بازی ایرانی ترامپولین پارک

بازی ایرانی تاجر باستان

بازی تاجر باستان طراحی شده توسط طراح ایرانی

مناسب 2 الی 5 بازیکن

محصولی از گروه سرگرمی سورن

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

242,250 تومان

285,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی تاجر باستان

با تاسیس و گسترش جاده ابریشم تجارت بین شهرهای مختلف رونق گرفته و هر روز به تعداد تجاری که به منظور کسب ثروت و شهرت پا در این مسیر می گذاشتند افزوده می شد. در بازی تاجر باستان، بازیکنان در نقش تجاری هستند که در رقابت برای کسب عنوان بهترین تاجر وارد جاده ابریشم شده و با سفر به شهرهای  مختلف و خرید کالاهای آن شهرها از طریق شرکت در مزایده و انتقال فروش آن ها  در مناطق دیگر ثروت و شهرت کسب می نمایند.
بازی در دو راند انجام می شود و هر راند از چند دور بازی تشکیل می شود. بازیکنی که اخیرا به یکی از شهرهای جاده ابریشم سفر کرده بازی را آغاز نموده و بازی به صورت ساعتگرد ادامه می یابد. تمام بازیکنان به ترتیب یک نوبت بازی کرده و هر بازیکن درنوبت خود یکی از اعمال مجاز در بازی را به انتخاب خود انجام می دهد. پس از آنکه آخرین بازیکن عمل مورد نظر خود را انجام داد تمام کارتهای باقی مانده در بازار به مزایده گذاشته می شود و آن دور به اتمام می رسد. سپس نفر سمت چپ شروع کننده دور قبل، دور جدید را آغاز می کند .هر زمان شرط پایان بازی محقق شد رانداول بازی اتمام رسیده و امتیاز بازیکنان محاسبه و ثبت می شود.

برای شرکت در قرعه کشی جوایز نفیس خرید بازی، شامل کنسول ps4  ، تبلت ، ساعت هوشمند ، بن خرید بازی فکری و.....  با عضوبت در کانال های تلگرام ، واتس آپ و پیج اینستاگرام بازی و دانلود دفترچه واریانت های بازی نظر  و تجربه خود را در مورد بهترین شیوه بازی  از طریق آدرس ایمیل  زیر برای ما  ارسال کرده و در انتخاب محبوب ترین شیوه برای برگزاری مسابقات مشارکت نمایید.
tajerbastan@gmail.com
@sorengames
@ancient_merchant_cardgame

آموزش بازی ایرانی تاجر باستان

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out