وحشت الدریچ (Eldritch Horror)

وحشت اهریمنی (Eldritch Horror)

نو

0 تومان

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

وحشت اهریمنی (الدریچ هارور)  Eldritch Horror  


خدايان اهريمنى در حال برهم ريختن دنيا هستند.


در بازى روميزى Eldritch Horror "وحشت اهريمنی" یا "الدریچ هارور"، شما به همراه مورد اعتماد ترين همكاران خود بايد به نقاط مختلف دنيا سفر كنيد و با اتفاقات عجيب و غريب دست و پنجه نرم كنيد تا بتوانید مقابل وحشت روبه‌رو مقابله كنيد. در اين بازی فكرى، شما بايد در مقابل هيولاهاى پليد ايستادگى كنيد و رويارويى هاى وحشتناكى با اتفاقات مختلف را تجربه کنید؛ در بعضى مواقع نيز مجبور خواهيد بود معماهاى پنهانى را نیز حل كنيد. تمام اين اتفاقات شما را به تدريج تا مرزهاى غیرقابل تصوری خواهند كشاند. در اين بازی فکری، شما و ديگر دوستان ماجراجوی خود باید معماهای فرازمینی اى را كه در سراسر دنيا پخش شده است حل كنيد تا بتوانيد هرج و مرج فزاينده موجود در بردگیم "وحشت اهريمنی" كه خواهان تسخير دنيا است را به عقب برانيد. پايان دنيا نزديك است. آيا شما شجاعت جلوگيرى از نابودى آن را داريد؟
در بازى فکری "وحشت اهريمنی" بازيكنان (بین ١-٨ نفر)، نقش شخصیت های کاوشگر بازی را برعهده می گیرند که برای حل اسرار، به دست آوردن سرنخ ها و حفاظت از دنیا در مقابل خدایان نابودگر باید با یکدیگر همکاری کنند. در این بازی فکری، برای مقابله با هر خدای خاص باید مجموعه ای از کارت های اسرار و کاوش بازی شود؛ کارت هایی که شما را به اعماق افسانه های تک تک موجودات نفرت انگیز خواهند کشاند. در این بازی رومیزی شما ممکن است که نام اصلی «Azathoth» را کشف و یا با «Cthulhu» در فراز دریاها مبارزه کنید.


در این بوردگیم به طور معمول وظایف ذکر شده در کارت های اسرار( به همراه مختصات دروازه های فرازمینی، هیولاهای خطرناک و سرنخ های کمک کننده) برنامه های سفر و خطرات احتمالی پیش روی شما را تعیین می کنند. شما می توانید ماجراجویی های فراوانی را در نقاط مختلف موجود در صفحه اصلی بازی که نقشه ای از کل دنیا است، تجربه کنید؛ ماجراهایی که عمدتا در مکان هایی با آن ها برخورد خواهید کرد که کم ترین انتظار را دارید. در فاز رویارویی این بازی یا «Encounter Phase»، هر بازیکن باید یا وارد مبارزه با موجودی اهریمنی شود و یا اینکه قابلیت های شخصیت تحت کنترل خود را با خواندن داستان هایی از میان کارت رویارویی در این فاز به تدریج شکل دهد. در board game یا بازی فکری "وحشت اهریمنی Eldritch Horror" بازیکنان ممکن است با هیولایی در استانبول روبه رو شوند و یا اینکه خود را در مرکز اصلی گروهک جنایتکار شهر بیابند؛ یا اینکه برای پیدا کردن سرنخی خاص سفری اکتشافی به اهرام ثلاثه مصر و یا بیابان های دورافتاده آغاز کنند. این امکان در بازی وجود دارد که حتی بازیکنان وارد دروازه هایی مخصوص شده و به جست و جو در بعد دیگری از زمان و فضا بروند.


در بازی رومیزی "وحشت اهریمنی" ، اگر بازیکنی در فاز رویارویی شکست بخورد، عواقب مختلفی در انتظار وی خواهد بود. اگر این بازیکن خوش شانس باشد، تنها جراحت روحی و فیزیکی سطحی به وی وارد می شود. اما این پایان ماجرا نیست و ممکن است در پی شکست در فاز رویارویی، بازیکن مجبور به انتخاب کارتی از مجموعه وضعیت یا «Condition» شود. این کارت ها نشانگر جراحتی خاص مثل مصدومیت پا و یا محدودیتی معین تا انتهای بازی مانند بی خوابی برای آن شخص است. در طول این بازی، ممکن است شرایطی برای شما پیش بیاید که برای کسب یک دارایی خاص دچار مشکلاتی شوید و آن مشکلات شما را به موقعیت بدهی «Debt Condition» بکشاند؛ اما این تمام بداقبالی شما نیست زیرا ممکن است شما مدیون فردی بسیار موذی تر از یک نذول خوار شوید و در نهایت وادار به بستن پیمانی شیطانی شوید! هر شرایطی که در بازی نصیب شما می شود، بهتر است که هر چه سریع تر راهی برای حل آن پیدا کنید؛ زیرا بسیاری از این وضعیت ها باعث فعال شدن اثر حساب پس دادن یا «Reckoning effect» می شوند که در نهایت سرنوشتی شوم تر برای شما به ارمغان خواهند آورد.


با تمام این اتفاقات نباید از اصلی ترین هدف و خطر بازی غافل شد زیرا خدایان اهریمنی با گذشت زمان نزدیک و نزدیک تر می شوند. این پروسه در بازی رومیزی "وحشت اهریمنی" در فاز سوم و زمانی که شما کارت های افسانه ای یا «Mythos» را می کشید اتفاق می افتد. این کارت ها ظهور دروازه های فرازمینی، هیولاهای ترسناک و دیگر پارامترهای شوم بازی را تعیین می کنند. کارت های افسانه ای در هر راند با نزدیک شدن زمان ظهور خدای اهریمنی، کاوشگران را با معرفی تهدید های تازه، تحت فشار قرار می دهند! بازیکنان هنگام انتخاب این مجموعه کارت ها باید با حوادثی مثل مبارزه با موجودات پلید، تعقیب شایعات عجیب و غریب و ... دست و پنجه نرم کنند. این اتفاقات درحالی به وقوع می پیوندد که همه با همکاری هم در تلاش برای کشف 3 راز اصلی بازی و جلوگیری از ورود خدای اهریمنی نیز هستند.


در بازی فکری و رومیزی "وحشت اهریمنی" 12 شخصیت با توانایی های مختلف، 250 توکن و بیش از 300 کارت مختلف وجود دارد. بازی "الدریچ هارور" در هر بار بازی تجربه ای حماسی با گستره ای از ماجراجویی های تکرار نشدنی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.







 
برگه اطلاعات
دسته بندیبازی داستانی
تعداد بازیکن۱ تا ۸ نفر
مدت زمان بازیبیشتر از ۱۲۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سنگین
گروه سنی۱۴ سال به بالا
مکانیک های بازیCo-operative Play, Dice Rolling, Point to Point Movement, Variable Player Powers
نیاز به زبان انگلیسیزیاد ( مقدار نوشته زیاد و جملات سنگین و احتیاج به دانش بالای زبان )
جنس قطعاتمقوا، پلاستیک
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيدارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out