بازی تیکت تو راید اروپا Ticket to Ride: Europe جدید

بازی تیکت تو راید اروپا Ticket to Ride: Europe

بازی ایرانی تیکت تو راید نقشه اروپا

برگردانی از بازی خارجی Ticket to Ride: Europe

یکی از بهترین بازی های خانوادگی دنیا

به همراه تمام بسته های توسعه بازی

ماجراجویی روی دو خط موازی

کیفیت خوب ساخت

تعداد نفرات: 2 تا 5 نفره 

زمان بازی: حدود 45 تا 60 دقیقه

مناسب برای بازیکنان بالای 8 سال

محصول گروه چارپایه

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

702,000 تومان

780,000 تومان

-10%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی تیکت تو راید اروپا Ticket to Ride: Europe

به همراه تمام بسته های توسعه بازی

از طاق‌هاي باشکوه کولوسئوم روم تا برج افسانه‌هاي بيگ‌بن در لندن، از گنبدهاي مسحورکننده کليساي جامع مسکو تا برج حيرت‌انگيز ايفل در پاريس، قطارها بار ديگر ما را به ماجراجويي‌هاي زندگي مي‌برند .
بزرگترين شهرهاي دنياي قديم پذيراي مسافريني از قرن بيستم هستند . از تونل‌هاي آلپ گذر کرده و با دانش خود مسيرهاي کشتي‌راني را در درياي بالتيک ايجاد کنيد .
ايستگاه‌هاي قطار مجلل را در پايتخت‌هاي بزرگ امپراتوري‌هاي قديمي بسازيد و با قطار سريع‌السير به دور اروپا سفر کنيد و تمام بناهاي تاريخي را به نظاره بنشينيد .
چمدان خود را ببنديد، شال و کلاه کنيد و آماده سفر شويد !

ویدیوی آموزش و گیم پلی بازی تیکت تو راید اروپا Ticket to Ride: Europe


در بازي Ticket to Ride : Eroupe بازيکنان بايد در نقش تاجرين و سرمايه‌گذاران بزرگ اروپايي خطوط راه‌آهن را در سرتاسر اروپا گسترش دهند . هدف کلي در بازي بسيار ساده است، کارت‌هاي قطار را جمع‌آوري و بازي کنيد تا واگن‌هاي خود را روي صفحه بازي قرار دهيد، سعي کنيد شهرهاي مشخص شده روي کارت‌هاي بليط خود را به هم متصل کنيد . با تکميل هر مسير هم از قرار دادن واگن‌ها و هم از تکميل بليط امتياز کسب مي‌کنيد اما بليط هاي تکميل نشده امتياز شما را از دست مي‌دهند . بازيکني که در پايان بازي بيشترين امتياز را داشته باشد برنده است .

آماده سازي:
اين آماده سازي براي بازي پايه است . به انتهاي دفترچه برويد تا تغييرات نسخه هاي توسعه را نيز ببينيد .
صفحه اصلي را در مرکز ميز قرار دهيد . هر بازيکن 45 واگن قطار از يک رنگ، سه ايستگاه قطار و نشانگر امتياز دهي مربوطه را دريافت مي کند . هر بازيکن نشانگر امتياز خود را در خانه شروع در مسير امتيازدهي در امتداد مرز نقشه قرار مي دهد . در طول بازي، هر بار که يک بازيکن امتياز مي‌گيرد، نشانگر خود را مطابق با آن پيش مي‌برد .

