بازی ایرانی بابابو CooCoo the Rocking Clown

بازی ایرانی بابابو CooCoo the Rocking Clown

تعداد بازیکن 1 تا 6 نفر
سن بالاتر از 3 سال
مدت زمان بازی: 5 دقیقه
محصول گروه هوپا

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

212,500 تومان

250,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی بابابو CooCoo the Rocking Clown

خلاصه:

به نظر شما «بابابو» می‌تواند تمام نوه‌هایش را روی صندلی‌اش جمع کند؟ یا نوه‌های شیطون، بابابو و صندلی‌اش را چپه می‌کنند؟ به بابابو و نوه‌هایش کمک کنید تا همگی جای خوب و مطمئنی روی صندلی بابابو پیدا کنند. در این بازی تعادلی، بازیکنان به نوبت نوه‌های تپلِ بابابو را روی صندلی او قرار می‌دهند تا بابابو برایشان کتاب بخواند. اما با این‌کار صندلی بابابو به چپ و راست تاب می‌خورد. هر بازیکنی که باعث کله پا شدن بابابو و نوه‌هایش بشود بازنده‌ی بازی است.

داستان:

برای نوه‌های «بابابو» هیچ چیز جالب‌تر از این نیست که روی صندلی راحتی پدربزرگ جمع بشوند و به قصه‌های او گوش بدهند. اما جمع کردن بیست نوه‌ی قد و نیم‌قد روی صندلی بابابو سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد!

تاریخچه:

بازی فکری بابابو محصول سال 2014 انستیتو پژوهش و طراحی هوپا است و بر اساس ایده‌ای از Thierry Denoual طراح معروف آمریکایی طراحی شده است. این بازی آخرین نسخه‌ی توسعه‌یافته‌ی این گروه از بازی‌های مهارتی/تعادلی است که نخستین ویرایش آن در سال 2005 توسط شرکت Blue Orange و با عنوان CooCoo the Rocking Clown تولید شد. هم‌چنین نسخه‌ی دیگری از این بازی با عنوان Keekee the Rocking Monkey در سال 2013 انتشار یافت. بازی «بابابو» علاوه بر بهبود و توسعه‌ی ایده‌ی بازی و شکل اولیه‌ی آن، با طراحی جذاب و نوآورانه‌ی خود جذابیت و هیجانی مضاعف را برای بازیکنان ایجاد کرده است.

 

پرورش ذهن:

بازی بابابو در رده‌ی بازی‌های Dexterity قرار دارد. این رده از بازی‌ها، عموما باعث افزایش هماهنگی قوای حرکتی و ادراک محیطی افراد می‌شوند. کنترل عصبی هماهنگی چشم و دست فرآیندی پیچیده است و بخش های مختلفی از سیستم مرکزی عصبی، از جمله چشم ها، قشر مغزی و ساختارهای زیرقشری (مانند مخچه و ساقه ی مغز)، نخاع و سیستم عصبی محیطی را درگیر می‌سازد. همچنین شیار پسِ سری آهیانه‌ای نیز در تبدیل تصویرهای ورودی محیطی به داده‌های قابل تحویل به دست‌ها درگیر می‌شود.

 

محتویات:

پایه ی چوبی
10 مهره ی چوبی بزرگ
10 مهره ی چوبی کوچک
کیسه‌ی پارچه‌ای
دفترچه‌ی قوانین بازی

 
برگه اطلاعات
تعداد بازیکن۱ تا ۶ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۳ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
مهره و آدمك در بازيدارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out