مافیا گنجفه کلاسیک پیشرفته mafia

مافیا گنجفه کلاسیک پیشرفته mafia

مافیا گنجفه کلاسیک پیشرفته Mafia
قابلیت بازی از 5 تا 50 نفر
کامل ترین نسخه ی مافیای موجود در ایران
نقش های متعدد و کامل با قدرت های خاص و جذاب
دارای 3 ساید شهروند و مافیا و مستقل
تصویرسازی متفاوت و زیبا
کیفیت بالای تولید
راهنمای کامل و دقیق گردانندگی بازی مافیا به همراه توضیح تمام شخصیت ها
محصولی از گروه گنجفه

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

80,750 تومان

95,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

مافیا گنجفه کلاسیک پیشرفته Mafia

انسان موجود اجتماعی

همه ما در طول زندگی این جمله را شنیده و درک کردیم.
تعاملات اجتماعی جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان نرمال و جویای موفقیت اجتماعیست.

در جهان امروز با توجه به زندگی ماشینی و حضور حداکثری انسان ها در دنیای مجازی، شاهد کم شدن علاقه مردم به تعاملات اجتماعی و حضور موثر در جمع های سودمند می باشیم.

همه ما میدانیم که جامعه گریزی اختلالی است که باعث بروز مشکلاتی در سیستم عصبی انسان می گردد.

جهت ترغیب انسان ها به داشتن تعاملات اجتماعی سودمند، چه عنصری بهتر از بازی مافیا!

با توجه به خیل عظیم علاقمندان به این ورزش فکری و راه یافتن آن به شبکه های نمایش خانگی تصمیم بر آن شد که سودمندترین، جذابترین، کم باگ ترین سناریوی موجود از این بازی، توسط این بورد گیم خاص، به خدمتتان معرفی گردد.

ویدیوی معرفی بازی مافيا گنجفه کلاسیک پیشرفته Mafia

نام سناریو و توضیحات: مافیا پیشرفته (کلاسیک-پیشرفته)

از دیدن دو کلمه متضاد در کنار هم تعجب نکنید، در نسخه کلاسیک دیویدف خبری از نقش و فاز شب نیست.

با توجه به تعدد نرمال تعداد نقش در سناریوی پیشرفته، این نسخه از بازی مافیا، شبیه ترین نسخه به نسخه کلاسیک آن میباشد و میتوان گفت تلفیقی از نسخه کلاسیک با ورژن پیشرفته آن است.

در نسخه پیشرفته تعدادی نقش بدون باگ یا بسیار کم باگ به بازی اضافه شده و رسالت نسخه کلاسیک که عیان نشدن ساید بازیکنان کشته شده بازی است را بخوبی انجام میدهد(بجز ۴ نقش انتحاری) و با اندکی تغییرات از جمله اضافه شدن نقش های بدون باگ و متقابل برای هردو ساید، بدون دیتای تعیین کننده، قوانین خاص اخراج بازیکنان و رای گیری منطقی تر جهت تسریع بازی و یکنواخت زدایی، جذابیت و ماجراجویی بازی را در ذهن بازیکن دو چندان می کند.

معایب نسخه کلاسیک:

هر رشته ای بصورت کلی در نسخه کلاسیک خود می تواند سخت تر و خسته کننده تر بنظر بیاید، برای مثال نوازنده های ساز های موسیقی اکثرا به نواختن آثار پاپ، راک یا شاخه های دیگر علاقه دارند تا به نواختن آثار کلاسیک، چرا که در نسخه کلاسیک همه چیز میتواند بسیار سختگیرانه، نفسگیر و خسته کننده باشد.

نسخه کلاسیک دیمیتری دیویدف، مخترع این بازی هم از این قائده مستثنی نیست و بدلیل نقش نداشتن بازیکنان و نبود فاز شب، در تمام طول بازی مشغول صحبت هستید و بارها میتوانید یک نفر را به دادگاه ببرید در حالی که ترجیح میدهید تا مطمئن نشدید وی را از بازی خارج نکنید و از دادن رای مجدد به وی صرفنظر کنید.

در نسخه کلاسیک یک بازی ۶ نفره میتواند ساعت ها به طول انجامد.

لذا برای جذب اکثریت مخاطبان و ایجاد بستری برای لذت بردن و استفاده حداکثری از مزایای این بازی فکری، سناریویی تحت عنوان کلاسیک-پیشرفته توسط بازیکنان علاقمند به این ورزش فکری، ایجاد شده است.

هم اکنون بازی مافیا در معتبر ترین رتبه بندی جهانی بازیهای رومیزی در بین ۵۰ بازی مهم تاریخی-فرهنگی برتر از سال ۱۸۰۰ میلادی قرار دارد.
دیمیتری دیویدف، محقق و دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه دولتی مسکو، این بازی را با الهام از بازی استنتاجی دیگری، در سال ۱۹۸۶ مصادف با سال ۱۳۶۵ خورشیدی اختراع کرد و هدف او در آن زمان این بود که بوسیله سرگرمی، بتواند افرادی را که در تعاملات اجتماعی ضعیف یا دارای اختلال جامعه گریزی بودند را درمان کند.

