بازی ایرانی کهربا دوئل (Splendor Duel)

تعداد بازیکنان: 2 نفر

زمان بازی: حدود 30 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال

بازی فکری و رومیزی کهربا دوئل  بر اساس بازی جذاب Splendor Duel

یک بازی استراتژیک برای 2 مدعی قدرت!

 کیفیت عالی قطعات و گیم پلی فوق العاده جذاب

نسخه ویژه دو نفره از دو طراح بزرگ مارک آندره و بروتو کاتالا

یک بازی مستقل در دنیای "کهربا" (Splendor)

در نقش بازرگانان به خرید و فروش جواهرات مشغول شوید

ادامه مطلبنمایش کمتر
پیشنهاد ویژه محدود
319,500 تومان 355,000 تومان
‎−10%
موجود در انبار
مرجع:
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها(7)
توضیحات

بازی ایرانی کهربا دوئل (Splendor Duel)

به عنوان یکی از مدعیان قدرت، با خرید و سفارش ساخت زیورآلاتی زیبا و باشکوه برای اشراف‌زادگان و سایر صاحب مَنصبانِ عصر رُنسانس، ثروت و اعتبار خود را افزایش دهید؛ زمانِ آن رسیده که در رقابت با رقیب طمّاع و بلندپروازتان، خودی نشان بدهید!

برای رسیدن به قدرت، رقیب را از صحنه بیرون کنید! از صفحه‌ی مُشترکِ بازی، توکن‌های جواهر و مروارید بردارید، سپس کارت بخرید، مورد توجه اشراف‌زادگان قرار بگیرید و اعتبار خود را افزایش دهید. - روش‌ها و امکانات استراتژیک تازه‌ای را در بازی "کهربا" (Splendor) کشف کنید! - کارت‌هایی با قدرت‌های ویژه به دست آورید، از حقوقی خاص و انحصاری بهره‌مند شوید و برای تصاحبِ توکن‌های مُشترک روی صفحه، با یکدیگر رقابت کنید!
کهربا: دوئل - یک بازی مستقل در دنیای "کهربا" (Splendor)؛ طرّاحی‌شده برای 2 بازیکن
یک بازی استراتژیک برای 2 مدعی قدرت!

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی کهربا دوئل splendor duel

اجزاء بازی
الف) 1 کاشی پیروزی
ب) 67 کارت جواهر، در 3 سطح مختلف (● / ●● / ●●●)
ج) 1 کیسه‌ی پارچه‌ای
د) 3 کارگاه جواهرسازی
ه) 25 توکن:
20 توکن جواهر (4 توکن آبی، 4 توکن سفید، 4 توکن سبز، 4 توکن سیاه و 4 توکن قرمز)
2 توکن مروارید و 3 توکن طلا
و) 1 صفحه
ز) 4 کارت اشراف‌زاده

