بازی ایرانی سیلور (silver)

بازی ایرانی سیلور (silver)

نسخه ایرانی بازی سیلور طلسم silver amulet

به همراه 14 کارت افزونه جدید Promo

توضیح کارت های جدید در توضیحات پایین صفحه

یک بازی کارتی استراتژیک اعداد به همراه شخصیت های جذاب

از بهترین بازی های کارتی و بلوف زنی

تعداد نفرات: 2 الی 4 نفره

زمان بازی: حدود 40 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

178,500 تومان

210,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی و کارتی سیلور طلسم Silver amulet

به همراه 14 کارت افزونه جدید Promo

ترکیب نسخه های بازی
این جعبه حاوی چهارده کارت از پرومو کارت‌های بازی سیلور می‌باشد که امکان ترکیب با تمامی نسخه‌های سیلور را دارد. شما می توانید با ترکیب و جا به جا کردن کارت‌های نسخه‌های مختلف از بازی سیلور، مدل‌های متفاوت و جدیدتری از این بازی را تجربه کنید. برای انجام این کار کافی است، تمامی کارت‌های هم شماره در یک نسخه از بازی را با کارت‌های هم شماره در نسخه دیگر جا به جا کنید.فقط توجه کنید که باید دو کارت از 0 و 13 و چهار کارت از 12 - 1 در بازی داشته باشید. یک روش جالب در مدل بازی ترکیبی می تواند این باشد که به بازنده بازی قبلی اجازه دهید تا به انتخاب خودش، کارت‌ها را از بین نسخه‌های دیگر، برای بازی بعدی انتخاب کند.

0 فـرمانده
اگر شما یک کارت «فرمانده»ی رو شده در زمان امتیازشُماری داشته باشید، یک کارت دیگر از دهکده‌تان را برای دوُر بعدی نگه می‌دارید.در ابتدای دوُر بعدی، قبل از آنکه به دو کارت از دهکده‌تان نگاه کنید، کارتی را که از پایان دوُر قبلی نگه داشته‌اید، با یکی از کارت‌های دهکده‌تان تعویض کنید.
( جهت کارت‌ها به پشت باشند.) این عملیات باعث می‌شود تا حریفان شما بدانند که کارتی را که نگه داشته بودید، چه بوده و در کدام قست دهکده‌ی شما قرار گرفته. کارت تعویض شده را -بدون آنکه نگاهش کنید- وارد ستون کارت‌ها کنید و تمامی کارت‌های این ستون را بُر بزنید.

3 شـازده
اگر شما یک کارت «شازده»ی رو شده در دهکده‌تان داشته باشید، تمامی کار‌ت‌های رو شده‌ی دهکده‌ی شما حفاظت می‌شوند و سایر بازیکنان تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند در کارت‌های رو شده‌ی دهکده‌ی شما تغییری ایجاد کنند. همچنین امکان حذف و یا برگرداندن این کارت‌ها نیز وجود ندارد. سایر بازیکنان همچنان امکان اضافه کردن کارت به دهکده‌ی شما را دارند، البته تا زمانیکه کارت رو شده‌ای، در مقابل این عملیات تعویض از دهکده‌ی شما دریافت نکنند.


5 تـمـیـزکـار
وقتی این کارت را از «ستون کارت‌ها» بکشید و آن را «به رو» در دهکده‌تان قرار دهید، می‌توانید هر کارت دیگری با ارزش مقداری 6 یا بیشتر را از د‌هکده‌تان را بسوزانید (کارت‌های به پشت یا به رو)، فقط اگر این کار را انجام دادید، این کارت را مثل همیشه نمی‌سوزانید، بلکه «به رو» وارد دهکده‌تان می‌کنید.در زمان سوزاندن کارت‌ها، شما می‌توانید هر کارتی را که تصور می‌کنید مقدارش 6 یا بیشتر است بسوزانید. این کارت‌ها می‌توانند «به پشت» یا «به رو» باشند. اما اگر کارتی با ارزش کمتر از 6 را به اشتباه بسوزانید، باید تمامی کارت‌هایی که قصد سوزاندنشان را داشتید به همراه کارت «پاک کننده» به د‌هکده‌تان اضافه کنید.


12 غـارتگر
با استفاده از قابلیت این کارت، شما می‌توانید تمامی کارت‌های رو شده از یک عدد در تمام د‌هکده‌ها را بسوزانید و در ازای هر کارتی که سوزانده‌اید یک کارت از ستون کارت‌ها به پشت کشیده و در جای آن‌ها قرار دهید. زمانیکه از این قابلیت استفاده می‌کنید باید تمام کارت‌های رو شده از آن عدد را در تمامی د‌هکده‌ها(حتی خودتان) بسوزانید .کارت‌های به روی سوزانده شده را به زیر ستون کارت‌های سوخته انتقال دهید. ترتیب این سوزاندن و کشیدن کارت جدید نیز از دهکده‌ی خودتان آغاز و سپس در جهت عقربه های ساعت در دهکده سایر بازیکنان، تک به تک انجام می‌شود.

