بازی ایرانی ترامپولین

بازی ایرانی ترامپولین پارک

- بازی ترامپولین پارک طراحی شده توسط طراح ایرانی

- مناسب 2 الی 4 بازیکن

- با پرش روی ترامپولین ایده آل، مهره های حریفان را به کاشی های دیگر پرتاب کنید.

- کیفیت خوب ساخت و محصولی از گروه سرگرمی سورن

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

114,750 تومان

135,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی ترامپولین پارک

هدف بازی:
هدف بازیکنان، تصاحب 3 ترامپولین مشابه (3 ترامپولین هم‌رنگ یا 3 ترامپولین هم‌نام) می‌باشد. در طول بازی، هر زمان یک بازیکن موفق به تصاحب 3 ترامپولین مشابه شود، کارت خود را رو می‌کند و بازی بلافاصله پایان یافته و او برنده‌ی بازی خواهد بود.
روند بازی:
بازی در چند دور انجام می‌شود. در ابتدای هر دور، بالاترین مهرهگروه A را در کنار توکن داور گذاشته و سپس بالاترین مهره‌ی هر گروه را (از B تا F) در جهت ساعت‌گرد، در نقاط پرش بعدی قرار می گیرد.
 
جوان‌ترین بازیکن، بازی را شروع کرده و بازی، به صورت ساعت‌گرد ادامه می‌یابد. تمام بازیکنان، به ترتیب، یک نوبت بازی انجام می‌دهند. پس از این‌که آخرین بازیکن نوبت خود را بازی کرد، یک دور از بازی به پایان رسیده و توکن داور، در جهت ساعت‌گرد حرکت نموده و به قطه‌ی پرش بعدی منتقل می‌شود. در ابتدای دور جدید مجدداً بالاترین مهره‌ از مهره‌های گروه A را در کنار توکن داور گذاشته و سپس بالاترین مهره‌ی هر گروه را (از B تا F) در جهت ساعت‌گرد، در نقاط پرش بعدی قرار می گیرد و بازیکن سمت چپِ بازیکن آغازکننده‌ی دور قبل، دور جدید را آغاز می‌کند.
نکته: اگر در مجاورت یکی از نقاط پرش، از قبل مهره‌ای وجود داشته باشد، مهره‌ی جدید پشت مهره‌ی قبلی قرار گرفته و صف ورود مهره‌ها تشکیل می‌دهد.

هر خانه شش ضلعی یک ترامپولین است که بازیکنان با توجه به وزن مهره و میزان فاصله ای که از هر ترامپولین دارند به آن انرژی وارد می کنند. ممکن است این انرژی آنقدر زیاد باشد که مهره های دیگر بر روی آن ترامپولین را به خانه های اطراف پرت کند. بازیکنان باید سعی کنند تا سه ترامپولین هم رنگ، یا هم اسم را از آن خود کنند. پس هویت خود را مخفی نگه داشته و با شناسی مهره حریفان آنها را از اهدافشان دور نمایید.


ویدیوی آموزش بازی ترامپولین پارک

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۱۰ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيدارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out