چیدمان آغاز بازی
مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:
1) 3 دسته‌کارت جواهر را جداگانه بُر بزنید و به شکل ستونی -از بالا به پایین- بچینید (دسته‌کارت ● در پایین).
2) 3 کارت از سطح 3 (●●●)...
4 کارت از سطح 2 (●●)...
5 کارت از سطح 1 (●)...
"رو" کنید و کاشی پیروزی را نیز در رأسِ این "هِرمِ" تشکیل‌شده بگذارید.
3) صفحه‌ی بازی را در پایینِ "هرم" گذاشته و توکن‌های بازی را به شکل تصادفی روی صفحه بچینید -از خانه‌ی مرکزی صفحه شروع کنید و طبق دیاگرامِ (مارپیچِ) رسم‌شده، ادامه بدهید.
4) کارگاه های جواهرسازی ♂ را در بالای صفحه‌ی بازی -و در پایین "هرم"- بگذارید.
5) کارت‌های اشراف‌زاده را در پایین صفحه‌ی بازی بچینید.
6) آغازکننده‌ی بازی را به شکل توافقی تعیین کنید؛ نفر دوّم، یک کارگاه دریافت کرده و آن را پیشِ روی خودش می‌گذارد.
نگاهی به رَوندِ بازی
بازیکنان نوبت به نوبت بازی می‌کنند تا این که یکی از شروطِ پایانِ بازی، مُحقّق شود.
در نوبت‌تان، یا از توکن‌های روی صفحه برمی‌دارید یا با استفاده از توکن‌هایی که دارید، کارت‌های جواهر می‌خرید؛ کارت‌های جواهر، "پاداش"ها و نشان‌های "تاج" را نصیب شما می‌کنند -که برای پیروزی شدیداً به آن‌ها نیاز دارید! این کارت‌ها هم‌چنین قابلیت‌ها و پاداش‌هایی ویژه را نصیب شما می‌کنند که در مراحل بعدی بتوانید کارت‌های جواهر را با قیمتی کم‌تر به دست بیاورید.
برای پیروزی، باید یکی از سه شرطِ ذکر-شده در کاشی پیروزی را محقّق کنید.
یک نوبت بازی
در ابتدای نوبت‌تان، صفر، یک یا دو "عملیات اختیاری" (به ترتیبِ مشخّص‌شده) و پس از آن، یک "عملیات اجباری" انجام می‌دهید!
عملیات اختیاری
1) استفاده از قدرت کارگاه ها
یک (یا چند) کارگاه را به جایش (جای‌شان) در بالای صفحه برگردانید؛ به اِزای هر کارگاه برگردانده‌شده، یک توکن جواهر یا یک توکن مروارید -به انتخاب خودتان- از صفحه بردارید.
این عملیات نمی‌تواند برای برداشتنِ توکن طلا مورد استفاده قرار بگیرد!
بازیکنان باید در هر لحظه از بازی بتوانند همه‌ی توکن‌های حریف را ببینند. پیشنهاد می‌شود توکن‌های‌تان را بر اساس رنگ، دسته‌بندی کرده و هر دسته را به شکل یک ستون، پیشِ روی‌تان بگذارید.
2) پُر کردنِ صفحه
اگر کیسه‌ی پارچه‌ای خالی باشد، نمی‌توانید این عملیات را انجام دهید!
توکن‌های داخلِ کیسه‌ی پارچه‌ای را به هم زده و -به شکل تصادفی- بر روی خانه‌های خالیِ صفحه بگذارید -از خانه‌ی مرکزی صفحه شروع کنید و در مسیر فلش های رسم‌شده، پیش بروید.
سپس حریف شما، یک کارگاه دریافت می‌کند.
نکته‌ی مهم: در طول بازی، هر وقت که خواستید کارگاهی بردارید و هیچ کارگاهی در بالای صفحه نبود، یکی از کارگاه های حریف را از او بگیرید! اگر هر 3 کارگاه در اختیار خودتان بود، چیزی نصیب‌تان نمی‌شود!
عملیات اجباری
شما باید یکی از این 3 عملیات اجباری را انجام بدهید:
- 1، 2 یا 3 توکن بردارید... یا
- 1 توکن طلا برداشته و 1 کارت جواهر رِزرو کنید... یا
- 1 کارت جواهر بخرید.
حالت خاص: اگر انجامِ هیچ‌کدام از 3 عملیات اجباری برای‌تان ممکن نباشد، باید حتماً ابتدا عملیات اختیاری "پُر کردنِ صفحه" را انجام دهید و سپس یکی از عملیات اجباری را انتخاب کنید.