مثلا، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت کارت «غارتگر»، همه‌ی کارت‌های 5 رو شده در دهکده خودتان و سایر دهکده‌ها را بسوزانید و به زیر ستون کارت‌های سوخته انتقال دهید و در ازاش، یک کارت از ستون کارت‌ها برای خودتان و یک کارت برای هر کدام از سایر بازیکنان ، از ستون کارت‌ها ( به پشت و بدون اینکه آن‌را ببینید) بکشید و جایگزین کارت‌های سوزانده شده کنید. و یا مثلا این عملیات را بر روی تنها کارت 0 رو شده در یکی از دهکده‌ها انجام دهید تا با این کار، کارت 0 آن دهکده به زیر ستون کارت‌های سوخته منتقل و یک کارت جدید جایگزینش شود!
اگر در حین انجام این عملیات، کارت‌های موجود در ستون کارت‌ها به اتمام برسندبازی مانند شرایط عادی به پایان می‌رسد.

دهکده‌های محلّی، مورد هجوم «گرگینه‌ها» قرار گرفته‌اند...
به‌عنوان «کدخدا»ی یکی از این دهکده‌ها، با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ی اهالی دهکده و نیروی «طلسم محافظ نقره‌ای»، گرگینه‌ها را از دهکده‌ی خود بیرون بیندازید!
کدخدایی که در پایان بازی، جمعیتِ گرگینه‌های دهکده‌اَش از همه کم‌تر باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود...

آماده‌سازی
1) ابتدا همه‌ی 52 کارت را بُر بزنید؛ سپس 20 تا از آن‌ها را جُدا کرده و پیشِ‌روی هر بازیکن، یک ردیفِ 5 کارتی بچینید (کارت‌ها باید به‌پُشت چیده شوند). این ردیف‌ها، «دهکده‌ها»ی بازیکنان هستند. اگر تعداد بازیکنان، کم‌تر از 4 نفر بود، کارت‌های اضافی را از بازی خارج کنید (در بازی 2 نفره، 10 کارت و در بازی 3 نفره، 5 کارت از بازی خارج می‌شود).
32 کارتِ باقی‌مانده را به‌شکلِ یک «ستون» در وسط محوطه‌ی بازی بگذارید.
2) به هر بازیکن، یک کارت راهنما بدهید.
3) «ستون کارت‌ها» را در وسط محوطه‌ی بازی گذاشته و با «رو» کردنِ یکی از کارت‌ها، در کنار ستون کارت‌ها، «ستون کارت‌های سوخته» را نیز تشکیل دهید.
4) آغازکننده‌ی بازی را به‌صورت توافقی تعیین کنید و طلسم نقره‌ای را در وسط محوطه‌ی بازی، نزدیک به او بگذارید.
5) هر بازیکن، مخفیانه نگاهی به 2 تا از کارت‌های دهکده‌اَش می‌اندازد.

هدف بازی
بازیکنی که در پایانِ دور چهارم، کم‌ترین «گرگینه‌ها» را در «دهکده»ی خود داشته باشد (یعنی مجموع اعدادِ کارت‌هایش از همه کم‌تر باشد)، برنده‌ی بازی خواهد بود.

کارت‌ها 2 کارکرد مختلف دارند:
نخست: عددِ روی هر کارت، نشان‌گرِ تعداد گرگینه‌هایی است که به‌دنبالِ شخصیتِ مربوطه، واردِ دهکده شده‌اَند. هرچه شخصیت، قدرتمندتر باشند، گرگینه‌های بیش‌تری را به‌دنبالِ خود می‌کشانَد (هرکه بام‌اَش بیش، برف‌اَش بیش‌تر)!
دوّم: هر کارت، نشان‌گرِ شخصیتی است با توانایی و قابلیتِ خاصّ خودش! هر شخصی که در دهکده‌ی شما باشد، یکی از اهالیِ دهکده‌ی شما محسوب می‌شود. بعضی از اشخاص، درحالی‌که صرفاً دارند از دهکده‌ی شما عبور می‌کنند (یعنی وقتی که کارتِ‌شان را از ستون کارت‌ها می‌کِشید)، به شما کمک خواهند کرد؛ برخی از اهالی نیز وقتی که سکونتِ‌شان در دهکده‌ی شما «رسمی» و «عَلَنی» می‌شود (یعنی وقتی که کارتِ‌شان «رو» می‌شود، درحالی‌که برخی از کارت‌ها هنوز «رو» نشده‌اند)، می‌توانند به شما کمک کنند. بر عهده‌ی شماست که کشف کنید چه‌کسانی در دهکده‌ی شما ساکن‌اَند و آن‌هایی را که گرگینه‌ها را بیش‌تر به‌دنبالِ خود می‌کشانند، از دهکده بیرون کنید!

اجزاء بازی

2 دهاتی / 4 پهلوان‌پنبه (نوچه) / 4 اَفسون‌گَر / 4 مُحافظ / 4 آب‌زیرِکاه (حُقّه‌باز)

4 تَردست / 4 اِفشاگَر / 4 طالع‌بین / 4 شاگرد غیب‌گو / 4 غیب‌گو

4 اَرباب / 4 جادوگر / 4 دزد / 2 بَدَل

4 کارت راهنما / 1 طلسم محافظ نقره‌ای


ویدیوی آموزش بازی سیلور silver

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out