بازی ایرانی آزول: اقامتگاه تابستانی (Azul Summer Pavilion)

بازی ایرانی آزول: اقامتگاه تابستانی (Azul Summer Pavilion)

تعداد بازیکنان: 2-4 نفر

زمان بازی: حدود 30-45 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

تولید کننده: بازیمن

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

569,500 تومان

670,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی آزول 3 : اقامتگاه تابستانی (Azul Summer Pavilion)

پادشاه مانوئل اول در اواخر قرن شانزدهم ، بزرگترین صنعتگران پرتغال را به خدمت گرفت تا به ساختن بناهای باشکوه بپردازند. شاه پس از اتمام کاخ های Evora و Sintra ، به دنبال احداث یک کاخ تابستانی برای احترام به معروف ترین اعضای خانواده سلطنتی بود. این ساخت و ساز برای با استعداد ترین صنعتگران در نظر گرفته شده بود و چیره دستی آن ها می بایست شایسته ی خانواده ی سلطنتی می بود. متاسفانه ، پادشاه مانوئل اول قبل از شروع ساخت و ساز درگذشت.

در آزول: کاخ تابستانی ، بازیکنان برای انجام کاری که هرگز آغاز نشده بود به پرتغال بازگشته اند. به عنوان یک استاد صنعتگر، باید از بهترین مواد برای ساخت کاخ تابستانی استفاده کنید ضمن اینکه با دقت از هدر رفتن منابع خودداری نمایید. فقط بهترین استادان لایق بزرگداشت خانواده سلطنتی پرتغال می شوند.

این بازی شش دور به طول می انجامد و در هر دور بازیکنان کاشی هایی را انتخاب کرده و در صفحه ی خود قرار می دهند تا امتیاز کسب کنند. هر یک از شش رنگ کاشی در یکی از دورها خنثی است.

در شروع هر دور ، به طور تصادفی کاشی هایی از کیسه بیرون بکشید تا هر یک از پنج ، هفت یا نُه کارخانه را با چهار کاشی پر کنید. 10 کاشی هم برای پرکردن خانه های وسط (منابع) از کیسه بیرون آورید. سپس بازیکنان به نوبت از کارخانه ها، کاشی های مورد نیازشان را تامین می کنند. اگر کاشی خنثی مربوط به آن دور از بازی نیز در آن کارخانه باشد باید یکی از آن رنگ کاشی را نیز بردارند. کاشی هایی را که از آن کارخانه نمی خواهید به وسط میز انتقال دهید.

پس از تمام شدن کاشی ها ، بازیکنان به نوبت کاشی هایشان را روی بورد های شخصی خود قرار می دهند. هر بورد هفت ستاره را نشان می دهد که از شش کاشی تشکیل شده است. خانه های دور هر ستاره عدد 1-6 را نشان می دهند که تعیین کننده نحوه جاگذاری کاشی در آن خانه می باشند. 6 ستاره از کاشی های همرنگ تشکیل شده اند و یک ستاره باید از ترکیب رنگ این 6 ستاره تشکیل شود.

اگر یک ستون ، مجسمه یا پنجره روی بورد بازی خود را با کاشی کاملاً احاطه کنید، یک جایزه فوری دریافت می کنید که شامل برداشتن 1تا3 کاشی از منابع مرکزی است. این کاشی ها را در کنار بورد خود قرار دهید. در پایان دور، می توانید حداکثر چهار کاشی را به دور بعدی منتقل کنید. سایر موارد را از بازی خارج کرده و برای هر کاشی 1 امتیاز از دست بدهید.

بعد از شش دور ، برای هر یک از هفت ستاره ای که کاملاً پر کرده اید ، امتیاز اضافی می گیرید. علاوه بر این، اگر تمام 7 ستاره را پر کرده باشید امتیاز ویژه ای دریافت می کنید. برای هر کاشی باقی مانده ی استفاده نشده 1 امتیاز از دست می دهید. هر کس بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده می شود.


ویدیوی آموزش بازی آزول: اقامتگاه تابستانی Azul Summer Pavilion

 
برگه اطلاعات
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيندارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out