کارت‌هاي قطار را بر زده و يک دسته ? تايي به هر بازيکن بدهيد . الباقي کارتهاي باقي‌مانده از کارت‌هاي قطار را در نزديکي صفحه قرار دهيد، سپس پنج کارت بالايي را به رو در کنار صفحه قرار دهيد . اگر با انجام اين کار، سه تا از پنج کارت رو شده کارتهاي لوکوموتيو باشند، هر پنج کارت بلافاصله برداشته و پنج کارت جديد براي جايگزيني آنها رو کنيد .
کارت پاداش و طولاني‌ترين مسير، را در کنار صفحه قرار دهيد .
تمام کارت‌هاي بليط با لوگو اروپا را برداشته و 6 بليط طولاني را از 40 بليط معمولي جدا کنيد . بليط‌هاي طولاني را بر زده و به طور تصادفي به هر بازيکن يک بليط بدهيد . بليط‌هاي طولاني باقي‌مانده را بدون ديدن در جعبه بازي قرار دهيد . حالا بليط‌هاي معمولي رو بر زده و به هر بازيکن ? کارت بدهيد و الباقي را به پشت کنار صفحه بازي قرار دهيد .
قبل از اينکه اولين نوبت خود را انجام دهيد، بازيکنان بايد انتخاب کنند که کدام بليط مقصد را از بين بليط‌هايي که در ابتدا به آنها داده شده بود، نگه دارند . هر بازيکن بايد حداقل دو بليط داشته باشد اگرچه مي‌تواند بليط بيشتري نگه‌ دارد . بازيکنان هر بليط مقصد که مي‌خواهند بسوزانند را بدون اينکه اجازه دهند هيچ يک از بازيکنان ديگر آنها را ببينند در جعبه بازي قرار مي‌دهند .
بليط‌هايي که کنار گذاشته مي‌شوند ممکن است بليط‌هاي طولاني يا بليط‌هاي معمولي باشند . بليط‌هايي که بازيکنان تصميم مي‌گيرند نگه دارند تا پايان بازي مخفي نگه داشته مي‌شوند .
الان ديگه ميتونين بازي رو شروع کنين !


هدف بازي
هدف از اين بازي اين است که به بالاترين امتياز ممکن از کليه امتيازات قابل کسب برسيد - به شرح زير :
. تکميل مسير بين دو شهر مجاور بر روي نقشه .
. تکميل مسير مشخص شده بين دو شهر در کارت بليط .
. تکميل طولاني‌ترين مسير بين دو شهر براي برنده شدن کارت پاداش طولاني‌ترين مسير اروپا .
. ايستگاه‌هاي قطار استفاده نشده تا پايان بازي .
هر کارت بليطي که تا پايان بازي تکميل نشده باشد امتياز منفي براي بازيکن به همراه دارد .

راهنماي هر دور

بازيکني به تازگي از يک کشور اروپايي بازديد کرده است، بازي را شروع مي‌کند و سپس بازي در جهت عقربه‌هاي ساعت ادامه مي‌يابد . هر بازيکن در نوبت خود، بايد يک و فقط يک عمل از چهار عمل زير را انجام دهد :
. کارت قطار بکشيد - بازيکن دو کارت قطار را برمي‌دارد - از ? کارت رو شده يا ستون کارتهاي رو نشده . ( اگر بازيکني تصميم به برداشتن کارت‌هاي لکوموتيو داشته باشد برداشتن آن ها تابع قوانين خاصي است که در ادامه توضيح داده مي شود .)
. تکميل يک مسير - بازيکن مي‌تواند يک مسير بين دو شهر در صفحه بازي را با مجموعه‌اي از کارت‌هاي قطار در دست خود که با رنگ و تعداد آن مسير مطابقت دارد تکميل کند و واگن هاي خود را روي آن مسير قرار دهد سپس با توجه به تعداد فضاهاي آن مسير امتياز متناسب را دريافت کند . بالطبع هرچه مسير طولاني تر امتياز کسب شده نيز بيشتر است .
. بليط مقصد بکشيد - بازيکن سه بليط مقصد ( چهار بليط هنگام بازي در نسخه شهرهاي بزرگ اروپا ) را از دسته کارتهاي بليط مي‌کشد و بايد حداقل يکي از آنها را نگه دارد .
. ساخت يک ايستگاه قطار - هر بازيکن مي تواند در مسير بين شهرهايي که توسط بازيکن هاي ديگر اشغال شده است براي باز شدن مسير خود ايستگاه قطار قرار دهد .

 
برگه اطلاعات
دسته بندیخانوادگی
تعداد بازیکن۲ تا ۵ نفر
مدت زمان بازی۴۰ تا ۸۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیبی نیاز
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيندارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out