بازی پارتی کاپ party cup

بازی پارتی کاپ party cup

- بازی پارتی کاپ یه بازی پر از هیجان و خنده
- بازی party cup برگردانی از بازی خارجی beat that
- بیش از 100 چالش جذاب و متفاوت
- امکان بازی تیمی و رقابتی و دوئل و تک نفره
- کیفیت بالای ساخت
- بهترین گزینه برای دورهمی و مهمانی های شما
- یه پارتی گیم برای محک زدن توانایی ها و انعطاف بدنی شما

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

327,250 تومان

385,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی پارتی کاپ party cup

"پارتی کاپ" یه بازی جذّاب و پُرهیجانِه؛ پُر از چالش‌های غیرِعادی و بانَمک و حتی شاید خنده‌داری که هم‌زمان، مهارت‌های بدنیِ شما و اعتماد‌به‌نفسِ‌تون رو مَحک می‌زنن!

هر دست بازی، در 10 دور برگزار می‌شه و در هر دور، بازیکن‌ها باید با یه چالشِ عجیب و غریب، دست و پنجه نرم کنن! قبل از انجامِ هر چالش، بازیکن‌ها باید با استفاده از توکن‌های مخصوص، روی موفقیت احتمالیِ خودشون شرط‌بندی کنن -که می‌تونه نشون‌دهنده‌ی اعتمادبه‌نفس یا عدمِ اعتمادبه‌نفسِ‌شون باشه! بعدش، همه‌ی بازیکن‌ها، چالش رو عیناً انجام می‌دن و با توجه به موفقیت یا عدمِ موفقیت و بر اساسِ میزانِ شرط‌بندی‌شون، امتیاز می‌گیرن!
بازیکنی که در پایانِ چالش دهُم، بیش‌ترین امتیازات رو کسب کرده باشه، برنده‌ی بازیه!

ویدیوی چند چالش پارتی کاپ party cup

ویدیوی آموزش بازی پارتی کاپ party cup

اجزاء بازی
120 تا کارت چالش / 4 تا تاس /10 تا لیوان کاغذی
5 تا توپ پینگ پُنگ / 80 تا توکن شرط‌بندی 

دسته‌بندی چالش‌ها
در مجموع، 120 تا چالش داریم که به 4 دسته تقسیم می‌شن:
تک‌نفره: این چالش‌ها رو هر بازیکن به تنهایی انجام می‌ده؛ هر بازیکنی که موفق به انجامِ چالش بشه، توکن شرط‌بندی‌ش رو توی "بانک"ش می‌ذاره (بخش‌های "توکن‌های شرط‌بندی" و "روش بازی" رو ببینین).
دوئل (دونفره): این چالش‌ها، به شکلِ تن به تن و در برابرِ یه رقیب انجام می‌شن؛ بالطّبع هر دوئل فقط یه برنده داره و فقط نصف بازیکن‌ها می‌تونن برنده باشن!
روکم‌کُنی: در انجامِ این چالش‌ها، همه‌ی بازیکن‌ها هم‌زمان با همدیگه رقابت می‌کنن و معمولاً فقط یک نفر برنده می‌شه: کسی که چالش رو به سریع‌ترین و کامل‌ترین شکل ممکن انجام بده!
تیمی: این چالش‌ها رو بازیکن‌ها با مُشارکت و همکاریِ یه هم‌تیمی (یار) انجام می‌دن؛ اعضاء هر تیمی که موفق به انجامِ چالش بشه، توکن‌های شرط‌بندی‌شون رو توی "بانک"شون می‌ذاره

توکن‌های شرط‌بندی
همه‌ی بازیکن‌ها، بازی رو با 10 تا توکن شرط‌بندی شروع می‌کنن.
(نکته: اگه می‌خواین بازی‌تون طولانی‌تر بشه، به بازیکن‌ها بیش‌تر توکن بدین!)
در هر چالش، هر بازیکن فقط می‌تونه از یه توکن شرط‌بندی استفاده کنه.
هر توکنی که برای شرط‌بندی به کار می‌ره، دیگه نمی‌تونه مورد استفاده‌ی دوباره قرار بگیره!
توکن‌ها بر اساسِ ارزش‌هاشون رنگ‌بندی شده‌ن:
آبی‌ها: 1 امتیاز / نارنجی‌ها: 3 امتیاز / زرد‌ها: 5 امتیاز

