بازی گربه زامبی zombie kittens حراج

بازی گربه زامبی zombie kittens

بازی گربه زامبی Zombie Kittens

ادامه ای جذاب از بازی محبوب گربه های انفجاری!

کاملا مستقل با کارت ها و اکشن های جدید!

تصویرسازی بینظیر کارت ها و ترجمه ای عالی!

این بار بعد از مردن دوباره به بازی برگردید!

تعداد نفرات: 2 تا 5 نفره (بهترین حالت: 4 و 5 نفره)

زمان بازی: حدود 15 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 7 سال

محصول گروه مانترا

بر اساس بازی محبوب و پر فروش Exploding Kittens

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

125,800 تومان

148,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی گربه زامبی Zombie Kittens

گربه زامبي يک بازي کاملا مستقل و جديد است که اخيرا منتشر شده ، در بازي گربه زامبي فقط بايد سعي کنيد که منفجر نشويد و تا پايان بازي زنده بمانيد . اگر منفجر نشويد، مي بريد ولي نکته مهم اينجا است که اگر منفجر شويد باز هم ممکنه ببريد چون بعد از منفجر شدن ميتونيد به عنوان زامبي قويتر از قبل به بازي برگرديد ولي به شرط اينکه يکي از بازيکنان مرده ي ديگر را نيز با خودتان زنده کنيد و به بازي برگردانيد . در بازي گربه زامبي ابتدا کارت هاي گربه انفجاري و کارت هاي گربه زامبي ، که مي تواند شما را به همراه يک بازيکن مرده ديگر زنده کند ، را از بازي خارج مي کنيد. سپس تمام کارت ها را بر مي زنيد و به هر بازيکن هفت کارت به اضافه يک کارت گربه زامبي مي دهيد. کارت هاي گربه انفجاري را به تعداد يکي کمتر از بازيکنان، داخل دسته کارت ها گذاشته و بر مي زنيد که تشکيل دک کارت ها را مي دهد. دک کارت ها را در ميان ميز بازي گذاشته و هم اکنون بازي آغاز مي شود. هر کسي در نوبت خودش هر تعداد کارت که مي خواهد مي تواند از دستش بازي کند ولي نکته مهم اين است که در پايان نوبت، حتما بايد يک کارت از دک کارت هاي بازي بکشد. ممکن است اين کارت، يک کارت گربه انفجاري باشد و شايد هم خوش شانس باشيد و نباشد. ولي نگران نباشيد، حتي اگر گربه انفجاري باشد، شما هنوز يک کارت گربه زامبي داريد اگر هم نداشتيد پس از انفجار به عنوان زامبي داخل بازي خواهيد بود (فقط کارت هاي مخصوص زامبي هارا بازي ميکنيد و کارت هم نميکشيد) تا اين که اگر خوش شانس باشيد، يک نفر شما را با کارت گربه زامبي اش به زندگي بازگرداند تا بتوانيد شانس خود را براي زنده ماندن و برنده بازي شدن امتحان کنيد . در اين بازي آخرين بازيکن زنده برنده بازي ميباشد.

ویدیوی آموزش بازی گربه زامبی zombie kittens

ویدیوی گیم پلی بازی گربه زامبی zombie kittens

داستان بازی چیه؟
بین کارت‌های بازی، یه سری کارت "گربه‌انفجاری" هست. شما، "دک" (دسته‌ی کارت‌ها) رو -به‌پُشت- می‌ذارین وسط میز و به نوبت، اَزش کارت می‌کِشین تا این که یه نفر، یه "گربه‌انفجاری" بکِشه... اون بدبختی که "گربه‌ انفجاری" رو می‌کِشه، مُنفجر می‌شه و از بازی می‌ره بیرون! (البته موقّتی... نترسین! تو این بازی، "مِیّت" رو زمین نمی‌مونه!!)

بقیه‌ی کارت‌ها، ابزارهای قدرتمندی به شما می‌دن تا بتونین از مُنفجر شدن فرار کنین!
این برنامه، ادامه پیدا می‌کنه تا این که فقط یه نفر باقی بمونه و قاعدتاً همون یه نفر هم برنده‌ی بازیه دیگه!

اساساً
اگه مُنفجر بشین، می‌بازین!
اگه مُنفجر نشین، می‌بَرین!
و همه‌ی کارت‌های دیگه، احتمال مُنفجر شدنِ شما رو -در مواجهه با "گربه‌انفجاری ها"- کم‌تر و کم‌تر می‌کنن!