* برداشتنِ 1، 2 یا 3 توکن
1، 2 یا 3 توکن جواهر و / یا مروارید به‌هم‌پیوسته را از صفحه‌ی بازی بردارید؛ توکن‌ها باید در یک خطّ مستقیمِ عمودی، اُفقی یا اُریب به هم متّصل باشند. می‌توانید 2 توکنِ به‌هم‌پیوسته یا فقط 1 توکن بردارید.
این عملیات نمی‌تواند برای برداشتنِ توکن‌های طلا مورد استفاده قرار بگیرد!
مثال: شما می‌توانید هر گروه از توکن‌هایی را که با هایلایت سبز مشخّص شده‌اند، بردارید؛ برعکس، نمی‌توانید هیچ‌یک از گروه‌هایی را که با هایلایت قرمز مشخّص شده‌اند، بردارید: در گروه عمودی، حضورِ یک توکن طلا و در گروه اُفقی، وجود یک خانه‌ی خالی، کار را خراب کرده‌است!
اگر از این عملیات برای برداشتنِ 3 توکن هم‌رنگ یا 2 توکن مروارید استفاده کنید، حریف 1 کارگاه دریافت می‌کند.
* برداشتنِ 1 توکن طلا و رِزرو کردنِ 1 کارت جواهر
اگر هیچ توکن طلایی در صفحه نباشد یا هر 3 توکن طلا در اختیار خودتان باشد، بالطّبع نمی‌توانید این عملیات را انجام دهید!
ابتدا 1 توکن طلا -به انتخاب خودتان- از صفحه بردارید؛ سپس باید:
- 1 کارت جواهر از "هرم" بردارید... یا
- کارتِ بالاییِ یکی از 3 دسته‌کارت را بردارید (● / ●● / ●●●).
هیچ‌وقت نمی‌توانید بیش از 3 کارت جواهر رِزرو-شده داشته باشید! کارت‌های رِزرو-شده‌تان را دور از چشمِ حریف نگه دارید (به پُشت، روی میز بگذارید یا در دست‌تان بگیرید)! هر وقت که بخواهید، می‌توانید نگاهی به کارت‌های رِزرو-شده‌تان بیندازید!
انجامِ این عملیات، تنها راهِ به دست آوردنِ توکن طلاست.
کارت‌های رِزرو-شده -دُرست مثل کارت‌های داخل "هرم"- تا وقتی که خریده نشوند، هیچ کارآییِ خاصّی ندارند!
در اختیار داشتنِ کارت‌های رِزرو-شده (ولی خریده‌نشده) در پایان بازی، هیچ جریمه‌ای برای بازیکنان در بر نخواهد داشت!
هر وقت که یکی از کارت‌های "هرم" را رِزرو کردید، باید بلافاصله کارتِ بالاییِ دسته‌کارت مُتناسب با آن را برداشته و جایگزینِ آن کنید -"به‌رو" در "هرم" بگذارید. اگر دسته‌کارت متناسب خالی بود، بالطّبع عمل جایگزینی نمی‌تواند اتفاق بیفتد!
* خریدنِ 1 کارت جواهر
یکی از کارت‌های "هرم" یا یکی از کارت‌های رِزرو-شده‌ی خود را انتخاب کرده، بهایش را با توکن‌هایی که در اختیار دارید، بپردازید و "به‌رو" پیشِ روی خود بگذارید (بهای هر کارت، در گوشه‌ی پایین - سمت چپ کارت، مشخّص شده‌است). توکن‌های طلا، توکن‌های "آزاد" هستند و می‌توانند -در هنگام خرید کارت- به‌جای هر جواهر دیگر یا به‌جای مروارید به کار گرفته شوند.
توکن‌های خرج‌شده را درون کیسه‌ی پارچه‌ای بریزید.
هر کارت جواهری که می‌خرید، "پاداش" (یا "پاداش‌ها"ی) ویژه‌ای نصیب شما می‌کند (پاداش‌های کارت‌ها، در گوشه‌ی بالا – سمت راست آن‌ها، مشخّص شده‌است)! هر پاداش، بهای خریدهای بعدیِ شما را کاهش می‌دهد!
مثلاً با خرید این کارت، همه‌ی کارت‌های جواهری که بعداً خواهید خرید، به اندازه‌ی 1 توکن سبز، برای شما ارزان‌تر خواهند شد!
بعضی از کارت‌ها، 2 پاداش نصیب شما می‌کنند بنابراین تخفیف‌تان نیز به اندازه‌ی 2 توکن خواهد بود!
(پاداش / امتیاز / قابلیت / بها)