روش بازی
1) میز رو کاملاً خالی کنین (تا دل‌تون بخواد، فضا لازم داریم!) و کارت‌های چالش رو "به‌پُشت" -به شکل یه ستونِ کارت‌کِشی- در وسط میز بذارین.
2) به هر بازیکن، 5 تا توکن شرط‌بندی آبی، 3 تا نارنجی و 2 تا زرد بدین.
3) تاس بندازین و نفر اوّل رو مشخّص کنین؛ بازیکنی که بالاترین عدد رو آورده، یه کارت چالش می‌کِشه و دستوراتِ کارت رو با صدای بلند، برای همه می‌خونه.
4) بعدش، هر بازیکن باید با یکی از توکن‌هاش، روی موفقیت یا عدمِ موفقیتِ احتمالیِ خودش (یا در مورد چالش‌های تیمی، موفقیت یا عدمِ موفقیتِ تیمِش) شرط‌بندی کنه -این دیگه بستگی به اعتمادبه‌نفسِ‌تون داره! اگه فکر می‌کنین از پسِ کار برمی‌آین، یه توکن زرد (5 امتیازی) بذارین وسط! اگه چشمِ‌تون آب نمی‌خوره، ریسک نکنین و با یه توکن آبی (1 امتیازی) سَر و تَهِ داستان رو هم بیارین!
5) وقتی که همه شرط‌هاشون رو بستن، به نوبت و در جهت ساعت‌گرد، چالش رو انجام بدین؛ اوّل از همه، بازیکنی که کارت چالش رو کشیده...
6) بازیکن‌هایی که چالش رو با موفقیت انجام می‌دن، توکن‌هاشون رو به یه جای اَمن می‌بَرن (مثل یه بانک امتیازات) و به عنوان "امتیاز" ذخیره‌شون می‌کنن. بازیکن‌هایی که موفق نمی‌شن، توکن‌هاشون رو برمی‌گردونن به جعبه‌ی بازی و باهاشون خداحافظی می‌کنن!
7) بعدش، بازیکن بعدی، یه کارت چالش دیگه می‌کِشه؛ بعدش، همون رَوندِ قبلی رو ادامه بدین تا این که 10 تا چالش انجام بشه. بازیکنی که بیش‌ترین توکن‌های ذخیره‌شده (بیش‌ترین امتیازات) رو داشته باشه، بازی رو می‌بَره!
(مرگ ناگهانی! / در صورت تساوی، با استفاده از "چالش‌های تک‌نفره"، بازی رو ادامه بدین تا فقط یک برنده باقی بمونه!)

روش‌های دیگه‌ی بازی
"پارتی کاپ"، همون‌طور که از اسمِش هم برمی‌آد، یه پارتی‌گِیم سرگرم‌کننده و پُرهیجانِه که هدفِ اصلی‌ش، ایجاد شور و نشاطِ جمعی و شادی و خنده‌ست. کارت‌های چالشِ "پارتی کاپ" هم -ساده یا سخت- عموماً طوری طرّاحی شده‌ن که قابلیت‌ها و توانایی‌های فیزیکیِ بازیکن‌ها رو مَحک بزنن -مثلاً سرعتِ عملِ‌شون، قدرت حفظ تعادلِ‌شون یا هماهنگی اعضاء مختلف بدنِ‌شون با هم. هدفِ این‌جور بازی‌ها معمولاً بُرد و باخت نیست بلکه خوش‌گذرونی و تفریحِه! بنابراین توصیه می‌شه به جای این که خودتون رو درگیرِ رقابت‌های آن‌چنانی کنین، سعی کنین از شرایط عجیب و غریب و غیرمعمولی که در بازی پیش می‌آد، لذّت ببرین!
کتابچه‌ی راهنمایی که در اختیار شماست، روشِ مشخّصی رو برای بازی به شما پیشنهاد می‌کنه که بر مبنای انجامِ چالش‌ها و شرط‌بندی روی اون‌هاست ولی با توجه به توضیحاتی که داده شد، شما مجبور نیستین طبق این راهنما، بازی کنین و می‌تونین روش‌های خلّاقانه‌ی خودتون رو ابداع کنین؛ مثلاً می‌تونین تعداد چالش‌های هر دست بازی رو کم و زیاد کنین، نحوه‌ی انجامِ چالش‌ها رو تغییر بدین یا اصلاً شیوه‌ی شرط‌بندی‌ها رو عوض کنین! فقط یادتون باشه که هر کاری می‌کنین، باید با توافق همه‌ی بازیکن‌ها باشه و شرط اصلی بازی هم رعایت انصاف و عدالته!
خوش بگذره...

 
برگه اطلاعات
دسته بندیمهمانی
تعداد بازیکن۱ تا ۸ نفر
مدت زمان بازی۶۰ تا ۹۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيدارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out