بازی ایرانی گمشدگان Hellapagos

بازی ایرانی گمشدگان Hellapagos


تعداد نفرات: 3 تا 10 نفر
زمان بازی: حدود 30 دقیقه
مناسب برای بازیکنان بالای 14سال
محصول گروه : زینگو

اطلاعات بیشتر

کاهش قیمت !
نو

254,150 تومان

299,000 تومان

-15%

- +

انتخاب برای مقایسه

 
اطلاعات بیشتر

بازی ایرانی گمشدگان Hellapagos

دریای طوفانی و کشتی به گل نشسته، حالا مسافرهای این کشتی موندن و یه جزیره‌ ی کشف نشده‌ ی بی‌‌ نام‌ و نشون. جزیره‌ ای پر از خطرهای مختلف که توش حتی آب و غذا به اندازه‌ ی کافی نیست. کی می‌ تونه زنده بمونه و قبل از رسیدن طوفان از این جزیره فرار کنه؟ گمشدگان یه بازی هیجان‌ انگیز با ترکیبی از همکاری و رقابته که توش بازیکن‌ ها باید برای زنده موندن توی یه جزیره‌ ی دورافتاده و فرار از اونجا تلاش کنن.

اگرچه هر بازیکنی نهایتا به فکر نجات خودشه، اما بدون همکاری با بقیه نمی‌ شه تو این جزیره زنده موند! گمشدگان برای رده‌ی سنی 14+ طراحی شده و می‌ شه با 3 تا 10 نفر بازیکن بازیش کرد.
محتویات بازی :

توی جعبه‌ ی بازی در کنار بروشور یه زمینه‌ ی پارچه‌ ای، 12 کارت آب و هوا، 10 کارت وضعیت و 54 کارت منابع وجود داره. به جز این‌ ها، یه توکن نشانگر چوب، یه توکن نشانگر آب و یه توکن نشانگر غذا هم وجود داره که برای حساب کتاب مقدار آب و غذای بازمانده‌ ها ازشون استفاده می‌ شه.
طوفان نزدیکه! چجوری گمشدگان بازی کنیم؟

برای شروع بازی، باید با توجه به تعداد بازیکن‌ ها بینشون کارت‌ های آب و غذا تقسیم کنین. جدول تعداد بازیکن و آب و غذای مورد نیازشون توی بروشور بازی توضیح داده شده. حالا با استفاده از توکن‌ های چوبی مقدار آب و غذا رو روی زمینه مشخص کنین.

برای شروع بازی، اول از همه باید یه سرپرست انتخاب بشه. یکی از بازیکن‌ ها رو انتخاب کنین و دست بعد نفر بعدی در جهت ساعت‌گرد، سرپرست می‌ شه. مرحله‌ ی بعد، رو کردن کارت‌ های آب‌ و هواست. کار‌ت‌ های آب‌ و هوا جز اینکه نشون می‌دن طوفان شروع شده یا نه، مشخص می‌ کنن که مقدار بارندگی چقدره و توی اون دست چقدر آب گیر بازیکن‌ ها میاد.

تو مرحله‌ ی بعد، هرکدوم از بازیکن‌ ها به نوبت یکی از 4 اقدام اصلی بازی رو انتخاب می‌ کنن و انجام می‌ دن:

1-ماهی‌ گیری
بازیکن‌ ها با تاس ریختن ماهی می‌ گیرن و غذا جمع می‌ کنن.
2-جمع‌ آوری آب
بازیکن‌ ها با توجه به عدد روی کارت آب‌ و هوا، آب جمع می‌ کنن.
3-جمع‌ آوری چوب و ساخت کلک
بازیکن‌ ها با تاس ریختن سعی می‌ کنن چوب جمع کنن تا کلک بسازن و از جزیره برن!
4-برداشت از منابع

بازیکن‌ ها از دسته کارت منابع یه کارت برمی‌ دارن و به دست خودشون اضافه می‌ کنن. وقتی همه‌ ی بازیکن‌ ها یکی از 4 اقدام اصلی رو انجام دادن، وقت بررسی وضعیت بازمانده‌ هاست! به ازای هر بازیکن زنده‌ ای که توی بازی باقی مونده، یه واحد از منابع آب و غذا کم می‌ شه. اگه آب و غذا از تعداد بازیکن‌ ها کمتر باشه، بازیکن‌ ها باید رای‌گیری کنن و به تعداد لازم بازیکن حذف کنن.
کلک رو به آب بزن! پایان بازی گمشدگان

گمشدگان در یکی از این سه حالت تموم می‌شه:

1-همه‌‌ی بازیکن‌ها کشته بشن!

توی این جزیره خطرات زیادی وجود داره، از کمبود آب و غذا گرفته تا توطئه‌ی بقیه‌ی بازیکن‌ها یا مارهای سمی! اگه همه‌ی بازیکن‌ها کشته بشن، بازی برنده‌ای نداره.

2-یک یا چند بازیکنن فرار کنن!

اگه یک یا چند بازیکن یک واحد آب و غذا و جای کافی رو کلک داشته باشن و جزیره رو ترک کنن، برنده شدن!

3-کارت آب‌وهوای طوفان رو بشه!

به محض رو شدن کارت طوفان، بازی وارد دور آخر شده و همه‌ ی بازیکن‌ ها باید یه واحد آب و غذا و جای روی کلک داشته باشن. تازه علاوه بر این‌ ها، گمشدگان کلی کارت غافلگیر کننده هم داره. مثل عروسک جادویی که می‌ شه باهاش یه بازیکن مُرده رو به بازی برگردوند یا گوی شیشه‌ ای که اجازه می‌ ده توی هر رای‌ گیری، آخرین نفر باشی. با این توصیفات و این کارت‌ های غافگیر کننده‌ ای که گفتیم، گمشدگان می‌ تونه یه بازی باشه پر از همکاری و رقابت، رفاقت و البته خیانت!

 
برگه اطلاعات
تعداد بازیکن۳ تا ۱۲ نفر
مدت زمان بازیکمتر از ۳۰ دقیقه
پيچيدگي و سختي بازینیمه سبک
گروه سنی۸ سال به بالا
نیاز به زبان انگلیسیمتوسط ( وجود نوشته در بازی، احتیاج به دانش اولیه زبان )
كارت در بازيدارد
صفحه در بازیدارد
تاس در بازيدارد
مهره و آدمك در بازيدارد
توكن در بازيندارد
تايل هاي مقوايي در بازيندارد
مجسمه هاي مينياتوري در بازیندارد
مقایسه 0

No products

To be determined Shipping
0 تومان Total

Check out