بازی ایرانی کافه حیوانات 3 : وحشی مادرزاد (Beasty Bar :Born to Be Wild)

بازی ایرانی کافه حیوانات 3 : وحشی مادرزاد (Beasty Bar 3 :Born to Be Wild)


حیوانات وحشی می خوان وارد Beasty Bar شوند اما چه کسی در فرش قرمز زنده می ماند؟

تعداد نفرات: 2 تا 4 نفر

زمان بازی: حدود 20 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

محصولي از گروه بازی نوین

طراحان بازی: Stefan Klob&َAnna Oppolzer

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

123,250 تومان

145,000 تومان

-15%

این محصول در انبار موجود نیست

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی کافه وحش 3 : وحشی مادرزاد (Beasty Bar 3 Born to Be Wild)

اگر می خواهید اطلاعات کافی در مورد بازی Beasty Bar 3 یا کافه حیوانات به دست آورید، این مطلب را تا انتها بخوانید. شهرت کافه حیوانات در سرتاسر کشور پیچیده و همه به سمت کافه حیوانات در جال حرکت هستند. ورود به کافه و شرکت در مهمانی دیگر مساله اصلی حیوانات نیست و صف کافه حیوانات به محلی برای زورآزمایی و نشان دادن قدرت حیوانات به یکدیگر تبدیل شده است.
این بار چه کسی می تواند وارد کافه شود؟ پاندا با به تعادل رسیدن صف یا گرگ صحرایی با گول زدن حیوانات دیگر؟ شاید هم خانم فیل با قدرت خود از بقیه جلو بزند. انتخاب با شماست!
 
روش انجام بازی

هر بازیکن یک دسته کارت 13 تایی از حیوانات که رنگ یکسانی دارند را برداشته و بر می زند. سپس 4 کارت رویی را کشیده و در دست خود قرار می دهد. کارت های کافه حیوانات، دربان کافه، زباله دانی و حذف از صف در مرکز زمین قرار داده می شود. در هر نوبت یکی از بازیکنان کارت حیوانی را از دست خود انتخاب کرده و در صف قرار می دهد و در صورت امکان از قدرت خود استفاده می کند. مثلا پاندا صف را به تعادل رسانده و یا گرگ صحرایی یکی از حیوان ها را به آخر صف می برد. سپس بازیکن یک کارت کشیده و دست خود را به 4 کارت می رساند.
در طول بازی هر بار که بعد از قرار دادن کارت در صف و پس از انجام دادن قدرت حیوانات، اگر طول صف 5 حیوان باشد، 2 حیوان ابتدای صف وارد کافه شده و حیوان انتهای صف از بازی حذف می شود. بازی همین طور ادامه پیدا می کند تا همه بازیکنان همه کارت های دست خودشان را بازی کرده باشند.
بازیکنی در انتهای بازی برنده است که مجموع امتیازات حیواناتی که وارد کافه کرده است، از بقیه بازیکنان بیشتر باشد.
 
درباره بازی Beasty Bar 3

بازی Beasty Bar 3 یکی از بهترین بازی های کارتی-خانوادگی دنیا است. در این بازی، هر بازیکن باید با انتخاب درست کارت ها و قرار دادن آن ها در صف، سعی کند حیوانات خود را وارد کافه حیوانات کرده و همزمان از ورود حیوانات دیگر به کافه جلوگیری کند. با توجه به تعداد حیوانات متنوعی که در این بازی وجود دارد، استراتژی های مختلفی برای پیروزی نیز به وجود می آید.
بازی Beasty Bar 3 در واقع سومین نسخه از سری بازی های کافه حیوانات است که از تم اصلی بازی یعنی قرار گیری در صف و جرکت به سمت کافه استفاده کرده و 13 حیوان جدید با قدرت های بسیار جذاب را به بازی اضافه می کند. شما می توانید این بازی را با دو نسخه دیگر Beasty Bar نیز ترکیب کنید.
روش ترکیب 3 بازی به این صورت است که در ابتدای هر دور از بازی، شما باید 12 کارت حیوان را از بین 36 حیوان موجود در کافه حیوانات انتخاب کرده و یک دسته 12 کارته به انتخاب خود بسازید. شرط ساختن این دسته کارت این است که اعداد تکراری در دست خود نداشته باشید. مثلا پنگوئن و آفتاب پرست، هر دو عدد 5 هستند و شما می توانید فقط یکی از این دو حیوان را به دست خود اضافه کنید.
بازی به شیوه معمولی انجام شده و بازیکنی در پایان بازی برنده است که مجموع امتیاز حیواناتی که وارد کافه کرده است، از بقیه بازیکنان بیشتر باشد.

محتویات جعبه:

48 کارت حیوان

4 کارت کافه

دفترچه راهنمای فارسی

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۴ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازیسبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیندارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيندارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out