قلعه های شاه لودویگ دیوانه (Castles of Mad King Ludwig)

قلعه های شاه لودویگ دیوانه (Castles of Mad King Ludwig)

تعداد نفرات: 1 تا 4 نفره (بهترین حالت: 4 نفره)

زمان بازی: حدود 90 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 13 سال







اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

1,105,000 تومان

1,300,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی رومیزی یا بردگیم قلعه های شاه لودویگ دیوانه (Castles of Mad King Ludwig)

در بازی قلعه‌های شاه لودویگ دیوانه -که بازی‌ای است بر مبنای مکانیزم چیدمان کاشی- بازیکنان، وظیفه دارند قلعه‌ای عظیم و زیبا برای شاه لودویگ دوّم، پادشاه باواریا بنا کنند... در هر نوبت، یک اتاق! توجه داشته باشید که پادشاه، دیوانه‌ی قلعه و قلعه‌سازی است و ساختِ قلعه‌ای هم‌چون "شوان‌شتاین جدید" -قلعه‌ای که الهام‌بخش بسیاری از پارک‌های کمپانی "دیزنی" بوده- و قلعه‌های مشهور دیگری را در کارنامه دارد ولی حالا او، شما را انتخاب کرده تا بهترین و پُرشکوه‌ترین قلعه‌ی تمامی اعصار را بنا کنید... که البته باید پاسخ‌گوی همه‌ی هوس‌های دمدمی‌مزاجانه‌اش نیز باشد! هر بازیکن، نقش استاد معماری را بازی می‌کند که در عین حال که می‌کوشد اتاق‌هایی به قلعه‌ای که دارد می‌سازد، اضافه کند، هم‌زمان خدماتی را نیز به سایر معمارها ارائه می‌دهد!
هر بازیکن، بازی را با یک سالن ساده آغاز می‌کند. یکی از بازیکنان، به‌عنوان رییس معماران انتخاب شده و برای مجموعه اتاق‌هایی که سایر بازیکنان می‌توانند خریداری کنند، قیمت تعیین می‌کند و خودش، پس از آن‌که پول‌ها را دریافت کرد، یکی از مجموعه‌های باقی‌مانده -و خریداری‌نشده- را برای خود برمی‌دارد. هرگاه که اتاقی به قلعه‌ای اضافه می‌شود، بازیکنی که اتاق را ساخته، امتیازاتی بر مبنای اندازه و نوع اتاق و امتیازاتی ویژه بر مبنای محلّ ساخت اتاق دریافت می‌کند. وقتی که اتاقی تکمیل می‌شود -و تمام ورودی‌هایش به اتاق‌های دیگر متّصل می‌شوند- بازیکن، یکی از 7 جایزه‌ی شگفت‌انگیز را دریافت می‌کند.
پس از هر مرحله‌ی خرید، رییس جدیدی انتخاب شده و رییس جدید، مجموعه اتاق‌های جدیدی را قیمت‌گذاری می‌کند. بعد از چند دور، بازی به پایان رسیده و افزونه‌های امتیازی در اِزای رسیدن به اهداف ویژه، داشتنِ محبوب‌ترین اتاق‌ها و چیدنِ بیش‌ترین بادمجان‌ها دورِ قابِ جناب لودویگ دیوانه‌ی دمدمی‌مزاج -که هوس‌هایش بازی به بازی تغییر می‌کنند- محاسبه می‌شوند! برنده، بازیکنی است که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده باشد.
- برنده‌ی جوایز Mensa Select و Meeple’s Choice و کاندیدای جایزه‌ی Golden Geek







 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی استراتژیک
تعداد بازیکن۱ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۶۰ تا ۹۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
گروه سنی۱۳ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out