سرنخ هری پاتر ( Cluedo Harry Potter)

سرنخ هری پاتر ( Cluedo Harry Potter)

نسخه ویژه سرنخ هری پاتر ( Cluedo Harry Potter)

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

1,870,000 تومان

2,200,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

سرنخ هری پاتر ( Cluedo Harry Potter)

بازی‌ای کلاسیک در سبک پلیسی-کاراگاهی! در بازی فکری Cluedo، بازیکنان در یک عمارت بزرگ، از اتاقی به اتاق دیگر حرکت کرده، تا این سه معما را حل کنند: چه کسی قتل را انجام داده است؟ قتل با چه وسیله‌ای انجام شده است؟ قتل در چه مکانی انجام شده است؟ در ابتدا، کارت‌های بازی به سه دسته‌ی قاتل، آلت قتل، و محل قتل تقسیم می‌شوند. از هر دسته یک کارت به صورت مخفیانه داخل پاکتی قرار می‌گیرد. کاراگاهان در طول بازی در تلاش برای حل معمای قتل، و کشف این سه کارت هستند. بقیه‌ی کارت‌ها بین بازیکنان تقسیم می‌شود. بازیکنان به داخل اتاق‌های مختلف رفته، و یکی از بازیکنان را به انجام قتل، با وسیله‌ای مشخص، در آن اتاق، متهم می‌کنند. بازیکنی که در سمت چپ اتهام‌زننده قرار دارد، باید یکی از کارت‌های اتهام را (در صورتی که آن را در اختیار دارد) به صورت مخفیانه به او نشان دهد. با استفاده از استنتاج منطقی، و با توجه به مشخص شدن کارت‌هایی که در اختیار دیگر بازیکنان است، کاراگاهان باید معمای قتل (سه کارتی که در ابتدای بازی داخل پاکت قرار گرفته بود) را حل کنند. هرچه اتهام‌های بیشتری به دیگر بازیکنان وارد کنید، اطلاعات بهتری از کارت‌های آن‌ها به دست می‌آورید. هرگاه بازیکنی تشخیص دهد که چه کارت‌هایی در اختیار دیگر بازیکنان است، درواقع کارت‌های مخفی را پیدا کرده است. این بازی رومیزی مخصوص افرادی است که به استدلال و کشف معما علاقه‌مند هستند.

بوردگیم کلودو (سر نخ) از بازی‌های سبک خانوادگی (Family) است. از جمله مکانیزم‌های این Board Game می‌توان به Grid Movement، Memory، و Roll/Spin and Move اشاره کرد.


    Cluedo Harry Potter
    In this special Harry Potter edition of Cluedo - The Classic Mystery Board Game, you become a real detective to find clues and solve the mystery that awaits you
    As one of your favorite characters like Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna and Neville, enter special places like Hogwarts Castle, The Forbidden Forest or Malfoy Manor and use the Floo Network to magically travel through the gameboard.
    Was it Fenrir Greyback at Hog's Head with a Jinxed broomstick? Or Lucius Malfoy at the Ministry of Magic with a cursed necklace?

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی
تعداد بازیکن۳ تا ۶ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۴ سال به بالا
مکانیک های بازیGrid Movement, Hand Management, Memory, Paper-and-Pencil, Roll / Spin and Move
نیاز به زبان انگلیسیکم ( نوشته های جزئی و براحتی قابل یادگیری)
جنس قطعاتمقوا، پلاستیک
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیدارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out