بازی ایرانی ایمهوتپ (Imhotep)

بازی ایرانی ایمهوتپ (Imhotep)

یک بازی استراتژیک و خانودگی

کاندیدای دریافت جایزه‌ی Spiel des Jahres 

از بهترین معمارِ روزگار خود، "ایمهوتپ"، پیشی بگیرید!

تولید کننده بازی گروه دهکده بردگیم

تعداد نفرات: 2 الی 4 نفر

زمان بازی: حدود 40 دقیقه

مناسب برای 10 سال به بالا

طراح بازی: Phil Walker-Harding

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

412,250 تومان

485,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی فکری و رومیزی ایمهوتپ: عمارتگر مصر (Imhotep: Builder of Egypt)

شاهکارِ "فیل واکر هاردینگ" که کاندیدای دریافت جایزه‌ی Spiel des Jahres در سال ۲۰۱۶بود ولی اگرچه منتقدان، نظر بسیار مثبتی روی آن داشتند، بازی را به CodeNames باخت! در Imhotep، بازیکنان، نقش معماران برجسته‌ی مصر باستان را بازی می‌کنند؛ معمارانی که همگی می‌کوشند بهترین معمار روزگار خود باشند... امّا برای رسیدن به این آرزو، اوّل باید از بهترین معمارِ روزگار خود، "ایمهوتپ"، پیشی بگیرند!...

در بازی ایمهوتپ، بازیکنان در نقش معماران مصر باستان، در تلاش هستند تا لقب اولین و بهترین معمار آن سرزمین را به نام ایمهوتپ را از آن خود کنند.
بازیکنان در طول شش دور، سنگ ها را توسط قایق ها جابجا می کنند تا پنج اثر تاریخی اصلی را بسازند. در یک نوبت، یک بازیکن یکی از چهار کار را انتخاب خواهد کرد: 1- تهیه سنگ های جدید، 2- بارگیری سنگ بر روی یک قایق، 3- بردن قایق به یک بنای تاریخی، 4- بازی کردن یک کارت عمل
این بسیار ساده به نظر می رسد، اما به طور طبیعی دیگر بازیکنان به طور مداوم در حال خنثی کردن برنامه های ساخت و ساز شما و انجام کارهای خود خواهند بود. هر کس برنامه های خود را دارد. اما فقط کسی پیروز میدان خواهد بود که بهترین زمانبندی و عملکرد را داشته باشد.

داستان بازی:
او را یکــی از اولیــن دانشــمندان همــه چیــزدان تاریــخ بشــریت بــه حســاب مــی آورنــد، بــرای مثــال گفتــه میشــود کــه او ِ ایمهوتپ اولین و معروفترین استاد معماری و عمارتگر ِ مصر باستان بود. مســئول ســاخت و ســاز اولیــن هــرم در مصــر ، هــرم دجســور در ســاغرا بــوده اســت. آیا شما میتوانید با دستاوردهای او در ساخت و ساز بناهای مختلف در طول تاریخ رقابت کنید ؟ شـما کشـتی هایـی نیـاز داریـد کـه بلوکهـا و سـنگها را بـه محـل هـای کارگاه سـاختمانی متفـاوت برسـانند ولـی شـما تنهــا کســی نیســتید کــه تصمیــم خواهیــد گرفــت کــه کجــا ایــن کشــتیها و محمولههــا ارســال شــوند. رقبای شما نیز برنامه های خودشان رو دارند و درتالشند که از موفقیت شما جلوگیری کنند. کشــمکش و رقابــت شــدید بــر ســر ارزشــمندترین محمولههــای ســنگ درخواهــد گرفــت و بــه تاکتیکهــای هوشــمندانه و ذرهای شـانس بـرای پیـروزی نیـاز اسـت.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی خانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
گروه سنی۱۰ سال به بالا
مکانیک های بازیArea Control / Area Influence, Modular Board, Set Collection
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
جنس قطعاتچوب، مقوا، پلاستیک
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out