ممکن است پاداش‌های شما به قدری زیاد شوند که هزینه‌ی خرید برخی از کارت‌ها را به -صفر- برسانند ولی بهای هیچ کارتی هرگز نمی‌تواند کم‌تر از -صفر- باشد (یعنی شما نمی‌توانید با خریدِ یک کارت، توکن نیز دریافت کنید)!
قانون "پاداش و تخفیف"، شامل توکن‌های مروارید نمی‌شود!
کارت‌هایی را که می‌خرید، بر اساس "پاداش"های‌شان دسته‌بندی کرده و پیشِ روی خود بچینید. برای صرفه‌جویی در فضا می‌توانید کارت‌ها را روی هم بگذارید ولی مراقب باشید که لبه‌ی بالاییِ آن‌ها (شاملِ امتیازات، نشان‌های تاج و پاداش‌ها) همواره در دیدرس باشد.
مثال: "جولی" 6 پاداش دارد (3 تا قرمز، 2 تا آبی و 1 سبز). او می‌خواهد کارت جواهر سفید را بخرد که بهایش، 3 توکن آبی، 5 توکن قرمز، 3 توکن سیاه و 1 توکن مروارید است؛ به لُطفِ پاداش‌هایی که دریافت کرده، فقط کافی است 1 توکن آبی، 2 توکن قرمز، 3 توکن سیاه و 1 توکن مروارید بپردازد. او توکن‌های خرج‌شده را به کیسه‌ی پارچه‌ای برمی‌گرداند.
هر وقت که یکی از کارت‌های "هرم" را خریدید، باید بلافاصله کارتِ بالاییِ دسته‌کارت مُتناسب با آن را برداشته و جایگزینِ آن کنید -"به‌رو" در "هرم" بگذارید.
قابلیت‌های کارت‌ها
اگر کارتی که خریده‌اید، قابلیت ویژه‌ای دارد، آن قابلیت را در بازی، اِعمال کنید.
@ بلافاصله بعد از پایان این نوبت‌تان، یک نوبت دیگر نیز بازی کنید!
@ این کارت را -که یک کارت "پاداش‌دارِ آزاد" است- بر روی یکی از کارت‌های "پاداش‌دارِ" خود بگذارید و با این کار، "پاداشِ" آن را خودتان تعیین کنید! مثلاً اگر این کارت را -مُطابق تصویر- بر روی یک کارت پاداش‌دار قرمز بگذارید، برای شما نقشِ یک کارت پاداش‌دارِ قرمز را ایفا خواهد کرد!
اگر قبلاً هیچ کارت پاداش‌داری نخریده باشید، این کارت را هم نمی‌توانید بخرید!
@ 1 توکن هم‌رنگ با این کارت، از صفحه‌ی بازی بردارید. اگر چنین توکنی در صفحه نباشد، هیچ اتفاقی نمی‌اُفتد!
@ 1 کارگاه بردارید. اگر کارگاهی در دسترس نبود، یکی از کارگاه های حریف را بگیرید!
@ 1 توکن جواهر یا 1 توکن مروارید از حریف بگیرید! اگر حریف، چنین توکنی نداشته باشد، هیچ اتفاقی نمی‌اُفتد! با این کارت، نمی‌توانید از حریف، توکن طلا بگیرید!
تاج‌ها
در بالای برخی از کارت‌های جواهر، تصویر یک یا چند "تاج" دیده می‌شود.
- بعد از به دست آوردنِ سوّمین نشان تاج، یکی از کارت‌های اشراف‌زاده‌ی موجود را برداشته و قابلیت‌اَش را در بازی اِعمال کنید.
- بعد از به دست آوردنِ ششمین نشان تاج، یکی از کارت‌های اشراف‌زاده‌ی موجود را برداشته و قابلیت‌اَش را در بازی اِعمال کنید.
برداشتن یک کارت اشراف‌زاده، یک عملیات محسوب نمی‌شود! کارت‌های اشراف‌زاده‌ی خود را در کنار کارت‌های جواهرتان بگذارید.
(((پیش‌نیاز)))
مثال: "جولی" با خریدِ کارت سفید، سوّمین نشان تاج خود را به دست می‌آورد و اجازه پیدا می‌کند تا یکی از کارت‌های اشراف‌زاده‌ی موجود را برای خود بردارد؛ کارتی که او برمی‌دارد، 1 کارگاه و 2 امتیاز نصیب‌اَش می‌کند.
پایان نوبت بازیکن
بعد از این که عملیات اجباری خود را انجام دادید، توکن‌های‌تان را بشمارید (جواهرات، مرواریدها و طلاها)؛ اگر بیش‌تر از 10 توکن داشته باشید، باید توکن‌های اضافی خود را بسوزانید! توکن‌هایی را که می‌سوزانید، به کیسه‌ی پارچه‌ای برگردانید.
