بازی ایرانی پنتاگو پارس مدیا (pentago)

بازی ایرانی پنتاگو پارس مدیا (pentago)

- بازی فکری و انتزاعی جذاب پنتاگو Pentago

- امکان بازی پنتاگو و اتللو در یک جعبه

- برنده جوایز متعدد بین المللی

- قوانین ساده و گیم پلی قوی

- مناسب 2 بازیکن 8 سال به بالا

- محصول گروه پارس مدیا

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

178,500 تومان

210,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی فکری و ایرانی پنتاگو Pentago

پنتاگو بازی فکری جذابی است که در سال ۲۰۰۴ طراحی شده است، و جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است،
یک بردگیم انتزاعی و استراتژی مطلق است که در آن دو بازیکن سعی دارند زودتر از یکدیگر، 5 مهره از رنگ خود را در یک راستای عمودی، افقی یا اریب، ردیف کنند. نکته جالب و هیجان انگیز این بردگیم، قابلیت چرخش 90 درجه صفحات در هر نوبت بازی است.
یادگیری این بازی بسیار ساده ولی مهارت و استاد شدن در آن، احتیاج به زمان دارد.

بازی فکری پنتاگو اتللو یک بازی استراتژیک و کاملاً فکری است که یادگیری آن بسیار آسان است. درون جعبه این بازی فکری استراتژیک یک صفحه با ۴ قسمت مجزا با امکان چرخش، ۳۶ عدد مهره دو رنگ ، یک کیسه برای نگهداری مهره‌ ها و بروشور راهنمای بازی به زبان فارسی قرار دارد. در دفترچه راهنما روش بازی و استراتژی‌ های آن با توضیح کامل و به صورت تصویری ارائه شده است. این بازی فکری رومیزی به تقویت تجسم فضایی و قدرت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری سریع بازیکنان کمک می‌ کند. هدف بازی پنتاگو ، ردیف کردن ۵ مهره در راستای عمودی افقی یا اریب قبل از بازیکن دیگر است. نکته مهمی که در گذاشتن مهره های خود باید به آن توجه کنید این است که صفحه این بازی از 4 بخش مجزا تشکیل شده است که قابل چرخش هستند. هر بازیکن در نوبتش می‌ تواند پس از قرار دادن مهره خود، یکی از صفحه‌ های گردان را ۹۰ درجه به سمت راست یا چپ بچرخاند. این چرخش ها ممکن است برنامه ریزی شما را به هم بزند و صفحه بازی را به نفع حریف تغییر دهد . پس باید استراتژی خود را به طور پنهانی دنبال کنید و مراقب حرکت های حریف تان هم باشید.

همچنین با استفاده از این صفحه و مهره‌ های آن می‌ توان یک بازی اتللو ۶ در ۶ را هم انجام داد. این بازی معمولا 10 دقیقه تا نیم ساعت طول می کشد. بازی زمانی تمام می شود ک تمام صفحه پر شود و یا هیچ کدام از دو طرف حرکتی نداشته باشند. بازیکنی که تعداد مهره‌ های بیشتری روی صفحه بازی داشته باشد برنده این بازی است. توجه داشته باشید مهره های شما نباید بین مهره های حریف تان محصور شود. اگر چنین اتفاقی بیافتد ، مهره های شما بر می گردد و تبدیل به رنگ مهره رقیب تان می شود. بازی پنتاگو و اتللو از بازی های پرطرفدار جهان هستند که به خاطر دستورالعمل کوتاه و آسان و در عین حال استراتژیک بودن حرکت بازیکنان تا کنون برنده جوایز زیادی شده است.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیانتزاعی
تعداد بازیکن۲ نفره
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيندارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out