مثلاً
اگه نوبت کارت کشیدنِ شما باشه، می‌تونین با استفاده از یه کارت "آینده‌بینی" ، قبل از کارت کشیدن، یه نگاهی به 3 تا کارتِ بالاییِ "دک" بندازین!
اگه بین کارت‌هایی که دیدین، یه "گربه‌انفجاری" هم بود، می‌تونین یه کارت "پیچش" بازی کنین و نوبت‌تون رو بدون کارت کشیدن و مُنفجر شدن، تموم کنین!

آماده‌سازی
1) برای شروع، همه‌ی "گربه‌انفجاری ها" رو -که 4 تا هستن- از "دک" خارج کنین و بذارین یه گوشه‌ای، دمِ دست!
2) اگه خواستین 2 نفره بازی کنین: فقط از کارت‌هایی استفاده کنین که علامت "پنجه" دارن ( 25 تا)!
اگه خواستین 3 نفره بازی کنین: فقط از کارت‌هایی استفاده کنین که علامت "پنجه" ندارن (32)!
اگه خواستین 4 یا 5 نفره بازی کنین: همه‌ی کارت‌ها رو کار بگیرین!

3) همه‌ی "گربه‌زامبی ها" رو از "دک" خارج کنین و به هر بازیکن، یه دونه بدین!
در بازی 4 نفره، یه دونه "گربه‌زامبی" اضافی داریم که باید برگرده به "دک" و بُر بخوره!

گربه‌زامبی ها
"گربه‌زامبی ها" قوی‌ترین کارت‌های این بازی هستن! تنها کارت‌هایی هستن که می‌تونن شما رو از چنگ "گربه‌انفجاری ها" نجات بدن! اگه یه "گربه‌انفجاری" بکِشین، می‌تونین -به‌جای ترکیدن (!)- یه "گربه‌زامبی" بازی کنین و کارت "گربه‌انفجاریِ" مربوطه رو -مخفیانه و دور از چشم دیگران- برگردونین به هر جای "دک" که عشقتون می‌کِشه! اگه در زمانی که شما یه "گربه‌زامبی" بازی می‌کنین، بعضی از بازیکن‌ها قبض رو گرفته و به دیارِ باقی واصل شده باشن، شما باید یکی‌شون رو انتخاب کنین و با دَمِ مسیحایی‌تون، به زندگی -و به بازی- بَرِش گردونین (عرض نکردم "مِیّت" رو زمین نمی‌مونه؟!!)
سعی کنین تا جایی که می‌تونین، کارت "گربه‌ زامبی" گیر بیارین!

4) کارت‌ها رو بُر بزنین و به هر بازیکن 7 تا کارت بدین. حالا هر بازیکن، یه دستِ 8 کارتی داره (7 تا کارت + 1 کارت "گربه‌زامبی"). کارت‌هاتون رو فقط خودتون ببینین؛ اصلاً به دیگران نشون ندین!

5) به اندازه‌ی تعداد بازیکن‌ها مِنهای 1، کارت "گربه‌انفجاری" بذارین توی "دک" و گربه‌های انفجاریِ اضافی رو هم برگردونین به جعبه‌ی بازی؛ کاری باهاشون نداریم!

مثلاً
در بازی 4 نفره، 3 تا "گربه‌ی انفجاری" توی "دک" بذارین!
در بازی 3 نفره، 2 تا "گربه‌ی انفجاری" توی "دک" بذارین!
این کار، تضمین می‌کنه که در نهایت، همه‌ی بازیکن‌ها ریقِ انفجار رو سَر بکِشن -بجُز یه نفر که اون یه نفر هم برنده‌ی بازیه!

6) دوباره "دک" رو بُر بزنین و -به‌پُشت- بذارین وسط میز.

(((این، "دک" یا همون "ستون کارت‌کِشیِ" شماست. یادتون نره که برای "ستون کارت‌های سوخته" هم یه مقدار جا بذارین!)))

7) هر جوری که عشقتون کشید، یه "شروع‌کننده" تعیین کنین! (مثلاً: اونی که داره لَه‌لَه می‌زنه که "شروع‌کننده" باشه!! یا اونی که از همه "نازنازی"تره!! یا اصلاً اونی که بیش‌تر از همه، سوسیس و کالباس دوست داره!!)