در نهایت، بررسی کنید که آیا توانسته‌اید یکی از 3 شرطِ پیروزی در بازی را محقّق کنید یا نه! اگر توانسته باشید، برنده‌اید! اگر نه، نوبت به حریف می‌رسد تا بازی را ادامه بدهد!
شروط پیروزی
اگر در پایان نوبت‌تان، یک یا چند شرطِ پیروزی را محقّق کرده باشید، بازی بلافاصله به پایان می‌رسد.
1) اگر 20 امتیاز یا بیش‌تر داشته باشید، برنده‌اید!
2) اگر 10 نشان تاج یا بیش‌تر داشته باشید، برنده‌اید!
3) اگر 10 امتیاز یا بیش‌تر "بر روی کارت‌های هم‌رنگ" داشته باشید، برنده‌اید! کارت‌های @ نیز هم‌رنگِ کارت‌هایی که با آن‌ها در یک گروه چیده شده‌اند، محسوب می‌شوند (مُطابق تصویر).
تذکّرات مهم
- آغازکننده‌ی بازی را توافقی تعیین کنید: نفر دوّم، 1 کارگاه دریافت می‌کند.
- هر وقت می‌بایست 1 کارگاه برمی‌داشتید ولی هیچ کارگاهی در دسترس نبود، یکی از حریف بگیرید!
- توکن‌های طلا، "آزاد" هستند و می‌توانند به‌جای هر توکن دیگری (جواهرات یا مروارید) به کار گرفته شوند.
- "برداشتنِ 1 توکن طلا و رِزرو کردنِ 1 کارت جواهر" تنها روشِ به دست آوردن توکن طلاست.
- اگر هیچ توکن طلایی در صفحه‌ی بازی نباشد یا اگر 3 کارت رِزرو-شده داشته باشید، نمی‌توانید عملیات "برداشتنِ 1 توکن طلا و رِزرو کردنِ 1 کارت جواهر" را انجام بدهید!
- در اختیار داشتن کارت‌های رِزرو-شده در پایان بازی، جریمه‌ای برای شما در پی نخواهد داشت!
- اگر هیچ کارت "پاداش‌دار"ی نداشته باشید، نمی‌توانید 1 کارت @ بخرید!
- شما می‌توانید در طول نوبت‌تان، بیش‌تر از 10 توکن در اختیار داشته باشید ولی در پایان نوبت‌تان باید همه‌ی توکن‌های اضافی‌تان را بسوزانید!
- هرگاه بتوانید یک یا چند شرط از شروط پیروزی در بازی را محقّق کنید، بازی بلافاصله تمام شده و شما برنده می‌شوید!
چکیده‌ی راهنما
1) عملیات اختیاری
- 1 کارگاه جواهرسازی بدهید: 1 توکن -بجُز طلا- دریافت کنید.
- خانه‌های خالی صفحه را پُر کنید؛ حریف، 1 کارگاه دریافت می‌کند.
2) یکی از این 3 عملیات اجباری
- 1، 2 یا 3 توکن به‌هم‌پیوسته -بجُز طلا- را از صفحه‌ی بازی بردارید؛ اگر 3 توکن هم‌رنگ یا 2 توکن مروارید بردارید، حریف، 1 کارگاه دریافت می‌کند.
- 1 توکن طلا بردارید و 1 کارت جواهر رِزرو کنید. اگر 3 کارت رِزرو-شده داشته باشید یا توکن طلایی در صفحه نباشد، نمی‌توانید این عملیات را انجام دهید!
- یکی از کارت‌های "هِرم" یا 1 کارت رِزرو-شده را بخرید: بهایش را -مِنهای پاداش‌هایی که کسب کرده‌اید- بپردازید!
3) به محضِ خریدن یک کارت جدید، قابلیتِ آن را در بازی، اِعمال کنید (اگر قابلیتی داشت)!
@ یک نوبت دیگر بازی کنید! /// @ 1 کارگاه دریافت کنید!
@ 1 توکن هم‌رنگ با این کارت، از صفحه بردارید! /// @ 1 توکن -بجُز طلا- از رقیب بگیرید!
@ رنگِ یکی از پاداش‌های قبلی را کُپی کنید!
4) تاج سوّم یا تاج ششم: 1 کارت اشراف‌زاده بردارید!
5) محدودیت 10 توکنی در پایان هر نوبت.
6) پایان بازی و پیروزی
- 20 امتیاز یا
- 10 نشان تاج یا
- 10 امتیاز بر روی کارت‌های هم‌رنگ.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