در فرم ابتدایی و کلاسیک، این بازی متشکل از دو گروه می باشد که یک گروه اکثریت نا آگاه که به اصطلاح شهروند نامیده میشوند و گروه دیگر اقلیت آگاه شرور که مافیا نامیده میشوند.

حداقل تعداد بازیکن در فرم کلاسیک ۶ نفر می باشد که معمولا در همه سناریوها یک سوم تعداد بازیکنان را نقش های منفی در نظر میگیرند.

شرط برد شهروندان در این بازی، بیرون کردن تمام مافیا ها از بازی است.

شرط برد تیم مافیا، برابر شدن تعداد آنها در هرکجای بازی، با تعداد شهروندان است.

رای گیری و ورود به دادگاه بعنوان متهم:

در انتهای مرحله روز بازی، از فرد سر صحبت، شروع به رای گیری میکنیم.

برای ورود به دادگاه، حد نصاب، نصف تعداد بازیکنان می باشد ولی اگر رای هیچ بازیکنی به حد نصاب نرسید، میتوانیم بازیکن با بالاترین رای را به دادگاه بیاوریم، اگر بیش از یک بازیکن دارای رای های مساوی بودند، همه را وارد دادگاه میکنیم.

اگر یک بازیکن به دادگاه وارد شد، بعد از دفاعیه بازیکن رای گیری مجدد انجام میشود و اگر تعداد آرا به حدنصاب یک سوم تعداد بازیکنان بعلاوه یک برسد، بازیکن برای قاضی وصیت کرده و با صلاحدید قاضی در بازی می ماند یا از بازی خارج میشود.

دادگاه:

بازیکنی که بعنوان متهم به دادگاه رسیده، بعد از ارائه دفاعیات اولیه میتوانند یک نفر را در قامت وکیل، تحت عنوان کاور انتخاب کنند که آن فرد وظیفه دفاع از بازیکن و منصرف کردن دیگران از رای دادن مجدد به وی را دارد.

نکته: در هیچ قسمت از فرآیند دادرسی بازیکنان حق تایید و عدم تایید را ندارند.

از طرفی باید یک نفر دیگر را در قامت دادستان، تحت عنوان تارگت انتخاب کند که آن فرد وظیفه گوشزد کردن دلایل مافیا بودن شخص را به دیگران و ترغیب آنها به رای دادن مجدد به وی را دارد.

در نهایت اگر بعد از دفاعیه دوم، تعداد آرا به حد نصاب نرسد، بازی مستقیما وارد فاز شب میشود و اگر به حدنصاب برسد، بازی وارد مرحله ای به نام خواب نیمروز میشود و کاراکتری به نام قاضی بیدار میشود و تصمیم میگیرد که رای به خروج یا ماندن شخص بگیرد.

اگر رای به خروج باشد، دوباره وارد فاز روز میشویم و بازیکن با وصیت از بازی خارج میشود و اگر رای به ماندن بازیکن بدهد، بازی مستقیما وارد فاز شب می شود.

نکته ۱: در این سناریو قاضی فقط می تواند یکبار از قابلیت نگه داشتن بازیکن استفاده کند.

نکته ۲: اگر در دادگاه ۲نفر یا بیشتر بعنوان متهم حضور یابند، از نفر ابتدای صحبت رای جداگانه برای افراد میگیریم و در نهایت شخصی که بیشترین رای را آورده برای قاضی وصیت کرده و با صلاحدید قاضی در بازی مانده یا خارج میشود.

نکته ۳: در صورت وجود بیشتر از یک بازیکن در دادگاه، پس از اخذ آرای بازیکنان برای آنها، اگر رای دو بازیکن مساوی شد، هیچکس از بازی خارج نشده و بازی مستقیما به فاز شب میرود.

نقش های داخل بسته مافیا نسخه گنجفه:

ساید شهروندی:
شهروند ساده، ساقی، کشیش، تفنگدار، اسنایپر، فرمانده، دکتر، رولت روسی،عنکبوت، روانشناس،بمبر، فراماسون، تایلر، آهنگر، کارآگاه، محافظ، نگهبان، روئین تن، قاضی و کابوی

ساید مافیایی:
مافیای ساده، گادفادر، تروریست، ناتاشا، خرابکار، روانی، جاسوس، وکیل، مرد قوی، افسونگر، دزد و یاکوزا

ساید مستقل:
کیلر، دوئلر، سانتا، جوکر و نرون

 
برگه اطلاعات
دسته بندیمهمانی
مدت زمان بازیبیشتر از ۱۲۰ دقیقه
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out