تش کالار (Tash-Kalar: Arena of Legends)

تش کالار : آوردگاه افسانه ها (Tash-Kalar: Arena of Legends)

- جعبه بازی آسیب دیدگی دارد.



اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

714,000 تومان

840,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی فکری و رومیزی تش-کلار: آوردگاه افسانه‌ها (Tash-Kalar: Arena of Legends)

بازیِ اربابانِ جادو...

2 تا 4 مبارز، به‌شکل انفرادی یا در قالب 2 تیم، در آوردگاه "تش-کلار" با یکدیگر رودررو شده و مهارت و استراتژی خود را در نبردی کوتاه امّا نفس‌گیر به چالش می‌کشند... آن‌ها با چیدمان هوشمندانه‌ی افراد خود و خلقِ اُلگوهای جادویی، می‌کوشند موجودات افسانه‌ای را احضار کرده و نیروهای آن‌ها را به‌نفعِ خود به‌کار گیرند و رُقبای خویش را نابود سازند یا اُلگوهایی برای احضار موجودات افسانه‌ای قدرتمندتر خلق کنند...

"تَش-کالار" بازیِ اساتیدِ جادوست. 2 الی 4 احضارکننده‌ی ارواح، چه به‌صورت انفرادی، چه به‌صورت تیمی، در آوردگاه "تَش-کالار" باهم روبه‌رو می‌شوند تا مهارت‌های خود را در نبردی کوتاه ولی مرگبار به اثبات برسانند. آن‌ها با جای‌گذاریِ هوشمندانه‌ی افراد و عواملِ خویش بر روی صفحه، الگوهای جادویی را برای احضارِ مخلوقات افسانه‌ای خلق می‌کنند و سپس با استفاده از نیروهای آن‌ها، نیروهای رقبا را نابود می‌کنند یا به خلقِ الگوهایی برای احضارِ مخلوقات قدرتمندتر و پیشرفته‌تر می‌پردازند.

بازی، شاملِ 4 بخش مختلف است و هر بخش، دارای یک دسته کارت از مخلوقاتِ احضارشونده و یک دسته کارت موجودات افسانه‌ای. بازیکنان با چیدمانِ آدمک‌های خود بر روی صفحه، سعی می‌کنند الگوهای موجود در کارت‌های دست‌شان را بازسازی کنند و در صورت موفقیت، می‌توانند از نیروهای موجود در کارت مورد نظر استفاده کنند.

اگر کارتی بازی شود، مخلوقی احضار می‌شود و بازیکن اجازه می‌یابد تأثیر ویژه‌ی آن را در بازی اِعمال کند:

یک غول می‌تواند مهره‌های همسایه را نابود کند؛ یک شوالیه می‌تواند از میان مهره‌های حریف عبور کند؛ یک فرمانده، مهره‌های از پیش جای‌گذاری‌شده را به نبرد فرا می‌خواند؛ یک افسونگر، مهره‌های رقیب را به مهره‌های خودی تبدیل می‌کند و...

سپس کارت مورد نظر از بازی خارج شده و موجود احضارشده، تبدیل به مهره‌ای ساده برای احضار سایر موجودات می‌شود.

"تَش-کالار" به 2 شکل بازی می‌شود:

در نسخه‌ی استاندارد، شما با برآورده کردنِ خواسته‌های اربابانِ آوردگاه، امتیاز می‌گیرید: کنترل مناطق خاصّی از آوردگاه، نابود کردن تعدادی از مهره‌های دشمن در یک نوبت یا احضارِ هم‌زمانِ چند موجود.

در نسخه‌ی melee، هدف اصلی شما ارضاء خواست تماشاچیان است. شما برای این کار، آدمک‌های خود را نابود کرده و موجودات را احضار می‌کنید. در پایان، مردم طالبِ دیدن اژدها هستند!

هر دو نسخه، هم به‌صورت تیمی و هم به‌صورت انفرادی قابل بازی هستند.






 
برگه اطلاعات
دسته بندیاستراتژیک
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۶۰ تا ۹۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیمتوسط
گروه سنی۱۳ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیمتوسط ( وجود نوشته در بازی، احتیاج به دانش اولیه زبان )
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out