بازی ایرانی فارمونی farmoony

بازی ایرانی فارمونی farmoony

بازی خانوادگی فارمونی

یک بازی کاملا ایرانی

در نقش مهندس یک شرکت فضایی ماموریت های کشاورزی را کامل کنید!

محصولی از گروه فندقچه

طراح: خانم زهرا ترقی

تعداد بازیکنان: 2 تا 6 نفر

زمان بازی: حدود 60 - 90 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 9 سال

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

342,000 تومان

380,000 تومان

-10%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی فارمونی Farmoony

داستان بازی:

با زیاد شدن آلاینده‌های محیطی و تهدید محیط زیست، آلوده شدن هوا و افزایش گاز‌های شیمیایی ، تخریب جنگل‌ها ، بیماری‌های همه‌گیر خطرناک، جنگ بر سر زمین و خاک و غذا ، عده ای می‌گویند به زودی بر سر هوا هم جنگ خواهد شد! و باید رفت...زمین دیگر جای زندگی نیست! تعدادی شرکت سرمایه گذاری فضایی با تشکیل گروه های جستجوگر و فرستادن آنها به سیاره ی ۲۴۲ می‌خواهند آزمایش کنند آیا کشت سبزیجات در خاک آنجا امکان پذیر هست یا نه. این شرکت های فضایی با انجام ماموریت هایی که سازمان به فضانوردان میدهد در کشت سبزیجات با هم رقابت می‌کنند.


هدف بازی
هر بازیکن در نقش مهندس یک شرکت فضایی است و در هر دور بازی با انتخاب یک کارت از بین کارت‌هایی که در دستش دارد زمین خود را به نحوی می‌چیند که با توجه به ماموریت‌های رو شده امتیاز بیشتری کسب کند. هم‌چنین با استفاده از ابزار‌های موجود می‌تواند کشت سبزیجات را برای خود آسان و برای رقبا سخت کند.


اجزاء بازی 108 کارت مزرعه شامل چهار کرت (6 نوع کرت آب، خاک، آفت، سبزی، سنگ، کود)

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی فارمونی Farmoony

انواع ابزارها

دام: تبدیل کرت سبزی به خاک(تعداد:۴) سم: تبدیل کرت آفت زده به خاک(تعداد:۴) فرغون: با این ابزار می‌توان یک کارت مزرعه را بین زمین‌ها جابجا کرد. زمین خودمان و بقیه‌ی بازیکنان ( از کارت‌های مزرعه آزاد می‌توان برداشت نه کارت‌های وسط زمین)(تعداد:۳) نکته: اگر کارتی که روی آن ابزار اعمال شده و توکن روی آن هست را بخواهیم با فرغون جابجا کنیم آن کارت با توکن رویش جابجا می‌شود. شن کش: تبدیل کرت کود به خاک(تعداد:۴) مخزن آب: تبدیل کرت خاک به آب(تعداد:۴) بذر: تبدیل کرت خاک به سبزی(تعداد:۴) کود شیمیایی: تبدیل کرت خاک به کود(تعداد:۴) ملخ: تبدیل کرت خاک به آفت(تعداد:۴) کارگر: تبدیل کرت خاک به آب ، کود ، آفت یا سبزی(تعداد:۳) سیمان: تبدیل کرت آب به خاک(تعداد:۴) حصار: با داشتن این ابزار بازیکنی که فرغون دارد اجازه ی برداشتن مزرعه از زمین شما را ندارد.(تعداد:3) کلنگ: تبدیل سنگ به خاک
ماموریت ها کارت های ماموریت نحوه ی چیدمان مزرعه ها را نشان می‌دهد و نحوه ی امتیاز گیری را. - در کارت‌های ماموریت منظور از اتصال داشتن ضلع مشترک است. مگر زمانی که در متن کارت گفته شده اتصال از گوشه باشد. - در مأموریت‌هایی که گفته شده یک مسیر، یک مجموعه،یک ... تشکیل دهید در امتیازشماری تنها یک مسیر یا مجموعه یعنی بزرگترین آنها محاسبه میشود. - در بعضی مأموریت‌ها امتیازدهی براساس یک مجموعه است مانند مأموریت شماره یک، که در آن هر سه کرت متصل به هم امتیاز میگیرد. در این صورت هر کرت تنها یکبار محاسبه میشود یعنی اگر یک کرت بین دو مجموعه مشترک باشد تنها یکی از آن دو مجموعه امتیاز میگیرد. - در بعضی مأموریت‌ها امتیازدهی بر اساس یک کرت است مانند مأموریت شماره 13،که در آن به ازای هر کرت آفت امتیاز شماری میشود.یعنی اگر دو افت توسط سنگ و خاک مشترکی محاصره شده باشند دوتایشان امتیاز میگیرند.چون امتیاز گیری بر اساس آفت است. نکته: شکل‌های کشیده شده در کارت‌های ماموریت به عنوان مثال است و به این معنی نیست که بازیکن باید زمین خود را مطابق آن شکل بچیند.تنها در مورد ماموریت شماره 18 بازیکن باید دقیقا مطابق شکل عمل کند که در متن ماموریت هم به وضوح گفته شده.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۶ نفر
مدت زمان بازی۳۰ تا ۶۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۹ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيدارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out