نوبت‌تون که شد...
1) خوب به کارت‌هایی که تو دست‌تون دارین، نگاه کنین و بعدش، یکی از این کارها رو انجام بدین:

کارت بازی کنین!
یکی از کارت‌هاتون رو بازی کنین (یعنی -به‌رو- بذارینِ‌ش روی ستون کارت‌های سوخته) و به دستوراتش عمل کنین!
(((متن روی کارت رو بخونین تا بفهمین که باهاش چه ‌کارهایی می‌تونین بکنین!)))
بعد از این که دستورات کارت رو انجام دادین، می‌تونین یه کارت دیگه بازی کنین! هر چندتا کارت که دل‌تون بخواد، می‌تونین بازی کنین!
یا
نوبت‌تون رو رد کنین!
هیچ کارتی بازی نکنین!

2) چه بازی کنین، چه رد کنین، در هر صورت باید بعدش، 1 کارت بکِشین و قطعاً باید دعا کنین که اون یه دونه، یه گربه‌انفجاری نباشه! (این داستان، با داستانِ بیش‌ترِ بازی‌ها که یه کارت می‌کِشین و "نوبت‌تون تموم می‌شه"، خیلی فرق میکنه!!)

(((بازی در جهت ساعت‌گرد انجام می‌شه.)))

یادتون نره!
اول، هر تعداد که خواستین (زیاد یا کم)، کارت بازی کنین، بعدش، 1 کارت بکِشین و نوبت‌تون رو تموم کنین!
(((بازی کن - یا - رد کن؛ بعدش کارت بکِش! / بازی کن - یا - رد کن؛ بعدش کارت بکِش!)))

مُردن!
اگه یه کارت گربه‌انفجاری بکِشین و کارت گربه‌زامبی نداشته باشین (یا داشته باشین و -به هر دلیلی- نخواین اَزش استفاده کنین)، می‌میرین و خداحافظ! کارت گربه‌ای رو که شما رو به کُشتن داده -به‌رو- بذارین پیشِ روتون ولی کارت‌های خودتون رو -مثل قبل- تو دست‌تون نگه دارین.
وقتی که یه گربه‌انفجاری می‌کِشین، مجبور نیستین حتماً یه گربه‌زامبی بازی کنین! می‌تونین کاملاً عامدانه و آگاهانه بمیرین... تا دیگه یه مدّت مجبور نباشین کارت بکِشین و از گزندِ رُقبا هم در اَمان باشین! البته به این اُمید که یکی از بازیکن‌ها بالاخره -یه گربه‌زامبی بازی کنه و- به بازی بَرِتون گردونه!


مُرده بودن!
مُرده‌ها، بازی نمی‌کنن! اگه یکی از زنده‌ها، یه گربه‌زامبی بازی کنه، باید یکی از مُرده‌ها رو انتخاب کنه و به آغوشِ زندگی -و به بازی- برگردونه!
اگه کسی شما رو به زندگی -و به بازی- برگردونه، گربه‌زامبیِ خودش رو می‌ذاره روی ستون کارت‌های سوخته و گربه‌ای رو که خودش رو کُشته به اضافه‌ی گربه‌ای که پیشِ روی شماست، برمی‌داره و می‌ذاره هر جای دک که دلِش بخواد! (می‌تونه 2 تا گربه رو در 2 جای مختلف هم بذاره!) بعدش دیگه شما زنده‌این و مثل بقیه، تو نوبت‌تون، بازی می‌کنین!
اگه هیچ مِیّتی هم تو بازی نباشه، شما می‌تونین یه گربه‌زامبی بازی کنین. اگه یه گربه‌زامبی بازی کردین و بیش‌تر از یه مِیّت تو بازی بود، باید یکی‌شون رو انتخاب کنین و به بازی برگردونین!

پایان بازی
آخرین بازیکن زنده، برنده‌ی بازی می‌شه!
ضمناً نگران دک هم نباشین! دک هیچ‌وقت خالی نمی‌شه چون همیشه اون‌قدر گربه‌انفجاری توش هست که دخلِ همه‌ی بازیکن‌ها بیاد... بجُز یکی!

3 تا نکته‌ی ریز دیگه
* استراتژی خوبیه که اوایل بازی -که احتمال انفجارتون کم‌تره- کارت‌هاتون رو نگه دارین و بازی نکنین!
* هر وقت که بخواین، می‌تونین کارت‌های باقی‌مونده‌ی دک رو بشمرین تا ببینین احتمال انفجارتون چقدره!
* مهم نیست که تو دست‌تون 10 تا کارت داشته باشین یا هیچی نداشته باشین! حداقل و حداکثری وجود نداره! اگه همه‌ی کارت‌های دست‌تون رو بازی کردین، بازی رو -بدون این که بتونین عملیاتی انجام بدین- ادامه بدین تا این که بالاخره تو نوبت‌های بعدی‌تون، دوباره کارت بکِشین...!

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوداگی
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۷ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out