دسته بندی
بازی خانوادگی، بازی کارتی
تعداد بازیکن
۲ نفره
مدت زمان بازی
کمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازی
سبک
گروه سنی
۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسی
بی نیاز
كارت در بازي
دارد
صفحه در بازی
دارد
تاس در بازي
ندارد
مهره و آدمك در بازي
دارد
توكن در بازي
دارد
تايل هاي مقوايي در بازي
ندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازی
ندارد
کالاهای مشابه
بازی ایرانی کهربا (Splendor) بازی ایرانی کهربا (Splendor)
پیشنهاد ویژه محدود
391,500 تومان 435,000 تومان
‎−10%
تعداد بازیکنان: 2 تا 4 نفر (بهترین حالت بازی: 3 نفره) زمان بازی: حدود 30 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال بازی فکری و رومیزی کهربا بر اساس بازی جذاب Splendor   کیفیت عالی قطعات و گیم پلی فوق العاده جذاب  از...
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
بازی ایرانی قرن شگفتی های شرق Century: Eastern Wonders بازی ایرانی قرن شگفتی های شرق Century: Eastern Wonders
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
بازی ایرانی قرن: شگفتی های شرق تعداد نفرات: 2 تا 4 نفر زمان بازی: حدود 40 الی 60 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال نسخه ایرانی بازی Century: Eastern Wonders از بهترین بازی های استراتژی سبک و خانوادگی با گیم پلی...
بازی ایرانی تو اين ايت (twinit) بازی ایرانی تو اين ايت (twinit)
پیشنهاد ویژه محدود
194,400 تومان 216,000 تومان
‎−10%
تعداد نفرات: 2 تا 6 نفر زمان بازی: حدود 15 تا 30 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال محصول گروه آکو گیم ako game
بازی شب های مافیا کلاسیک mafia بازی شب های مافیا کلاسیک mafia
پیشنهاد ویژه محدود
48,600 تومان 54,000 تومان
‎−10%
بازی شب های مافیا قابلیت بازی 11 نفره الی 13 نفره سناریوی شب های مافیای پلتفرم اینترنتی امکان بازی به دو روش 12 نفره شب های مافیا الی 20 نفره روش 10 نفره مسابقه شهروند و مافیا شبکه نسیم کیفیت خوب کارت ها و راهنمای...
بازی ایرانی مافیای کوبا (Mafia de Cuba) بازی ایرانی مافیای کوبا (Mafia de Cuba)
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
بازی مافیای کوبا یک بازی مافیایی و نقش مخفی متفاوت سرقت الماس های پدرخوانده تعداد نفرات: 6 الی 12 نفر زمان بازی: حدود 30 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال تولید کننده: گیم باز
بازی ایرانی آرکئولوژی Archaeology بازی ایرانی آرکئولوژی Archaeology
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
برگرفته از نسخه خارجی بازی Archaeology the new expedition تعداد نفرات: 2-5 نفر زمان بازی: حدود 30 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال طراح بازی: Phil Walker-Harding تولیدکننده بازی: وین گیم
بازی هزارتوی جادو The Magic Labyrinth بازی هزارتوی جادو The Magic Labyrinth
پیشنهاد ویژه محدود
494,100 تومان 549,000 تومان
‎−10%
بازی ایرانی هزارتوی جادو برگردانی از بازی خارجی The Magic Labyrinth از بهترین بازی های رده سنی کودک برنده جوایز بین المللی بسیار جستجوی جادوگران در هزارتوی جادویی مکانیزم جالب آهن ربایی مناسب 2 تا 4 بازیکن محصولی از...
بازی ایرانی ویروس (Virus) بازی ایرانی ویروس (Virus)
پیشنهاد ویژه محدود
