بازی ایرانی نامه عاشقانه (Love Letter)

بازی ایرانی شاهدخت (Love Letter)

 مناسب 2 الی 8 بازیکن

به همراه اکسپنشن برای نفرات بیشتر

 محصول گروه کاد گیم

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

93,500 تومان

110,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی شاهدخت (Love Letter)

تمام مردان جوان شهر (و تعداد زیادی از مردانی که خیلی هم جوان نیستند!)، در تلاش برای به دست آوردن عشق پرنسس جوان Tempest هستند. متأسفانه، او خودش را در یکی از اتاق‌های قلعه زندانی کرده، و شما مجبورید با تکیه کردن بر دیگران، نامه‌ی عاشقانه‌تان را به دست او برسانید. آیا موفق می‌شوید تا نامه‌تان را زودتر از بقیه به دست او برسانید؟

بازی فکری نامه عاشقانه (Love Letter)، بازی ای بر مبنایریسک، گفتگوی منطقی، و شانس است، که برای ۲تا 8 نفر طراحی شده است. هدف شما در این بازی رساندن نامه‌تان به دست پرنسس است، در حالی که هم‌زمان سعی در منحرف کردن و به بیراهه فرستادن نامه‌ی دیگر خواستگاران دارید!

در بازی کارتی لاولتر، از یک دسته کارت ۱۶تایی، هر کدام از بازیکنان یک کارت برداشته، و یک کارت هم از جریان بازی خارج می‌شود. هر بازیکن در نوبت خود، یک کارت برداشته، و یک کارت بازی می‌کند؛ با این هدف که شخصیت دیگر بازیکنان را آشکار، و آن‌ها را از جریان بازی حذف کند. کارت‌های قوی، برتری‌هایی را در شروع بازی برای‌تان به ارمغان آورده، اما شما را به هدف اصلی دیگر بازیکنان برای حذف کردن، تبدیل می‌کند. اما اگر به کارت‌های ضعیف تکیه کنید نیز، ممکن است نامه‌ی شما به داخل آتش انداخته شده، و سوزانده شود!

بورد گیم یا بهتر است بگوییم کارت گیم Love Letter، از بازی‌های سبک خانوادگی (Family) است؛ Hand Management و Player Elimination از مکانیزم‌های اصلی این Board Game هستند.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیکم ( نوشته های جزئی و براحتی قابل یادگیری)
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out