بازی ایرانی دسیسه :دنیای اعماق Conspiracy: Abyss Universe

بازی ایرانی دسیسه: دنیای اعماق Conspiracy: Abyss Universe

 جنگ میان پادشاهان دنیای زیر آب برای بدست آوردن مروارید و حکومت!

تولید تحت لایسنس از بازی خارجی Conspiracy: Abyss Universe

ارائه شده در 5 طرح و رنگ مختلف جعبه

برای 2 الی 4 بازیکن

زمان بازی: حدود 30 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

طراحان بازی: Bruno Cathala, Charles Chevallier

تولید توسط گروه مستفیل

بازی تحت لیسانس کمپانی  Bombyx

رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

127,500 تومان

150,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی دسیسه Conspiracy

دنیای ابیس Abyss

بازی Conspiracy: Abyss Universe یک بازی کارتی در دنیای Abyss است. همانطور که در بازی Abyss دیدیم، فرمانروا مرده و حالا همه خاندان ها در تلاشند که به قدرت برسند ولی توانایی اتحاد با یکدیگر را ندارد. ما به عنوان بازیکنان بازی باید سعی کنیم تا به گرفتن متحدهای مختلف از 5 خاندان بازی، یک سنای قدرتمند را تشکیل داده و به قدرت اصلی یعنی فرمانروایی زیر دریاها برسیم.

 
روش انجام بازی
بازی از تعداد زیادی کارت در 5 رنگ تشکیل شده است. هر کدام از این رنگ ها، یکی از خاندان های بازی را نمایش می دهد. هر خاندان شمال 12 کارت با اعداد 0 الی 6 است که قدرت آن کارت را نسبت به سایر کارت های بازی نشان می دهد. در طول بازی، بازیکنان سعی می کنند که کارت های بازی که در واقع همان خاندان های بازی هستند را به دست آورده و با استفاده از آن ها یک هرم معکوس متشکل از 15 کارت که در بالاترین ردیف 5 کارت و در پایین ترین 1 کارت قرار دارد را بسازد و بازیکنی با سنای قدرتمند تر برنده بازی می شود.

در هر دور بازیکنی که نوبت وی است، 1 الی 3 کارت از روی دسته کارت ها برداشته و یکی از آن ها را انتخاب می کند. سپس کارت های باقی مانده (اگر کارتی باقی مانده باشد) را به رو و در کنار دسته کارت ها طوری قرار می دهد که رنگ های یکسان، یک دسته را تشکیل دهند. سپس کارت انتخابی را در سنای خود (همان هرم معکوس) قرار می دهد.

بازیکن می تواند از کارت های رو شده نیز انتخاب کند و در این حالت باید یک ستون کارت یک رنگ را برداشته و به هر ترتیبی که دوست داشت در سنای خود قرار دهد. بر روی بعضی از کارت ها علامت مروارید قرار دارد که بازیکنی که بیشترین مروارید را در پایان بازی در اختیار داشته باشد، 5 امتیاز بیشتر را دریافت خواهد کرد.

همچنین بر روی بعضی از کارت ها علامت کلید وجود دارد و با داشتن 2 کلید یکسان یا 3 کلید متفاوت یکی از کارت های محل را برداشته و به کارت های خود اضافه می کنیم که شرایط امتیاز گیری متفاوتی را به سنای ما اضافه می کند.

اولین بازیکنی که بتواند پانزدهمین کارت را در سنای خود قرار دهد، باعث به پایان رسیدن بازی می شود و زمان امتیاز شماری نهایی فرا می رسد. بازیکنی با بیشترین امتیاز برنده بازی خواهد بود.

 
درباره بازی Conspiracy: Abyss Universe

بازی Conspiracy: Abyss Universe در واقع نسخه ساده شده بازی Abyss محسوب می شود و توسط مستفیل و با لایسنس در ایران تولید شده است. در این بازی 2 الی 4 نفره که برای افراد بالای 8 سال مناسب است، بازیکنان باید با جمع آوری کارت ها و قرار دادن آن ها در جلوی خود به شکل بهینه، امتیاز کسب کنند. داستان بازی در مورد اعماق اقیانوسی است که در آن فرمانروایی وجود ندارد و بازیکنان باید با جمع آوری متحدینی از 5 خاندان به فرمانروایی مطلق برسند.

با توجه به زمان کمی که از عرضه بازی در دنیا گذشته (سال 2019)، بازی Conspiracy: Abyss Universe توانسته نمره خوب 7.6 را از سایت BGG کسب کند.  این بازی کارتی در دسته خانوادگی قرار می گیرد.

 
محتویات بازی Conspiracy: Abyss Universe


60 کارت اشراف زاده + 24 کارت مکان
20 توکن خاندان
2 توکن مروارید
1 صفحه مرواید شمار
1 دفترچه راهنما

 Awards & Honors

    2020 Tric Trac Nominee

آموزش و یک دور بازی کارتی دسیسه (Conspiracy):

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی و کارتی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out