بازی ایرانی دنیای کوچک (Small World)

بازی ایرانی دنیای کوچک (Small World)

بازی ایرانی دنیای کوچک برگرفته از بازی خارجی Small World

محصولی از دهکده برد گیم

یک کلام, ختم کلام: بکشید تا کشته نشوید ...!

کاندیدای جایزه Spiel des Jahres در سال 2000

تعداد نفرات: 2 الی 5 نفر

زمان بازی: حدود 60 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

573,750 تومان

675,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی فکری و رومیزی دنیای کوچک (Small World)

در بردگیم "دنیای کوچک"، بازیکنان برای فتح و تصاحب دنیایی رقابت می‌کنند که گنجایش همه‌ی آن‌ها را ندارد -که از قدیم گفته‌اند: دو پادشاه، در اقلیمی نگنجند! موجوداتی غریب و جذّاب، هم‌چون کوتوله‌ها، جادوگرها، آمازون‌ها، اورک‌ها، غول‌ها و البته انسان‌ها، با کمک هم‌نوعان خود تلاش می‌کنند تا قلمرو خود را گسترش داده و زمین‌ها و سرزمین‌های مجاور خود را فتح کنند و سایرین را به‌عقب رانده و از این کره‌ی خاکی، بیرون برانند...

در تخیلات خودتون وارد یه دنیای دیگه بشید!
این دنیا با دنیای واقعی خیلی متفاوت و فوق العاده شگفت انگیزه!
در این دنیای فانتزی فقط انسانها حکمفرما نیستند و نژاد انسان تنها نیست!
نژادهای زیادی سعی در زندگی و گسترش نسل خودشون در این دنیای رویایی هستند!
جادوگران، غول ها، دُرف ها، اِلف ها، هابیت ها، ترایتون ها، مردان موشی، اُرک ها، ساحره ها و خیلی از نژادهای دیگه در کنار انسانها سعی در تصاحب این دنیا دارند!
و باید بگم متاسفانه، فضای کافی برای همه این نژادها در این دنیا مهیا نیست و فقط بخش کوچکی از اونها قادر به زندگی در این دنیا هستند!
میدونید چرا؟؟!!
چون این دنیا کوچیک تر از اون چیزی هست که فکر میکنید!
و به همین خاطر اسمش هست:
 ( Small World )دنیای کوچک!!!


بازی Small World سبک و تِم فانتزی داره و داستان بازی روایتی خیالی از دنیایی کوچک و فانتزی هست که در اون نژاد های مختلف بر سر قلمرو با هم میجنگند.
شما در این بازی باید از بین نژاد های موجود یک نژاد رو انتخاب کنید و بسته به نژاد انتخابی دارای قدرت های ویژه و خاصی میشید که از اونها در طول بازی برعلیه رقیبانتون استفاده میکنید.
هدف در این بازی، تصرف بیشتر دنیای بازی و غلبه بر نژاد های حریفان هست.
در بازی Small World چهارده نژاد مختلف وجود داره که شامل: انسان ها، اِلف ها، دُورف ها، جادوگران، غول ها، ترایتون ها، آمازونی ها، مردان موشی، اسکلت ها، عظیم الجثه ها، هابیت ها، اُرک ها، ترول ها و ساحره ها میشه که به همراه نژادی خنثی و غیر قابل انتخاب به اسم قبایل گمشده، تشکیل نژاد های بازی رو میدهند.
هر کدام از این نژاد ها دارای قدرت و ویژگی مخصوص خودشون هستند و به طور تصادفی و شانسی با یک قدرت دیگه ترکیب میشوند و تشکیل نژاد انتخابی هر بازیکن رو میدهند.
صفحه بازی به مناطق مختلفی از جمله دشت ها، مُرداب ها، دریاچه ها، کوهستان ها و غیره تقسیم شده و هر کدام از این مناطق باعث تقویت یا تضیعف نژاد خاصی هست.


بازیکنان با توجه به ویژگی ها و قدرت های نژاد انتخابی خودشون باید نژادشون رو در دنیای بازی گسترش بدهند و بر دیگر نژاد ها غلبه کنند، البته بازیکنان میتونند در طول بازی با منقرض کردن نژادشون، یه نژاد دیگه رو انتخاب کنند و با نژاد جدید بازی رو ادامه بدهند.

بازیکنان در طول بازی و پس از فتح هر قلمرو و بسته به قدرت های ویژه ای که دارند، سکه های پیروزی دریافت میکنند.
بازی بسته به تعداد نفرات بازی کننده، تعداد دور مشخصی داره و بعد از اتمام دور آخر بازی به پایان میرسه و بازیکنی که بیشترین سکه پیروزی رو در اختیار داشته باشه، برنده بازی هست و صاحب دنیای کوچک!

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی، بازی استراتژیک
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازی۴۰ تا ۸۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out