215,100 تومان 239,000 تومان
‎−10%
تعداد نفرات: 2 تا 6 نفره (بهترین حالت: 4 نفره) زمان بازی: حدود 20 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال طراحان بازی: D.Cabrero - C.Lopez - S.Satisteban
بازی ایرانی وروردز (WereWords) بازی ایرانی وروردز (WereWords)
پیشنهاد ویژه محدود
243,000 تومان 270,000 تومان
‎−10%
- نسخه ایرانی بازی وروردز Werewords - به همراه تعدادی کارت شخصیت از نسخه Deluxe  - کیفیت بالای ساخت - ترکیب جذاب مکانیزم مافیا و بازی بیست سوالی - مناسب 2 الی 12 بازیکن
بازی ایرانی آمون رع Amun-Re بازی ایرانی آمون رع Amun-Re
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
بازی کارتی آمون رع محصول جدید گروه هوپا برگردانی از بازی خارجی Amun-Re: The Card Game یک بازی استراتژی جذاب با مکانیز‌های حراج، بلوف زنی و مدیریت! اثر طراح شناخته شده Reiner Knizia  یک بازی در سبک مزایده و حراج!...
بازی ایرانی خرس ها و تخس ها (Bears vs Babies) بازی ایرانی خرس ها و تخس ها (Bears vs Babies)
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
برگرفته از بازی خارجی Bears vs Babies ساختن خرس‌ها (و هیولاهای) خارق‌العاده و قدرتمند که برای شکست دادن تخس‌ها آماده باشند. تعداد بازیکنان: 2 تا 5 نفر (بهترین حالت بازی: 4 نفره) زمان بازی: حدود 15 تا 20 دقیقه مناسب...
بازی ایرانی استوژیت پلاس بازی ایرانی استوژیت پلاس
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
توسعه بازی استوژیت (به تنهایی قابل بازی نیست.)
بازی ایرانی گل یا پوچ رسمی فیلیمو بازی ایرانی گل یا پوچ رسمی فیلیمو
پیشنهاد ویژه محدود
324,000 تومان 360,000 تومان
‎−10%
بازی ایرانی گل یا پوچ نسخه رسمی فیلیمو بر اساس برنامه نمایشی گل یا پوچ بازی اصیل ایرانی شامل کارت های بازی، زنگ، توپ کوچک و بزرگ و صدادار حاوی 2 گوی فلزی کوچک و باکیفیت تعداد بازیکنان: 2 الی 20 نفر زمان بازی: حدود 30...
بازی ایرانی نبرد خشکی و دریا (Land vs Sea) بازی ایرانی نبرد خشکی و دریا (Land vs Sea)
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
تعداد نفرات: 2-4 نفرزمان بازی: حدود 40 دقیقهمناسب برای بازیکنان بالای 14 سالمحصول گروه : چهارپایه
کیت شناسایی اثرانگشت کیت شناسایی اثرانگشت
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
تعداد نفرات: 1 الی 6 نفر مناسب برای 10 سال به بالا بازی خارجی Fingerprint Verification Set
بازی ایرانی عجایب هفتگانه: دوئل (seven Wonders: Duel) بازی ایرانی عجایب هفتگانه: دوئل (seven Wonders: Duel)
پیشنهاد ویژه محدود
220,500 تومان 245,000 تومان
‎−10%
این افزونه به تنهایی قابل بازی نیست! اکسپنشن یا توسعه پنتئون Pantheon و آگورا Agora محصول گروه فان تایمز قابل بازی با یک نسخه از بازی دوئل  تعداد بازیکنان: 2 نفره زمان بازی حدود 30 دقیقه مناسب برای بازیکنان بالای 10 سال
بازی هارو ایچیبان haru ichiban بازی هارو ایچیبان haru ichiban
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود در انبار - قابل سفارش نمیباشد!
بازی هارو ایچیبان برگرفته از بازی خارجی Haru Ichiban یک بازی انتزاعی جذاب تعداد نفرات: 2 نفر زمان بازی: حدود 30 دقیقه مناسب برای 8 سال به بالا محصولی از گروه بردباکس طراح بازی: BRUNO CATHALA

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم