امکان خنثی کردن کارت برای هیچ بازیکنی فراهم نباشد و درون کیسه تاس هم تاسی وجود نداشته باشد همین جا بازی تمام می‌شود.
برنده بازی بازیکنی است که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد و اگر امتیاز بازیکنان برابر شد تعداد کارت‌های 3 امتیازی را مقایسه کنید و در صورت تساوی مجدد، بازیکنی که تاس‌های استفاده نشده کمتری رو‌به‌روی خود دارد برنده بازی است. در صورت تساوی مجدد بازیکنان با یکدیگر دست داده و بازی بیش از یک برنده دارد.

مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out