بازی ایرانی کافه حیوانات 2 ( Beasty Bar: New Beasts in Town )

بازی ایرانی کافه حیوانات 2 (Beasty Bar: New Beasts in Town)



تعداد نفرات: 2 تا 4 نفر

زمان بازی: حدود 20 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

محصولي از گروه بازی نوین

طراحان بازی: Stefan Klob&َAnna Oppolzer

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

123,250 تومان

145,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی کافه وحش 2  (  Beasty Bar: New Beasts in Town )

دومین نسخه از سری بازی های Beasty Bar که با نام New Beasts In Town شناخته می شود، 12 کارت حیوان جدید را به بازی اضافه می کند. این نسخه به تنهایی قابل بازی است و نیازی به Beasty Bar ندارد ولی امکان ترکیب کردن 2 نسخه برای بازی هیجان انگیز تر نیز وجود دارد.
 
روش انجام بازی

در ابتدا هر یک از بازیکنان یک دسته کارت 12 تایی با رنگ انتخابی خودشان را انتخاب کرده و بر می زنند. سپس 4 کارت بالایی دسته را برداشته و در دست قرار می دهند. بازی با این 4 کارت آغاز می شود.
هر کارت حیوان قابلیت خاص خود را دارد. مثلا سگ همه حیوانات را به ترتیب کوچکترین مرتب می کند. یا شتر مرغ از حیوانات زوج یا فرد عبور می کند.
هر بار که صف به 5 حیوان برسد، آقای گوریل اجازه ورود 2 حیوان جلوی صف به کافه را می دهد و حیوان آخر صف نیز از بازی حذف می شود. بعد از هر بار کارت بازی کردن، یک کارت از دسته کارت ها بر می دارید. یعنی همیشه 4 کارت در دست خود خواهید داشت. برنده بازی کسی است که بیشتری حیوان را درون کافه داشته باشد. در صورت برابر بودن حیوان ها، مجموع قدرت حیوان ها جمع شده و هر کس عدد پایین تری داشته باشد، برنده خواهد شد.
 
درباره بازی Beasty Bar 2

استفان کلاوس قبلا در بازی Beasty Bar توانایی خود را در تولید یک بازی در ظاهر کودکانه ولی عمیق نشان داده بود. حالا وی در نسخه دوم Beasty Bar تعداد 12 حیوان جدید را به بازی اضافه کرده است که گیم پلی متفاوتی را به وجود آورده است. قدرت های 12 حیوان موجود در Beasty Bar 2 مانند Beasty Bar 1 متنوع است ولی این بار تاثیر بیشتری بر روند صف می گذارد. مثلا وجود کرکس در بازی به شما این امکان را می دهد که یکی از حیوان های سوخته شده را به بازی برگردانید.
بازی همچنان سریع است و در کمتر از 30 دقیقه در حالت 4 نفره به اتمام می رسد. این نسخه نمره بهتری نسبت به نسخه اولیه دریافت کرده است. نمره این نسخه در سایت BGG نمره خوب 7.1 می باشد و بازی در دسته خانوادگی رده بندی شده است.
در این نسخه دفترچه فارسی قرار داده شده است که شما را در انجام بازی راهنمایی می کند. امکان ترکیب 2 نسخه با یکدیگر و انجام بازی سنگین تر وجود دارد.

*قابلیت ترکیب 3 نسخه با یکدیگر

محتویات جعبه:

48 کارت حیوان

4 کارت کافه

دفترچه راهنمای فارسی


.

دانلود راهنمای فارسی بازی

.

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out